Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

ANALÝZA: Polibek smrti, neobratnost, či podpora? Chvála Škodu překvapila

Nečekané věci se stávají i ve světě korporací nalajnovaném procesy a hierarchickými postupy. Také ve velkých firmách s dynamikou státního aparátu totiž pracují lidé s vrtochy, slabostmi a libůstkami.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jak je správně uvedeno v článku - překvapivé a náhlé rozhodnutí o tom že se přecijen fabia udělá i v kombi verzi a toto navazující PR nespadlo z nebe jen tak. Souvislost se změnou šéfa a mediální dezinterpretační kampaní v okurkové sezóně je jasná.

Zjednodušeně řečeno je to taková náplast na české remcaly. Škodovka bude mít vcelku nevýznamný model který se nijak zvlášť neprodává a ještě méně vydělává (což po nástupu mqb a0 bude ještě výraznější) ale z nějakého nepochopitelného důvodu ho chce, koncern naopak argument že jednak škodě umožnil ho mít a jednak důvod proč se přesunou jiné modely jinam.

0 1
možnosti
JK

Holt Čechom sa je ťažké zavďačiť. Aj chválu od najvyššieho šéfa vnímajú negatívne... Buzerácia od Diessa by priniesla asi viac spokojnosti. :-)

Autorovi zjavne unikajú širšie súvislosti. Herbert Diess úplne mení komunikáciu, ale aj filozofiu značky Volkswagen. Stretol sa s Muskom, vymenili povozil sa na Tesle (a Elon Musk na ID.3-ke alebo ID-4-ke), a E. Muska považuje za priateľa a vzor v jednej osobe. Elektrifikáciu áut koncernu VW považuje za svoju najväčšiu prioritu.

Predvčerom si po vzore E.Muska založil tweeter účet a hneď jeho prvý tweet sa týkal aj Tesly:

"Hello @Twitter! I’m here to make an impact with @VWGroup, especially on political issues. And, of course, to get some of your market shares, @elonmusk – after all, our ID.3 and e-tron have won the first markets in Europe. Looking forward to productive discussions!"

To, že sa Herbert Diess tak obšírne venoval novej Fabii kombi, mi presne zapadá do tohto nového spôsobu komunikácie najvyššieho šéfa VW. Teda aspoň mne.

Rovnako je aj v súlade s predtým stanovenou filozofiou, že škodovka by mala vyrábať autá (aj) pre bežných ľudí. Octávka je síce krásne auto, ale už to nie je žiadna "ľudovka", ale cenovo balancuje niekde medzi mainstreamom a luxusnými autami. Už som to viac krát písal, že tam, kde bývam, som novú Octávku na ulici videl len raz - aj to s rakúskymi značkami. Pre bežných ľudí je drahá, pre tých, čo majú peňazí viac, zase málo luxusná a exkluzívna.

Fabia a Fabia kombi tak možno budú jednými z mála skutočne ľudových modelov v portfóliu Škodovky.

1 0
možnosti
MA

A vítězem se stává rodina, resp. táta od rodiny, s lehce poprůměrným platem, který vyfasuje jako služební automobil dejchavičnou, ale novou Škodu Fabii v holobytu s velkým kufrem a pocitem, že podporuje českou firmu.

To, že za pět let (dobrá, deset) bude automobilový trh úplně někde jinde, na bohatém západě, ale i na východě (velkých městech v Číně) si budete vybírat z x druhů elektromobilů už nikomu nedochází.

V roce 2007 se všichni smáli iPhonu a patlacímu mobilu a dnes? Tesla je prostě král, bruselský úředník v EU by jí také rád vyfasoval, ale logicky nemůže. Tak se snaží, aby se velké evropské automobilky s luxusními modely prostě nejen přiblížily, ale i předběhly USA, Japonsko, Koreu i Čínu v elektromobilitě.

0 1
možnosti

Tak rodina se v tomto případě vítězem opravdu nestává ;-D

Malé městské auto pak opravdu nijak nesouvisí s úspěšnou značkou telefonu a neúspěšnou značkou aut ;-)

0 0
možnosti
RH

Marná sláva, Němec to má prostě v sobě a dokud bude Diess u vesla, tak se pár lidí v Bolce bude odkopávat ze spaní, tam je možné úplně všechno.

0 0
možnosti
Foto

Takže, co nám chtěl autor říct?

7 0
možnosti
MF

To je ANALÝZA. Jen mi jaksi uniká čeho. Asi si budu muset dát pár panáků, a pak si to přečtu znovu. Možná potom pochopím obsah autorova sdělení. Nebo je to osobou autora a pan Dvořák opět potvrdil, že automobily a svět automotive obecně nejsou jeho doména.

1 1
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se

12. dubna 2024

Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...

Nohu z plynu. Policie v pátek měří rychlost na více než tisícovce míst

19. dubna 2024  11:08,  aktualizováno  11:46

Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...

Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech

19. dubna 2024

Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....

Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno

19. dubna 2024

Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...

Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert

19. dubna 2024

Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...