Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J38a26n 67M90a85c31h88á35č 3387686643202

,,K tomu, aby nabrali kurz „elektromobilita“, je navíc nenutí klasické ekonomické danosti jako je poptávka nebo potřeba generovat zisk, ale nové regule a ekologičtí aktivisté."

To je prostě socialistické hospodářství,kde výrobu neurčují potřeby trhu,ale strana a vláda...kam takové hospodaření vede,to jsme si vyzkoušeli myslím,velice bolestně všichni v RVHP.A ted to budeme opakovat globálně.Paráda.

+19/−3
doporučit
11.2.2019 6:45

J85i32ř46í 35T42e32p91r 4407440325465

Plošná elektromobilita je cesta do pekel.

• hybridy, co městě skáčou od semaforu k semaforu na baterky a za městem to rozjedou na spalovací motor = OK

• pošťácký auta na baterky = OK

Plošně ale nutit něco co většina "motoristů" nechce je blbost.

Navíc tvrdím, že s baterkama jako takovejma jsou a budou problémy. Škodovka má například v jejím novém superskladu každou baterii do elektromobilu uzavřenou v samostatném kontejneru s hasicí patronou. Zaparkujte si pak tohle do garáže v rodinném domku.

+15/−2
doporučit
11.2.2019 5:06

P40e67t49r 23N73o58v11ý 8122216327588

F-150 na baterky. To je bomba takhle poranu:-D

+7/0
doporučit
11.2.2019 6:49

J77i44ř94í 81S15c46h21w24a19c57h 8298174738296

GM se po prodeji Opelu na chvíli ocitl v zisku.

Manažerka ví, že další rok v zisku nebude, takže každý důvod na "oblbnutí" akcionářů dobrý....

+6/0
doporučit
11.2.2019 9:11

V68l20a65d28i35m62i88r 46V84l32a68c49h 6909311848256

Nakonec to dopadne tak, že se zdraží elektřina, protože z benzínu je spotřební daň a z elektřiny ne. Kvůli drahé ceně za jistič si nebudete moci dovolit nabíjet auto doma, protože Vám nepovolí požadovaný příkon. Pokud budete na sídlišti tak máte také smůlu.

Pak budete jezdit k ČEZ nabíjet svoje auta a budete platit měsíční paušál. Další variantou budou sdílená auta od Škoda Auto, která za 10.000 měsíčně Vám dovolí jezdit v autech. Je nepochybné, že vlastnit auto bude jen pro bohaté. Střední třída bude oškubána a nižší třída bude jezdit MHD.

+11/−6
doporučit
11.2.2019 7:36

M93o15j18m82í20r 23V75r64t87o95c58h 2380853352252

Elektromobilita způsobí , že se ČR a SR vrátí do chudoby.

+7/−3
doporučit
11.2.2019 7:30

T57o91m92á66š 83B80e43r10k66a 2395522804166

Vtipné jak všechny automobilky tvrdí, jak jsou elektromobily pro ně ztrátové a ještě dlouho budou, nebo na nich mají zanedbatelný zisk (například Hyundai má na elektrické Koně téměř nulovou marži) a Tesla má na svých autech 25% marži.

Když dělají dva totéž, není to vždy totéž.

+3/−1
doporučit
11.2.2019 10:00

Z45d30e23n52ě74k 28P36a44v90l78i24š 8595370546

V naší firmě používáme několik typů vozidel - malé i velké dodávky na dovoz materiálu pro výrobu a expedici finálního produktu k zákazníkům, kombíky pro obchoďáky a manažerská vozidla prémiových německých značek. Většinu vozidel máme v naftě. Když investujeme do čehokoliv musíme za svoje peníze dostat maximum, elektroauta za drahé peníze nenabízí žádnou přidanou hodnotu.

+2/−1
doporučit
11.2.2019 19:27

P15e58t96r 11B49á35č92a 8825246755725

Proc ty ekoblazny nekdo posloucha?

+2/−3
doporučit
11.2.2019 20:53

M92i31c37h30a37l 49V20a56n45ě22k 1166886234182

Kdy jste naposledy tim “prehistorickym” full-size pickupem jel? Ja jen ze na nich davno nic prehistorickeho neni a technikou jsou prospikovane mnohem vic jak bezny evropsky hatchback nizsi stredni tridy.

+1/0
doporučit
12.2.2019 4:50

M71a81r50i39a65n 58K74a14r66a83b72a 4213341920822

Máte tam chybu. Elon Musk, Teslu nezaložil, ale sa pripojil k nadšencom ktorý mali nápad oživiť projekt elektroauta. Elon je maskot, a magnet na peniaze. A zabúda sa na fakt, že Tesla vznikla z nadšenia z elektroauta EV1 - ktoré zničila ropná lobby. A najvačší fanúšikovia Tesly zabúdajú, že EV1-je od toho "zlého a zastaralého, neziskového" General Motors, ktorý je podľa nich stratový a nepokrokový mastodont.

+1/−2
doporučit
11.2.2019 8:20

M15a94t94ě30j 68P60a51v62l50ů 3691510921310

No jasně. GM má problémy již od krize, kde se krásně ukázalo jak automobilky rozhazují. Jsou to prostě obří koncerny, které byli léta zvyklé na přepych a nyní když jim ujel vlak podobně jako britům v 80.letech začali brečet do tisku. Prostě se nedokázali přizpůsobit pokroku a tak jediné co prodávají jsou prehistorické pickupy s V8 původem v 50.letech.

Jestli to nikdo nevidí tak na světě existuje automobilka, která prodává výhradně E- auta a její produkce je vyprodaná na dlouho dopředu. Takže tím, že musí přejít na EV to asi nebude.

+1/−2
doporučit
11.2.2019 7:48
Foto

T86o44m58á22š 84Z93e59m22á84n20e41k 2357434362715

Nebude to ani ekologické, ani levné. A auto z druhé ruky? To snad raději 3x stočené TDI.

+1/−3
doporučit
11.2.2019 8:46

D62a25n70i65e46l 45T21o28m32e83k 8279235518226

I když zde v diskuzi jsou fake news o ziskové Tesle, tak vloni ztráta 1 mld USD. https://eu.detroitnews.com/story/business/autos/mobility/2019/02/08/tesla-executive-turnover-causes-concern-among-investors/2780612002/

Tesla je zoufalý projekt závislý na PR zakladatele a dotacích zelených vlád po světě.

Neumí pořád ani zorganizovat výrobu na pásu. A jediný složitý díl na těch vozítkách - baterií - sami dělat neumí ani náhodou a berou je výhradně od Panasonicu. Až bude baterek málo, hádejte komu budou Japonci dodávat.

+1/−6
doporučit
11.2.2019 13:32

Z88d86e12n17ě14k 62P72a61v84l75i75š 8805970206

Další problém elektroaut - při -7 stupních Celsia klesá dojezd až o 41%.

0/−2
doporučit
11.2.2019 22:44

Najdete na iDNES.cz