Diskuze
Rok velkého šéfa VW. Samé trable a nový Golf v nouzovém režimu
Děkujeme za pochopení.
J62o41s13e93f 64V27a34l30a
jenom drobnost - VW (nikoli VW AG) je pres vsechny "problemy" a pokuty v soucasnosti nejziskovejsi automoibilkou v Nemecku a mozna i na svete
O21n42d81ř38e84j 48L93o91š88o31t87h
Ve velikosti zisku ano, na druhou stranu pracují s docela nízkými maržemi, takže o to snáze se to může otočit.
J87a24n 93T45a78r91a15b23a
A presne takhle to funguje, kdyz akcionáři nominuji do čela firmy neschopneho žvanila - stodukàta.
F67r50a86n37t24i68š60e93k 62V29r74á24n12a
Pro splnění ekologických limitů by klidně stačilo, kdyby vyráběl elektromobily a bi-fuel auta na benzin + CNG, které má skupina VW už vyvinuté.
Je proto nepochopitelné, proč právě dostupnost těchto plynových motorizací firma omezuje - např. u Škodovky v Octavii bude nově dostupný jen ve variantě kombi, ve Scale jen nevýkoný litrový tříválec, a u Fabie po odebrání nafty zůstanou pouze čistě benzinové tříválce. Podobná omezení budou i u aut VW, např. Polo na CNG už nelze sehnat vůbec. Přitom ta plnící infrastruktura se už rozšiřuje i v ČR a může to být rozumný mezikrok, než dojde k rozšíření infrastruktury pro elektromobilitu.
L79u20k16á33š 52M13a56c55h
Mezikroky jsou v technologickem sektoru extremne drahy. Nikdy se nevyplati. Takze jste si odpovedel sam.
J98i75ř93í 14B77r92u48t46o67v24s71k22ý
Ať si nedělají zbytečné starosti,Kevin se svým ,,komunistickým způsobem vládnutí"" to za ně vyřeší
F20r61a69n54t53i23š25e87k 98B39ě68l55o72v24s18k13ý
Říkám to nerad, ale smekám před Toyotou. Začala dělat to po čem tolik prahnu. Normální auto na které jsem zvyklý, žádné zásuvky abych lovil dobíječky po okolí. Ale 1,5 KWh baterka za pár šupů, která se rekuperuje a šetří mi brzdy a poskakování na semaforech přes město nahradí 30KW elektromotor, takže nehulím nic do ovzduší, plním normy na 10 let dopředu. A upřímně, můj fosilní motor s filtry a addblue za 50 tisíc vyrobí elektriku za úplně jiných ekopodmínek než jakákoliv tepelná elektrárna.... Třeba to brzy dojde i zeleným mozkům v VW...
R87a22d36e88k 58H67o67d74a91ň
To ano, ale je to bohužel 70k navíc. K tomu vím že vypluly nějaké problémy při nouzovém brzdění, protože 99 % času místo brzdy rekuperujete, takže v okamžiku kdy je potřeba opravdu prudce zabrzdit nemusíte mít brzdy v dobrém stavu. Tohle bude určitě kus od kusu a záviset na řidiči, ale může to být nepříjemnost.
R32a46d75e21k 57H94o15d12a12ň
Problém u těchhle snah "rychle do budoucna" ve snaze oslovit "mladé" je, že se auta poměrně rychle začala proměňovat spíše v takové "tablety s koly". Všude velký tabletový panel, vše ovládat digitálně (přitom ovládání klimy přes tablet bývá často katastrofa, zlaté analog ovládání ala potenciometr, totéž hlasitost rádia třeba). U klasických aut pak bývá na výběr víc různých variant tabletu než motorů.
U elektromobilů se to tlačí ještě dál, protože to k tomu vyloženě svádí narvat to elektronikou - musí to být cool, always-connected, aktualizace přes internet skrze zabudovanou SIM, v zásadě to o vás sbírá data jak oteklé, Tesla vám klidně omezí výkon pokud se rozjíždíte moc razantně atd. Jenže ve snaze ušetřit se pak více řeší aby se bezklíčové ovládání nahradilo mobilem atd., a méně jakákoli bezpečnost, protože to zdržuje, a zabralo by to čas. Ve výsledku jste tak trochu beta tester. A hackeři si s autem mohou nepěkně pohrát. Systém ovládání auta navíc není ani oddělený od toho tabletu, takže se běžně na různých hackatonech ukazuje, že hacker vám může nejen ten vůz ukrást, ale často může klidně i bez přístupu k vozu (tedy opravdu 100 % přes internet) zablokovat airbagy, dveře, občas i zrychlovat/brzdit nezávisle na vašich pedálech a podobné radosti.
Co myslíte, jakou prioritu má elektronická bezpečnost třeba u VW, když zoufale nestíhají termín, a manažerovi jde o krk?
L90u27k50á60š 78M38a87c68h
"Tablet na kolech" je velice presne oznaceni.
A taky je to jednoznacne to, co musi vcerejsi autodebilitu nahradit. Aktualni generaci nastesti nejake to vrum-vrum sestivalceni nezajima.
P56e69t16r 48M40i63c84h44a58l
Takže kvůli elektrobublině pošle největší automobilku světa do kytek? To ho tam nasadili Korejci? :-)
O82d62s52t93r94a61n30ě76n48ý 75U51ž43i63v53a69t32e89l
O62d36s42t97r10a89n21ě96n67ý 53U90ž81i90v76a98t49e27l
J28o49s48e33f 54Č97e58r60v48e92n14i36c52k93ý
Zkrátka v podstatě stavíte na tom, že se najde dost hlupáků, kteří nebudou čekat jako vy.
R69i40c94h81a31r22d 88M81r71a41z95e36k
Jak to říkali různí rozumci? Že až začnou kolosy dělat elektromobily, tak Teslu technologicky smáznou a to s čím Muskovi lidé babrají roky a roky oni díky své síle sfouknou a převálcují za pár měsíců, s prstem v... nose, dejme tomu?
M18a39r93t57i97n 52Š92i46m34e30k
Já s tímto tvrzením úplně nesouhlasím. Tesla má již určitý náskok, co se elektromobility a technnikálií týče. Velké automobilky zase know how, jak udělat povedené auto.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...