Diskuse k článku

První rychlý kilometr: Hyundai slaví 10 let v Nošovicích ostrým fastbackem

Prvního listopadu letošního roku vyrobila nošovická fabrika Hyundai první kusy nejnovějšího modelu. Řízný fastback i30 N ve 275koňové verzi Performance jsme projeli po testovací trati automobilky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L62u27k76a27s 81B94u94c31h87t59a 8269800384287

Jsem to dneska viděl a líbilo se mi to, tak zjišťuju že to dělají i ve verzi N. A parametrově vypadá dobře.

0/0
14.11.2018 19:20

L87i17b60o48r 43P93e50t61r38á54š 6665499608209

Ten design tomu autu nepomaha.

0/0
7.11.2018 18:53

E95r19i28k 35A75r36n95o97l61d 8113477369866

Najodpornejsia farba.

0/0
7.11.2018 13:02

J22i74ř36í 66H36o22v41o98r80a 2459790237539

Pro hlupáka Škoda slov

0/0
6.11.2018 9:26
Foto

M24i22r64o47s71l25a55v 43S21t90e49i96n54e62r 2906910190976

Ty časy, že jste na dálnici mohli jet 200 km/h jsou už dávno pryč. Jezdím v Německu velmi často a úseků, kde mohu jet 170 není mnoho. Typicky se všichni pohybujeme 140 km/h, pak mohu zapnout tempomat a cestovat celkem v pohodě. Každých 50- 80 km se vzadu objeví Porsche nebo BMW, který má naspěch. Jinak je všude plno kamiónů a mnohdy se vzájemně předjíždí šíleným tempem 100 km/h.

Nevím, nač by mi bylo 260 HP, už jenom polovičku nevyužiji.

+4/0
5.11.2018 19:26

M46i95l67a62n 49K62r28á10l 8233488771961

tak za prvý, musíte si přiznat že už jste starý a Vaše reflexy nejsou jak za mlada (nechci Vás urazit) proto je pro Vás zbytečných 260 koní,

Kamiony mají omezovače na 90 km/h, více pustí setrvačností jen z kopce, to se málokdy předjíždí protože se po minutě řidiči rychlost zapíše na kartu řidiče. Vy možná si myslíte že jezdí 100 Km/h protože to vidíte ve svým osobáku na tachometru ale jak je známo, všechny tachometry v osobních vozech ukazují vždy více

+1/−2
5.11.2018 20:41

M38a82r55e61k 82H80r85u95b62y 6747202411778

Tak snad se Hyu uz konecne naucil podvozky, predchozi generace byla takova gumove blativa. Kazdopadne gratulace k 2L turbo, dneska uz se takova motorizace moc nevidi:-/

0/−1
5.11.2018 16:19

M63a44r27t39i67n 77K18a87r36á81s75e56k 9558583258848

2L turbo je docela "standardni" motorizace pro ostre hatchbacky ne?

+1/0
6.11.2018 9:56

J53i25ř41í 94S42c93h20w23a98c11h 8178204328126

většinou ano, kromě Frantíků, v Megane RS jim na 280 koní stačí už jen osmnáctistovka.

0/0
6.11.2018 10:15

J83i30ř56í 30S70c98h83w81a83c80h 8108884498556

Hatch i30N se povedl, pokud bych uvažoval o autu této kategorie, byl by v mém užším výběru.....

+3/0
5.11.2018 15:33
Foto

M72i84l36a35n 37K79e76b31l94ů10š82e30k 1498169258673

Hyundai vždycky čeká co za technologie a vzhled vymyslí ostatní, pak to okopírují a hned mají nejlepší auto. Zadek porsche, předek lexus, vnitřek audi.

+2/−8
5.11.2018 14:43
Foto

V76l10a77d14a 79V90a36n97e38k 9543856684428

;-D a kdo tedy auta" vymýšlí ? Dacia,Vaz ...

0/0
5.11.2018 16:09

J56a24k42u15b 69S67e35k25e80r84a 6946310176975

4 kola a volant. To smrdí kopírováním Fordu T...

Jen mezi řeči, Hyundai prodává hybridní auta už mnoho let, vyvíjí vodíkové pohony apod.

+2/0
5.11.2018 19:05

M61i29c87h77a44l 74H68r22u32b87o71š 4510927922105

ze ty chces byt lepsi ako isty amik menom Vavra? ;-D

0/0
5.11.2018 19:44

M36i97l35a90n 62R61e52z67n87i43c46e56k 1428610298922

Tradiční snaha okopírovat od konkurence, co se dá. Nicméně mezi hot-hatch žádný průlom, ale horší průměr. Renault Megan RS, Seat Leon Cupra, Honda Civic Type-R a Golf R, Focus RS apod. jsou rychlejší, samosvor mají dávno, podvozek i brzdy lepší a výkon taky nabízejí vyšší, přímým porováním by se zjistilo, že i trakce bude u zmíněných vozů lepší viz např. přetahování Cupra a Megan RS na Nürburgringu.

Navíc v tomhle provedení sešlápnuté plechovky to českého motoristu neosloví. Takže zbude pár nadšenců pro tuto značku, pro které bude svezení jistě lákavé, ozvlášť po těch tragických korejských motorizacích v běžných vozech hyundai a kia.

A ještě k tomu výkonu, jezdit s takovou náloží na mokrém asfaltu není nic moc, většinu toho výkonu nechá člověk na silnici, protože je to zkrátka na přední nápravu moc i přes ten samosvor, stejně tak gumy a destičky to auto požírá jako maliny. Kolega s Cuprou by o tom mohl vyprávět;-)

+3/−2
5.11.2018 12:18

P19e58t83r 37P46o18s66p18í34š66i87l 4128194266976

Myslím, že jste moc přísný. Navíc v tom Vašem srovnání, pokud vezmu cenu, tak by bylo fér to srovnávat s Méganem RS. Jinak ostatní auta jsou o dost dražší. A k tomu kopírování - kdo dneska nekopíruje? A co vlastně dle Vašeho názoru okopírovali? Jestli myšlenku vyrobit rychlý hot-hatch? Myslím si, že si to své zákazníky najde.

+4/0
5.11.2018 13:37

M25i41l31a79n 58R95e94z25n45i98c76e29k 1888100388212

Mně by snad ani nevadilo, že vyrábí také rychlý hot-hatch, ale že nepřijdou s něčím, co by člověka posadilo na zadek. Prostě okopírovali přeplňovaný dvoulitr táhnoucí brutálně v širokém spektru otáček od VW, který to má skvěle zvládnuto a nacpali ho do malého auta s upraveným podvozkem a brzdami. Nepřidali vůbec žádnou inovaci, žádný nápad invenci, nic specifického...

Rychlé to auto bude určitě (min. než Octavia RS), ale jak moc uvidíme, až to někdo vyzkouší naostro na závodním okruhu... Cupra=Golf sice není aktuálně nejrychlejší předokolka na Nürburgringu, ale ty časy pod 8 min. budí respekt stejně jako Megan RS. Tak uvidíme, jestli fakt ujede všem;-)

0/0
5.11.2018 19:14

P78e70t68r 77H42o44r18á72k 1889893679824

Možná bych to našel, ale v něktarém z dílů autosalonu hodnotili v přímém srovnání lépe i30N než golf.

+1/0
5.11.2018 17:18

P37e93t64r 64H77o27r47á40k 1119393489444

Už jsem si vzpomněl, byl to samotný top gear, který dal přednost i30N.

+1/0
5.11.2018 21:14

P22e62t68r 90M46i41c47h28a34l 2380754331482

TG není autosalon, ale reality show.

0/0
6.11.2018 10:12

J57i30ř82í 95S23c17h68w16a36c42h 8178144218636

souhlas, ale v podstatě všechny recenze hodnotili i30N velmi velmi kladně....

+1/0
6.11.2018 10:24

P20e81t90r 79M77i41c30h43a29l 2810494801512

To nerozporuji. Já jsem jen kritizoval Top Gear, který by byl schopen lépe ohodnotit jakýkoliv krumpl.

0/0
6.11.2018 11:19

L57u30k64á13š 65P88l41e39v68k27a 2572148260

Toto letí to 8-o hyundai rulez, stala se z nich světově uznávaná automobilka, i já ji začal uznávat co jsem se v práci svezl v tucsonu, tato i30N je mrtě hezké auto ikdyž ne moc pro mě, ale povedlo se i ta barva je k tomu sexyR^

+5/0
5.11.2018 11:47

M40a74r16e35k 36H82r42u29b82y 6177512471948

Zrovna Tucson nepresvedcil, ale tohle alespon papirove vypada hezky.

0/0
5.11.2018 16:22

J54a17k37u85b 63S24e72k36e27r57a 6156770146475

Tento týden jsem najel 500km ve faceliftovaném Tusconu. Nenašel jsem slabinu, krom toho, že je to esuve se všemi jeho nevýhodami.

Podvozek, řízení, motor (i kdyz dyzl), zpracování, prostě vše super. Hledal jsem něco, co je špatné a je to jen cena, která je v této esuve kategorii u všech výrobců nadhodnocená...

0/0
5.11.2018 19:14

M32i31l80a23n 72R32e72z24n88i67c22e55k 1238960198382

já zase zíral, jakou korozi v motorovém prostoru jsem viděl u 5 let starého Tusconu...8-o normálně prorezlé plechy jak na 15 let starém favoritu

0/0
6.11.2018 14:59

J47a56k60u28b 92S86e31k40e40r92a 6896520136575

Zvláštní, známý má víc než 8 let staré I30 s vysokým nájezdem a korozi žádnou ani tam. Nedávno jsme měnili olej tak vím. Asi jste viděl nějaký rozstřelený kousek, u ktereho se nikdo ani nepokusil reklamovat korozi, protože vedel proč.

0/0
6.11.2018 17:01

M58i29l58a78n 93R95e60z35n38i73c71e80k 1918470288502

Je to možné, původ vozu neznám, ale byl jsem z toho dost překvapený, protože to není auto za 250 tis.

0/0
6.11.2018 19:17
Foto

M67a59r38e18k 29B67a30š52i29s38t44a 7593812423380

Korejská bída.

+3/−9
5.11.2018 11:36

O82n71d84ř20e63j 36H63r28o24m41á85d30k32a 2547305159385

Ještě stále se vozíte tříválcovým TDi ve Fabii ? ;-D

+3/−1
5.11.2018 14:27
Foto

M92i22l51a31n 92K74e49b38l61ů37š35e74k 1678269758553

Tak už 10 let vyrábí ty nejlepší auta a české k tomu.........LOL

+2/−3
5.11.2018 10:18
Foto

V41l43a96d30a 62V18a86n41e94k 9203926864818

Rozhodně nemají u Hyunday problémy s motory jak koncern. WV ;-)....

+3/−3
5.11.2018 11:27
Foto

M98i29l73a18n 38K30e88b29l85ů60š77e20k 1698349748363

To nemaj, když je okopírovali jinde, to měli štěstí.

+1/−3
5.11.2018 14:41
Foto

V91l49a73d68a 54V76a23n86e17k 9183396144648

I jdi ty brepto ;-D..... atmosféra 16 ventil s proměnným časováním....je jiné kafe, než koncernové TDi

+2/−1
5.11.2018 14:55

J89i96ř64í 55S51c78h38w16a10c58h 8878544668216

o jaké atmosféře to mluvíš?8-o

+2/0
5.11.2018 15:28
Foto

V56l45a51d52a 47V61a66n68e27k 9533236224548

O své 1,6..;-DR^

0/0
5.11.2018 16:07

M52i60l30a30n 21R58e25z31n70i80c55e23k 1828940978852

;-Daha, to bude ten kombík, co ujede všem;-D doporučuji TDI jen neprohlížet na obrázku, ale taky se s tím projet.

+1/0
6.11.2018 14:56
Foto

V48l24a80d98a 20V12a40n71e65k 9863656124338

Běžně těm TDI, ujíždím v kopcích;-D, musí se ale umět řadit ne jenom šlapat na plynRv

+1/−1
6.11.2018 15:55

P38e46t12r 37M66i83c63h49a38l 2660434171942

Jako když je hodně prudký kopec, tak vyřadíš?

0/0
6.11.2018 16:52
Foto

V34l74a70d95a 33V77a70n69e41k 9143986414548

Bez kvaltu se jezdí se starými auty, zřejmě toho o moderních autech moc nevíš ;-D lll.kvalt 6,5tis otáček do kopce 140km/hod a tdi jsou v koncích. ;-)

0/0
6.11.2018 16:58

P42e58t89r 58M55i70c58h28a46l 2510184211552

Jestli to nebude tím, že je u nás povoleno 90. Ne každý je blb, který jezdí 50 km/h přes limit, natož aby se tím chlubil.

0/0
6.11.2018 17:11
Foto

V37l24a32d97a 84V23a65n12e16k 9153956944898

A na dálnici 藍...na okresce při předjíždění .... jezdi jenom 90,! Čert nespí;-)

0/0
6.11.2018 17:15

P42e34t61r 67M14i96c38h35a38l 2310904481182

Máš tam rozsypaný čaj, nějak se ti ta Korea míchá i do psaní.

0/0
6.11.2018 17:49

M87i45l45a16n 37R28e86z21n32i43c55e19k 1168230278872

Vláďo, ty si z nás dělás určitě srandu ;-)8-o cože??? z toho jde vyrazit 140? A ještě na trojku? Obávám se, že s tím soudruzi v Nošovicích úplně nepočítali, ale evidentně měli. Krom toho, že styl jízdy jaký popisuješ je daleko za hranou možností toho vozu a zdravého rozumu, následky tě neminou... a servis hjondé, ten stojí za to.

Tak pro srovnání nesrovnatelného - mám 2.0 TDI s průběhem točivého momentu od 1700-3000 otáček prakticky stejným 380 Nm (typuji tak 1,5 až dvojnásobek co ty) a to s autem sakra hýbe a nemuší tomu ani moc šlapat na krk.

V praxi to znamená, že tím jak je auto zpřevodované při rychlosti 140 km/ho točím něco kolem 2300-2400 otáček na šestku (na pětku tak 2700) a protože výkonu a točivého momentu mám v ten moment stále dost i na ten těžký převod, motor táhne prakticky lineárně až někam na hranici 200 km kopec nekopec bez ohledu na zatížení vozu a zhruba na 3500 otáčkách to graduje max. výkonem 135 kW, takže ani tachometrových 230 km/hod není úplný problém - když na to najdeš v Čechách silnici a fakt tolik stojíš o to jet na limitu.

Ale hlavně v tom nejpoužívanějším spektru rychlostí 80-120, bez nutnosti dramaticky podřazovat a riskovat vylítané zuby v převodovce disponuji silou tak 1,5-2 hjondé a mohu klidně cestovat se spotřebou na hranici 5 litrů dehtu, motor se roztáčí díky turbu rychle a reaguje na polohu plynového pedálu okamžitě, ani v otáčkách na hranici 1500 není mrtvý. Prostě tak akorát

Předtím jsem měl 2.0 TDI 110 kW/340 Nm a o moc pomalejší to nebylo.

Ano 1,6 bez turba a 2.0 s turbem je neporovnatelné a to prakticky v každém ohledu i když ten dvoulitr je diesel (z nuly na sto jede pod 8 vteřin). Jo je to určitě dražší, ale taky o dost lepší.

0/0
6.11.2018 19:10
Foto

V39l51a83d61a 59V79a26n93e84k 9823136234268

TDI vyžaduje jiny styl jízdy,o jízdě s atmosférou její řidiči nemají potuchy;-DVždy mne pobaví jejich vyděšený výraz, když je předjíždím třeba v Buchlovských kopcích, nebo jim ujiždím v kopcích na D1... Turbo má výkonový strop... Atmosféra se dá při dobrém řazení lépe vytáčet,a využívat proměnné časování ventilů;-)R^

0/−1
6.11.2018 19:26

P12e84t10r 17M46i15c77h65a69l 2980674751132

To bych chtěl vidět, jak v Buchlovských kopcích ten vergl rozjedeš na 140. ;-D

0/0
6.11.2018 19:42

J30a11k28u21b 94S90e24k17e49r90a 6496630556375

Gratuluji. Náš transportér s tímto motorem najel 150tis a pak se totálně rozsypal :-). Pak 220tis a to stejné.

Užívejte si německé poctivosti.

0/0
7.11.2018 0:22

P64e29t21r 52M45i83c97h15a40l 2700184981752

Doporučuji přerazit šoférovi ruce a sehnat jiného.

0/0
7.11.2018 2:19

M22i20l72a80n 84R93e82z76n94i92c65e70k 1188320118942

Z toho jste dovodil, že ten motor je špatný? Používá ho celý koncern a o žádných katastrofických Vámi popisovaných stavech jsem neslyšel. Octavia ho má ve verzi RS, Golf ve verzi GTD a Leon jako mám já normálně prostě jako silnější variantu dvoulitru.

Obvykle, pokud se na TDI CR něco pokazí, může za to nekvalitní nafta, dlouhé servisní intervaly, neměněný vzduchový filtr a fakt, že každý tomu šlape na krk na studený motor a naopak nedochlazuje turbo po větší zátěži.

Jinak s tím nejsou problémy ani při velkých nájezdech. U nás ve firmě je několik desítek vozů převátně 110 a 125 kW s dvoulitrem a jezdí bez problémů.;-)

0/0
7.11.2018 9:44

J45a19k67u81b 58S50e10k50e86r24a 6406280326945

Tdi je snem každého, kdo nejezdil v ničem jiném. Tento traktor bych osobně nechtěl :-).

0/0
6.11.2018 17:03

Premium

Gott šel měsíc před smrtí do Archivu bezpečnostních složek. Měl čisté svědomí, říká Špátová

Ten titulek musím hned opravit, protože Olga Špátová s Karlem Gottem prožila vlastně roky dva. Už před deseti lety, k...

Premium

Lara Fabian oslaví v Praze narozeniny. Máme exkluzivní přednostní nákup vstupenek

Po dvou letech se 9. června 2020 vrátí do Prahy Lara Fabian. Zpěvačka belgicko-italského původu má k českému publiku...

Premium

Chci chlapa, co má větší koule než ego, říká svobodná matka Nikol Štíbrová

Před pár dny oslavila třiatřicítku a cítí se šťastná a spokojená. Nebylo to ale zadarmo – moderátorka a hvězda...

Najdete na iDNES.cz