náhledy
V září začne čínská automobilka GAC vyrábět elektromobil Aion V s grafenovými bateriemi, které se ve špičkové verzi 6C zvládnou nabít z 0 na 80 % za 8 minut.
Autor: GAC
V září začne čínská automobilka GAC vyrábět elektromobil Aion V s grafenovými bateriemi, které se ve špičkové verzi 6C zvládnou nabít z 0 na 80 % za 8 minut.
Autor: GAC
Při prezentaci se model GAC Aion V s baterií 6C nabíjel do cca 80 % kapacity rychlostí 481 kW/h za 8 minut. Z 30 na 80 % to zvládne z pouhých 5 minut. Podobných dobíjecích stanic je ale zatím jen pár.
Autor: GAC
Při prezentaci se model GAC Aion V s baterií 6C nabíjel do cca 80 % kapacity rychlostí 481 kW/h za 8 minut. Z 30 na 80 % to zvládne z pouhých 5 minut. Podobných dobíjecích stanic je ale zatím jen pár.
Autor: GAC
První stanice vysokorychlostního nabíjení značky GAC Aion s občerstvovacím salonkem byla otevřena v dubnu na letišti Shanghai Hongqiao.
Autor: GAC
První stanice vysokorychlostního nabíjení značky GAC Aion s občerstvovacím salonkem byla otevřena v dubnu na letišti Shanghai Hongqiao.
Autor: GAC
Struktura uhlíkových atomů grafenu je uspořádána do pravidelných šestiúhelníků.
Autor: GAC
Baterie od GAC na bázi grafenu úspěšně prošla také testem střelby ze samopalu.
Autor: GAC
V automobilovém průmyslu jako první použil grafen britský malosériový výrobce BAC pro zadní blatníky svého jednomístného modelu Mono.
Autor: BAC
Sodíko-iontová baterie společnosti CATL je oproti současným lithiovým mnohem levnější.
Autor: CATL
CATL počítá s tím, že se budou sodíko-iontové baterie kombinovat s lithium-iontovými články (ty jsou modře zbarvené) tak, aby se zúročily výhody obou řešení.
Autor: CATL
Model Nio ET7 ve své top verzi s novou 150kWh baterií s pevným elektrolytem má údajně dojezd rovněž více než 1 000 km. Baterie se nedobíjejí, ale vyměňují v tzv. swapovacích stanicích za plně nabitou.
Autor: CATL