Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J48a27n 28M87a63c28h18á82č 3967796183552

,,K tomu, aby nabrali kurz „elektromobilita“, je navíc nenutí klasické ekonomické danosti jako je poptávka nebo potřeba generovat zisk, ale nové regule a ekologičtí aktivisté."

To je prostě socialistické hospodářství,kde výrobu neurčují potřeby trhu,ale strana a vláda...kam takové hospodaření vede,to jsme si vyzkoušeli myslím,velice bolestně všichni v RVHP.A ted to budeme opakovat globálně.Paráda.

+19/−3
doporučit
11.2.2019 6:45

J96i88ř89í 52T16e89p56r 4667640205735

Plošná elektromobilita je cesta do pekel.

• hybridy, co městě skáčou od semaforu k semaforu na baterky a za městem to rozjedou na spalovací motor = OK

• pošťácký auta na baterky = OK

Plošně ale nutit něco co většina "motoristů" nechce je blbost.

Navíc tvrdím, že s baterkama jako takovejma jsou a budou problémy. Škodovka má například v jejím novém superskladu každou baterii do elektromobilu uzavřenou v samostatném kontejneru s hasicí patronou. Zaparkujte si pak tohle do garáže v rodinném domku.

+15/−2
doporučit
11.2.2019 5:06

P92e56t98r 39N42o97v24ý 8732706977728

F-150 na baterky. To je bomba takhle poranu:-D

+7/0
doporučit
11.2.2019 6:49

J77i51ř20í 63S36c78h85w78a74c87h 8338864408166

GM se po prodeji Opelu na chvíli ocitl v zisku.

Manažerka ví, že další rok v zisku nebude, takže každý důvod na "oblbnutí" akcionářů dobrý....

+6/0
doporučit
11.2.2019 9:11

V45l53a89d30i53m37i47r 91V59l63a76c88h 6349601828666

Nakonec to dopadne tak, že se zdraží elektřina, protože z benzínu je spotřební daň a z elektřiny ne. Kvůli drahé ceně za jistič si nebudete moci dovolit nabíjet auto doma, protože Vám nepovolí požadovaný příkon. Pokud budete na sídlišti tak máte také smůlu.

Pak budete jezdit k ČEZ nabíjet svoje auta a budete platit měsíční paušál. Další variantou budou sdílená auta od Škoda Auto, která za 10.000 měsíčně Vám dovolí jezdit v autech. Je nepochybné, že vlastnit auto bude jen pro bohaté. Střední třída bude oškubána a nižší třída bude jezdit MHD.

+11/−6
doporučit
11.2.2019 7:36

M81o21j16m55í66r 17V38r26t17o52c34h 2240723702752

Elektromobilita způsobí , že se ČR a SR vrátí do chudoby.

+7/−3
doporučit
11.2.2019 7:30

T25o19m88á49š 36B49e29r93k95a 2145302724386

Vtipné jak všechny automobilky tvrdí, jak jsou elektromobily pro ně ztrátové a ještě dlouho budou, nebo na nich mají zanedbatelný zisk (například Hyundai má na elektrické Koně téměř nulovou marži) a Tesla má na svých autech 25% marži.

Když dělají dva totéž, není to vždy totéž.

+3/−1
doporučit
11.2.2019 10:00

Z73d98e10n56ě56k 35P45a11v19l78i71š 8605890526

V naší firmě používáme několik typů vozidel - malé i velké dodávky na dovoz materiálu pro výrobu a expedici finálního produktu k zákazníkům, kombíky pro obchoďáky a manažerská vozidla prémiových německých značek. Většinu vozidel máme v naftě. Když investujeme do čehokoliv musíme za svoje peníze dostat maximum, elektroauta za drahé peníze nenabízí žádnou přidanou hodnotu.

+2/−1
doporučit
11.2.2019 19:27

P72e86t39r 57B77á68č13a 8525806365705

Proc ty ekoblazny nekdo posloucha?

+2/−3
doporučit
11.2.2019 20:53

M53i45c94h76a82l 24V74a29n32ě84k 1466866944642

Kdy jste naposledy tim “prehistorickym” full-size pickupem jel? Ja jen ze na nich davno nic prehistorickeho neni a technikou jsou prospikovane mnohem vic jak bezny evropsky hatchback nizsi stredni tridy.

+1/0
doporučit
12.2.2019 4:50

M80a21r69i15a48n 23K52a18r10a27b41a 4363151460112

Máte tam chybu. Elon Musk, Teslu nezaložil, ale sa pripojil k nadšencom ktorý mali nápad oživiť projekt elektroauta. Elon je maskot, a magnet na peniaze. A zabúda sa na fakt, že Tesla vznikla z nadšenia z elektroauta EV1 - ktoré zničila ropná lobby. A najvačší fanúšikovia Tesly zabúdajú, že EV1-je od toho "zlého a zastaralého, neziskového" General Motors, ktorý je podľa nich stratový a nepokrokový mastodont.

+1/−2
doporučit
11.2.2019 8:20

M96a12t78ě33j 74P15a72v92l52ů 3711240631830

No jasně. GM má problémy již od krize, kde se krásně ukázalo jak automobilky rozhazují. Jsou to prostě obří koncerny, které byli léta zvyklé na přepych a nyní když jim ujel vlak podobně jako britům v 80.letech začali brečet do tisku. Prostě se nedokázali přizpůsobit pokroku a tak jediné co prodávají jsou prehistorické pickupy s V8 původem v 50.letech.

Jestli to nikdo nevidí tak na světě existuje automobilka, která prodává výhradně E- auta a její produkce je vyprodaná na dlouho dopředu. Takže tím, že musí přejít na EV to asi nebude.

+1/−2
doporučit
11.2.2019 7:48
Foto

T80o33m47á33š 92Z75e93m40á96n15e94k 2367494772715

Nebude to ani ekologické, ani levné. A auto z druhé ruky? To snad raději 3x stočené TDI.

+1/−3
doporučit
11.2.2019 8:46

D94a71n20i69e80l 30T57o89m18e40k 8499295538556

I když zde v diskuzi jsou fake news o ziskové Tesle, tak vloni ztráta 1 mld USD. https://eu.detroitnews.com/story/business/autos/mobility/2019/02/08/tesla-executive-turnover-causes-concern-among-investors/2780612002/

Tesla je zoufalý projekt závislý na PR zakladatele a dotacích zelených vlád po světě.

Neumí pořád ani zorganizovat výrobu na pásu. A jediný složitý díl na těch vozítkách - baterií - sami dělat neumí ani náhodou a berou je výhradně od Panasonicu. Až bude baterek málo, hádejte komu budou Japonci dodávat.

+1/−6
doporučit
11.2.2019 13:32

Z58d23e51n19ě80k 26P33a20v92l15i40š 8935860306

Další problém elektroaut - při -7 stupních Celsia klesá dojezd až o 41%.

0/−2
doporučit
11.2.2019 22:44

Najdete na iDNES.cz