Rolls-Royce Hyperion se inspiruje předválečnými auty. Smetánka si tehdy nechávala stavět karoserie na míru u věhlasných karosářů. Velký koráb vytvořili designéři studia pro tajného bohatého sběratele, kterému je obyčejný Phantom Drophead Coupè moc obyčejný...
Šasi zůstalo nezměněno, ovšem už tak dlouhá příď se ještě natáhla a sedadla se odsunula o 40 centimetrů vzad, aby auto získalo klasičtější vzhled. Před čelním sklem vznikl speciální úložný prostor na lovecké pušky. Střed přístrojové desky vyšperkovává speciálně navržený chronograf Girard-Perregaux. Buď můžete vzácné hodinky nosit na ruce, nebo umístit na středový panel. Dvoumístný kabriolet má samozřejmě dveře otvírané "proti větru", tedy opačně, než jsme u dnešních aut zvyklí. O pohon se stará motor Dropheadu Coupé. Takže spaluje benzin - u Rolls-Royce to jinak nejde. Má dvanáct válců a objem šest a tři čtvrtě litru. V "normálním" rollsu má výkon 460 koní.
Hyperion postavili u Pininfariny ještě pod taktovkou před nedávnem tragicky zemřelého Andrea Pininfariny. Na jeho místo do vedení společnosti byl nyní jmenován jeho bratr Paolo.
Kabriolet, nebo chcete-li otevřené kupé, se právě teď prezentuje v kalifornském Pebble Beach na přehlídce automobilové krásy a pak poputuje do soukromé sbírky.