náhledy
Turbomotor si v očích skalních fanoušků s hondami moc nenotuje. Doba - a hlavně legislativa - si ale přeplňované motory vynucují. A tak točivý atmosferický benziňák nahradí motor, ze kterého doluje další koně turbo. Představí ho nabroušený Civic Type R.
Autor: Honda
Honda ale CTR, jak Civicu Type R říkají znalci pečlivě ladí a testuje už delší dobu. Čekání ale bude ještě dlouhé, představit se má až v roce 2015.
Autor: Honda
Poznáte ho podle nezaměnitelných doplňku, které oživí ufoidní vzhled. Nejviditelnější bude křídlo na zádi.
Autor: Honda
A rozšířené blatníky a prahy.
Autor: Honda
Honda Type R testuje na vlastním okruhu Tochigi a vyrazila s ním i na slavný Nürburgring. Řádil tam v něm tovární pilot značky Gabriele Tarquini.
Autor: Honda
Nekonvenční vzhled civicu se každému zamlouvat nemusí, čtyři obrovské koncovky výfuku se ale budou líbit každému.
Autor: Honda
Maskovaná honda testuje kromě Japonska prý i v Evrope.
Autor: Honda
Civic Type R představí Evropě jako první hondí přeplňované motory.
Autor: Honda
Dvoulitrový čtyřválec s přímým vstřikováním paliva pro CTR má mít přes 280 koní. Ještě před několika málo lety se říkalo, že auto s pohonem předních kol nedokáže zužitkovat efektivně víc než dvě stě koní...
Autor: Honda
Spekuluje se, že se motoráři Hondy chtějí dostat na tři sta koní. To je odvážný plán. Vysvětluje se tak i dlouhé a náročné testování. Civic má totiž konvenční, nijak komplikovanou architekturu podvozku. Přední náprava je typu McPherson, zadní je tvořená vlečnými rameny a torzní příčkou. O to pečlivější musí být ladění.
Autor: Honda
Bude to vůbec poprvé, co sériový ostrý kompaktní hatchback Hondy dostane přeplňování. Kromě dvoulitru se představí s turbem ještě litrový motor a patnáctistovka.
Autor: Honda