Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

GM bude neziskovka na elektrovozy, vydělává však na plnotučných Amerikách

Aktuálně si musí šéfové automobilek často připadat jak blázni. Nabízejí auta, která jsou žádaná, dosahují rekordních prodejů. Jenže musí otáčet kormidlem do vod, které jsou absolutně neprobádané, nejisté a kde to zavání průšvihem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TB

Na netu se objevila neověřená zpráva z GM, že hodlají nakupovat podvozky i s bateriema od Tesly. zatím je to jenom spekulace, ale dávalo by to smysl.

0 0
možnosti
MV

Kdy jste naposledy tim “prehistorickym” full-size pickupem jel? Ja jen ze na nich davno nic prehistorickeho neni a technikou jsou prospikovane mnohem vic jak bezny evropsky hatchback nizsi stredni tridy.

2 0
možnosti
JN

J10i14ř97í 22N54o75v55á47k

11. 2. 2019 23:23

Já jsem fanda benzínu, na druhou stranu ta ropa prostě dochází a když jí všechnu propálíme tak se také připravíme o veškeré plasty a dovedete si třeba představit dnešní svět bez plastů? Prostě ropa bude muset být nahrazena.

0 0
možnosti
ZP

Další problém elektroaut - při -7 stupních Celsia klesá dojezd až o 41%.

1 2
možnosti
JS

to je něco jako "sleva až 80%"......

3 1
možnosti
PB

P43e11t97r 33B73á26č76a

11. 2. 2019 20:53

Proc ty ekoblazny nekdo posloucha?

3 3
možnosti
TB

A každý rok jich je více. Všichni jsou blázni, jenom vy jste letadlo.

2 0
možnosti
HT

H81o84n55z40a 59T76a62r

11. 2. 2019 20:05

GM potřebuje snížit flotilové emise ?

Stejne jako to udělal Chrysler - Fiat

http://www.hybrid.cz/tagy/fiat-500

0 0
možnosti
ZP

V naší firmě používáme několik typů vozidel - malé i velké dodávky na dovoz materiálu pro výrobu a expedici finálního produktu k zákazníkům, kombíky pro obchoďáky a manažerská vozidla prémiových německých značek. Většinu vozidel máme v naftě. Když investujeme do čehokoliv musíme za svoje peníze dostat maximum, elektroauta za drahé peníze nenabízí žádnou přidanou hodnotu.

2 1
možnosti
TB

Výrazně nižší provozní náklady, což může být důležité právě u firemní flotily.

2 2
možnosti
DT

I když zde v diskuzi jsou fake news o ziskové Tesle, tak vloni ztráta 1 mld USD. https://eu.detroitnews.com/story/business/autos/mobility/2019/02/08/tesla-executive-turnover-causes-concern-among-investors/2780612002/

Tesla je zoufalý projekt závislý na PR zakladatele a dotacích zelených vlád po světě.

Neumí pořád ani zorganizovat výrobu na pásu. A jediný složitý díl na těch vozítkách - baterií - sami dělat neumí ani náhodou a berou je výhradně od Panasonicu. Až bude baterek málo, hádejte komu budou Japonci dodávat.

1 6
možnosti
PB

P90e32t11r 65B81l81á80h71a

11. 2. 2019 14:57

baterie do modelů S a X o velikosti 16850 se vyrábějí v Japonsku, ale baterie 2170 které se používají do Modelu 3, a brzy na ně přejdou i modely S a X, se vyrábějí v Gigafactory 1, kterou vlastní Tesla a Panasonic zde pro Teslu vyrábí tyto baterie a částečně spolu investuje, ale patenty baterií vlastní samozřejmě Tesla tzn. nejsou to baterie Panasonicu ale Tesly. Například minuly týden koupila Tesla firmu, která se zabývá inovacemi baterií za 218 milion dolarů :-). V nové továrně, kterou letos dostaví Tesla v Číně dokonce zvažuje, že baterie bude vyrábět někdo jiný než Panasonic.

4 0
možnosti
VV

Neziskovka je v dnešní době sprosté slovo...

0 0
možnosti
JS

proto, ho titulkář cíleně "zneužil"......

2 0
možnosti
TB

Vtipné jak všechny automobilky tvrdí, jak jsou elektromobily pro ně ztrátové a ještě dlouho budou, nebo na nich mají zanedbatelný zisk (například Hyundai má na elektrické Koně téměř nulovou marži) a Tesla má na svých autech 25% marži.

Když dělají dva totéž, není to vždy totéž.

3 2
možnosti
PV

Marže a zisk není to samé ;-)

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob

17. dubna 2024

Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu

23. dubna 2024

Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu

23. dubna 2024

Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...