Diskuse k článku

Hennessey Venom GT uhání až 440 km/h. Musí vás v něm učit jezdit

Americký úpravce Hennessey Performance si vzal do parády jednoduchý a lehký britský sporťák Lotus Elise a udělal z něj špičkový supersport, který dokáže ve vrcholné verzi uhánět až 440 km/h.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

No

No uz jsem videl auta s podobnou (i vetsi) maximalkou, ale žádný z nich nemohlo na veřejné komunikace.

Me by spis zajimalo jak tam nacpali motor z corvette a jeste pridali dve turba. Navic vaha o moc nestoupla (cca 200 kg) takze zadny velky vyztuhy kastle asi nebudou...  sem zvedavej jak se s tim popere auto stavené na dvoulitr, nejspis se to bude cela kastle kroutit pod takovym vykonem.

A jestli to dopadne dobře, tak to bude opravdu jen okruhové náčiní. I to ferrari by bylo praktičtější :-)

0/0
20.4.2010 14:21

Nomad

Bullshit?

Mě se to nezdá. Kolik dalo práce Bugatti, aby Veyron rozjeli přes 400 a nějaká neznámá firma dosáhne 440? Nejsou ty údaje jen teorie? V klipu to ani nejelo.

0/0
19.4.2010 20:30

FastDriver

Re: Bullshit?

Jednak ta firma není zas tak neznámá a taky tady se nejednalo o vývoj, ale úpravu, tzn. že pouze sestavili a upravili již osvědčené funkční komponenty.

0/0
20.4.2010 8:09

Nomad

Re: Bullshit?

Hledal jsem na You Tube nejaka videa. jezdili s timto autem na okruhu Top Gear a od pohledu se mi ta rychlost nezdala prilis vysoka.

Rad si pockam na nejake ofiko udaje co to auto v realu umi.

0/0
20.4.2010 9:01

Host

Re: Bullshit?

Formule taky muze jet pres 400 a na okruhu dosahuji max cca 300 - 320.  Veryon ma taky vykony vetsi nez 99% vsech aut, ale na okruhu s nim udrzi krok i upravená impreza sti.

0/0
20.4.2010 14:25

Pjotr_Pjotrovic

Hvězdičky

Doufám, že to má alespoň 5 hvězd v NCAP crash testech ;-D

0/0
19.4.2010 14:21

Host

dotaz: bude to mít přípravu pro autosedačku Isofix?

páč jak to neni pro rodinu tak to nechci.

0/0
19.4.2010 12:12

Host

hm...

a rozjet se dá pouze dvěma způsoby... buď tak, že spálim gumy, nebo tak, že mě to vystřelí dopředu jak kojota na rachejtli... ty hodnoty jsou teda opravdu hrůzostrašný...;-D

0/0
19.4.2010 12:09

chekov

málo informací

A co spotřeba, emise a velikost kufru, to nás tu nejvíc zajímá ;-D

0/0
19.4.2010 10:35

TT777

Re: málo informací

A hlavne jestli se to dela i v TDíčku!!

0/0
20.4.2010 10:08

chekov

Hennessey Venom HTP

ultimativní, neskutečný, nečekaný zážitek

Na každou jízdu se budete těšit, v ceně je i škola jízdy, aby vás naučili se s tim bezpečně rozjet

:-);-)

0/0
19.4.2010 10:33

Host

Není to špatné, ale Logan je Logan!

;-D

0/0
19.4.2010 7:59

Host

Re: Není to špatné, ale Logan je Logan!

ta dacia je dobre auto, vsade ju porovnavaju s takymito autami.....budem sa na nu musiet pozriet

0/0
19.4.2010 10:34

Host

Kam se to hrabe na fóbii, voe

:-P

0/0
19.4.2010 3:35

Host

super kara

A neviete mi povedat, ci sa to da prerobit na plyn? Ja by som si potom aj jeden kupil.

0/0
18.4.2010 19:51

Host

Osobní zkušenost

Souhlasím se všemi, že takové auto je totálně nepraktické, ale je to NÁDHERA!!! Měl jsem to potěšení, že mne svezli v předváděcím Lamborghini Gallardo Superlegero 4x4, což je odlehčená a posílená verze už tak "nabušeného" sporťáku. Žádné pohodlí (mám 190 cm a 105 kg :-) ), žádné měkčené plasty, jen karbon všude kolem, přidřepnete a bokem se vsunete, zapadnete do tvrdé skořepiny, nad hlavu se mi vešel prst, zaklapnete 4bodové pásy, pak to vzadu zaduní a zrychlení vám zmáčkne hrudník, předjíždění je otázka mžiku, cítíte každý kamínek na vozovce, auta vidíte zespoda, při brždění mi málem vypadly oči a úplně spadly brýle, adrenalin stříká ušima. Vystupování jde špatně asi jako když lezete z psí boudy malého psa. Doporučuji :-)) Tom

0/0
18.4.2010 19:44

kunde

to je houno

už aby začaly automobilky chrlit auta co jedou 900 km/h...  to pospíchači nebudou stačit ani probliknout ty v levém pruhu...

0/0
17.4.2010 22:33

Host

hanobení jazyka

"ultimativní" supersport ... tak tomu se říká hanobení jazyka. Jak vůbec někdo něco takového může napsat?;-O

0/0
17.4.2010 21:55

Host

Re: hanobení jazyka

To je teď módní slovo,které neopomene napsat žádný novinář v testu nějakého skutečně výkonného vozu.Ale vůbec nejdůležitější je dnes zdůraznit 2 věci - zda má vůz"komunikativní řízení" a jestli má na palubce "měkčené plasty".Pokud toto neuvedete,je váš test absolutně OUT.

0/0
18.4.2010 8:49

f0rr35t

Re: hanobení jazyka

R^ K výčtu klišé bych ještě doplnil: je důležité říct, jestli motor táhne "odspoda" a jestli mají sedačky "boční vedení" ;-D

0/0
18.4.2010 15:04

Host

super stroj

R^

0/0
17.4.2010 19:50

Host

fobie

taková čipnutá fóbie RS na hlínách by tomu dala na pr..del,aspoň se to říká v hospodě ve lhotě mezi traktoristy a fotbalisty.

0/0
17.4.2010 17:34

f0rr35t

Re: fobie

No ty si z toho děláš srandu, ale já jsem vážně slyšel jednoho pepíka jak doslova tvrdil, že "čipnutá fábka fpoho udělá Porsche 911"  a že 911 je jen "těžká kráva pro parádu" ;-(   Musel jsem se zdržet komentářů, protože jakákoli debata by asi skončila násilím.

0/0
18.4.2010 15:09

Host

Re: fobie

No von ten pepík měl v podstatě pravdu, protože Porsche 911 se dělá od roku 1963 a začinalo s motory na nějakých 130 HP, takže ano např. Fabia RS by Porsche 911 udělala ani by nemusela být chipnutá. A prosím žádné násílí! ;-)

0/0
18.4.2010 15:21

zlý výrostek Soulburner

...

na naše okresky jako dělaný;-D

0/0
17.4.2010 17:12

Host

Re: ...

nikdo nepředpokládá že v tom budeš jezdit

0/0
17.4.2010 21:56

Host

Zajímají mne jen 3 parametry

1) Vejde se tam normální chlap (190+ cm)?

2) Jaký je dojezd (kolik tisíc km auto vydrží, než bude muset do GO)

3) Jaká je vzletová rychlost, aneb už to auto někdo viděl jet 400 km/h a více?

Všechny tyto nejdůležitější informace mi chybí :-)

0/0
17.4.2010 13:29

Host

Re: Zajímají mne jen 3 parametry

1) tady nekdo videl venom na parkovisti, at mas predstavu o velikosti: http://www.youtube.com/watch?v=B2qbKHyaXgk

a je to postaveny na lotusu elise, takze odpoved: vejde, ale vylejzani si neuzijes

3)podle diskuzi tu maximalku jeste nikdo neotestoval, osobne o tech 440 pochybuju...

0/0
17.4.2010 13:43

Host

Re: Zajímají mne jen 3 parametry

3) urcite.. co se rekordnich automobilu tyce (raketovy pohon - ThrustSSC - 1228km/h), co se seriove vyrabenych tyce, bugatti veyron 408km/h - http://www.youtube.com/watch?v=LO0PgyPWE3o )

0/0
17.4.2010 19:29

Host

Re: Zajímají mne jen 3 parametry

ale Veyron měl zpočátku problémy se stabilitou při velkých rychlostech, takže taky tem 440 u tohoto prototypu moc nevěřím.

0/0
17.4.2010 20:05

Host

Re: Zajímají mne jen 3 parametry

no nevim, kdyz testovali maximalku veyronu v top gearu, tak ho naopak chvalili

0/0
17.4.2010 21:01

Host

Re: Zajímají mne jen 3 parametry

ty problémy se stabilitou prý byly na začátku, zpozdila se kvůli tomu snad i vyroba.

0/0
17.4.2010 21:33

Host

Re: Zajímají mne jen 3 parametry

hlavne pokud chce nekdo veyrona testovat na maximalku, tak je nutna predchozi uprava v tovarne, na miru (snizeni, pritvrzeni, jine gumy). jednorazova zalezitost, pak se to vraci zpet "do normalu".

"bezne" prodavane veyrony maj omezovac na tusim 300-330km/h.

0/0
17.4.2010 22:01

hesloheslo

Re: Zajímají mne jen 3 parametry

snizeni, pritvrzeni to dela ten klic ne? tim se jakoby "prepne" do super "modu" ... nevim, jen pisu podle toho, co jsem slysel.. nekamenovat

0/0
18.4.2010 0:55

f0rr35t

Re: Zajímají mne jen 3 parametry

jo, taky si myslím, že v TG ukazovali ten speciální klíč pro přepnutí do závodního režimu. A speciální pneumatiky jsou snad samozřejmost...

0/0
18.4.2010 15:13

Host

Re: Zajímají mne jen 3 parametry

Ne ne, ty pneu na zvladnuti 400 km/h si musis opravdu objednat zvlast. A menit je budes stejne rychle jako v F1, protoze dlouho nevydrzi.

0/0
21.4.2010 11:29

Host

Re: Zajímají mne jen 3 parametry

Přesněji řečeno vydrží 15 minut, ale to je v pohodě, protože při maximálce se za 12 minut vyprázdní plná nádrž.

0/0
21.4.2010 23:08

Host

Re: Zajímají mne jen 3 parametry

Veyron má omezovač na 375 km/h

0/0
21.4.2010 23:06

BlkRider

Re: Zajímají mne jen 3 parametry

Amici si radi honej triko velkejma cislama, ale jelikoz ma Venom pohon jen na zadni kola, tak by ty pneumatiky shoreli driv nez by ty rychlosti dosahnul :)

0/0
18.4.2010 18:37

Host

Re: Zajímají mne jen 3 parametry

Myslim že druhý bod budoucího majitele zajímat nebude .... Víš, to je auto pro lidi co mají peníze které chtějí utratit.

A k třetímu ... já ne, nikdy jsem takové auto neviděl a vůbec mi to nechybí.

0/0
17.4.2010 21:59

Host

hezka hracka

krasny, ale uz jen zrychleni z 0 na 100 ukazuje, ze to neni technicky dokonaly a nedokaze s tim vykonem pracovat. Bugatti veyron ma o celejch 200 koni min a je o vic jak 880 kilo tezsi a ma zrychleni z 0 na 100 jen o 0,1s horsi (2,5).

0/0
17.4.2010 13:08

Host

Re: hezka hracka

Az poletis do(ze) zatacky s temi 880 kily vic, tak to poznas :)

0/0
17.4.2010 16:57

Host

Re: hezka hracka

litám s tím denně a žádnej problém :-)

0/0
17.4.2010 20:07

BlkRider

Re: hezka hracka

Veyron ma pohon 4x4 proto to lepsi zrychleni...

0/0
18.4.2010 18:41

bcda3210

nejlepší poměr mezi výkonem a toč. momentem

má logan, zabírá a táhne skvěle i do kopce. Tolikrát jsem již ujel i plně naložený silnějším vozům!

0/0
17.4.2010 8:49

Host

Re: nejlepší poměr mezi výkonem a toč. momentem

Dobrej joke po ránu;-D

0/0
17.4.2010 9:11

bcda3210

Re: nejlepší poměr mezi výkonem a toč. momentem

čistokrevná pravdaR^ přísahámR^

0/0
17.4.2010 10:29

Bob-an

Re: nejlepší poměr mezi výkonem a toč. momentem

V zasade neni proble ujet s loganem ani ferrari..... staci aby ridic ferrari v obci dodrzoval predpisy a ty s loganem jel o neco rychleji;-D

0/0
17.4.2010 17:09

Host

Re: nejlepší poměr mezi výkonem a toč. momentem

Problém teorie je, že s tebou asi nezávodili. To jsi si jen vsugeroval

0/0
17.4.2010 22:01

Host

mohl by mi někdo...

...prosím vysvětlit, třeba i ten redaktor, co překládal článek, pokud to nebyl sám google, co to znamená "ultimativní supersport"? ...nevím jestli to není tím, že je brzy ráno ale nějak mi to hlava nebere...

0/0
17.4.2010 8:46

Premium

Konzumace jídla několikrát denně je klišé, tvrdí výživový poradce Fořt

Napsal více než dvacet knih o zdravém životním stylu a boji s obezitou. Petr Fořt tvrdí, že žádný obecně platný návod...

Premium

Test celoročních pneumatik. Jak si vedou za sucha, za mokra a na sněhu

K celoročním pneumatikám výrobci přistupovali po dlouhá léta macešsky. Konečně se však vrátily do jejich přízně....

Premium

Pes celý život čeká na to, až ho někdo sprdne, říká veterinář

Do své ordinace v centru Prahy dochází den co den už 22 let, aby znovu na nohy postavil čtyřnohé domácí mazlíčky. „I...

Najdete na iDNES.cz