náhledy
Fastback je trochu pozapomenutý druh karoserie. Poslední dobou ovšem zažívá renesanci, akorát se jim říká jinak. Ladně splývající záď sportovního střihu nově dostává Hyundai i30, a sluší mu to.
Autor: Hyundai, iDNES.cz
Fastback je hlavně stylovka, v podání některých značek to bývají vesměs čtyřdveřová kupé, ale u Hyundaie mysleli i na praktickou stránku věci.
Autor: Hyundai, iDNES.cz
Fastback má také přemodelovaný přední nárazník.
Autor: Hyundai, iDNES.cz
Hyundai i30 Fastback
Autor: Hyundai, iDNES.cz
Také Hyundai mluví o své novince jako o pětidveřovém kupé. Myslí ale také na praktičnost a víko kufru spojuje se zadním oknem, nakládání bude tedy o poznání pohodlnější než u sedanů.
Autor: Hyundai, iDNES.cz
Nabídka motorů má zůstat stejná jako u hatchbacku s kombíkem: základem je přeplňovaný tříválcový litr (87 kW/118 koní), druhý benziňák má objem 1,4 litru a 101 kW (138 koní). Naftu pije šestnáctistovka s výkony 79 nebo 99 kW (108 a 134 koní).
Autor: Hyundai, iDNES.cz
Fastback je o něco ladnější liftback - typicky Škoda Octavia. Takovým autům plynule navazuje linka střechy na zadní okno. Je to hlavně hraní si se slovíčky. Fastback má každopádně rychlost v sobě už z podstaty (fast = anglicky "rychlý"). Pravě octavii půjde nový fastback po klientele.
Autor: Hyundai, iDNES.cz
Fastback je oproti ostatním verzím i30 o tři centimetry nižší (dva a půl centimetru snížená střecha + půlcentimetrové snížení podvozku). Líbit se bude 450litrový kufr, hatchback má 395litrový. Fastback má také přemodelovaný přední nárazník.
Autor: Hyundai, iDNES.cz
Hyundai i30 Fastback
Autor: Hyundai, iDNES.cz
Oproti htchbacku se fastback natáhl o jedenáct a půl centimetrů, má tedy 4455 mm. Pro srovnání: octavia měří 4670 mm.
Autor: Hyundai, iDNES.cz