Úterý 7. dubna 2020, svátek má Heřman, Hermína
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Úterý 7. dubna 2020 Heřman, Hermína

Garáž dostala nový kabát, chybějí jen vrata. Soutěžte o ně i vy

Soutěž aktualizováno 
Někdo v ní parkuje svůj vůz, jiný v ní má dílnu, nebo laický autoservis. Soutěžící Ivan si vytvořil v domě atypickou dvojgaráž, kde složí i kola, skútr a vše potřebné. A kde se čas od času pořádně slaví. K dokonalosti už chybí jen vrata. Soutěžte o garážová vrata od firmy Trido za padesát tisíc korun i vy. Stačí poslat fotky a příběh vaší garáže.

Jedna ze soutěžních garáží | foto: Archiv soutěže

Redakce iDNES.cz pořádá spolu s firmou Trido velkou fotosoutěž o automatická garážová vrata za 50 tisíc korun. Jak je získat? Sepište nám příběh svojí garáže a pošlete nám její fotky. Pochlubte se garáží, vymazlenou dílnou, pořádkem či nepořádkem, jaký v ní je, i nepostradatelnými artefakty a poklady po předcích, jako jsou staré plakáty, pavučiny, haraburdí.

Svůj příběh nám zaslal například Ivan z východních Čech. Atypickou garáž pro dvě auta a spoustu jiných potřebných věcí rekonstruoval dlouho. Přibyl obří úložný prostor i praktická podlaha.

ZDE vkládejte fotografie s příběhem vaší garáže

„S manželkou a malými dvojčaty jsme od roku 1990 bydleli v panelákovém bytě na malém městě a v roce 1998 jsme se rozhodli změnit svůj život a zakoupit starší domek, zrekonstruovat ho a nastěhovat se do něj. Rekonstrukce domu byla dost radikální. Trvala skoro rok a její součástí bylo i předělání garáže,“ popisuje soutěžící, jak celý příběh odstartoval.

Garáž původně sloužila jedinému autu a za ní byla prostorná dílna, tu však nový majitel domu nevyužil. „Malou dílničku jsem si udělal v bývalé kotelně. Po probourání příčky jsme tak vytvořili krásnou dvojgaráž,“ popsal.

Fotogalerie

Samozřejmě, že není úplně výhodné, když obě auta stojí za sebou. Vyjíždění s tím „zadním“ je trochu složitější. „Ale i tak je pro nás dvojgaráž opravdu velkým přínosem. Navíc jsme po celé délce prostoru v rámci rekonstrukce se šikovným bratrancem vybudovali z DTD desek obrovský regál, který je hluboký šedesát centimetrů a vysoký až ke stropu. Vznikl tak opravdu velkolepý úložný prostor, který plně využíváme,“ popisuje Ivan.

Před pár lety navíc dostala garáž novou litou podlahu z epoxidu, která se ukázala být nadmíru praktická. Především pro ženu pana Ivana. „Manželka podlahu normálně stírá hadrem a kamarádi říkají, že v garáži máme uklizeno lépe, než mají oni v kuchyni,“ vtipkuje majitel.

Úplná pravidla soutěže najdete ZDE

Garáž, jejíž příběh soutěží o nová vrata, má pro rodinu ještě jednu nespornou výhodu. Když už je venku pod pergolou zima, pořádají se tu větší rodinné oslavy. V garáži je totiž i starší lednice, a tak se pro občerstvení nemusí chodit daleko.

„Na fotkách je vidět i náš stařičký Peugeot 306 (rok výroby 1993), který jsme se synem v minulých letech náležitě opečovávali a postupně vylepšovali, takže stále vypadá a jezdí jako mladík,“ pochlubil se soutěžící.

Soutěžní garáž pana Ivana z východních Čech

Jeho garáži už chybí jen jediné, a to jsou vrata. Ta rekonstrukci jako jediná přežila, když dostala pouze nový nátěr. „Už jsem několikrát uvažoval o jejich výměně, ale zatím jsem se k tomu nedostal. Když však v roce 2012 praskl vodovod před naším domem a voda nás totálně zaplavila, tak ta stará vrata ukázala neuvěřitelnou odolnost a zachránila nám obě auta, která byla v té chvíli v garáži. Bylo to dost dramatické,“ popisuje.

Nová vrata od společnosti Trido by příběh dotáhla k dokonalosti. Máte podobný? Podělte se o něj s námi. Shromažďování příspěvků končí v pondělí 23. března.

Výhra v soutěži: Vyfoťte garáž a vyhrajte nová vrata

Komerční sdělení

Sekční garážová vrata Trido
Sekční garážová vrata Trido
Sekční garážová vrata Trido

Vítěz soutěže získá poukaz na nová garážová vrata Trido Evo v hodnotě 50 000 Kč s DPH. Sekční vrata Trido Evo otevírá elektrický pohon na dálkové ovládání a jsou vhodná pro rekonstrukce bez bourání.

Se špičkovým elektrickým pohonem německého výrobce Sommer tvoří ideální řešení. Sekční vrata Trido Evo se vyrábí do původní zárubně světlé šířky 5 500 mm a výšky 3 110 mm. Křídlo vrat je složeno ze čtyř a více sekcí. Sekce se pohybují v kolejnici na kladkách s kuličkovými ložisky. Vrata jsou nadlehčována pružinou, takže ani ruční nouzové ovládání nevyžaduje velkou fyzickou sílu.

Nejlepší tepelně izolační vlastnosti vrat zaručují sendvičová sekce s přerušeným tepelným mostem a celoobvodové pryžové těsnění. Bezpečnost vrat zajišťují speciálně tvarované spoje mezi sekcemi, které zabrání skřípnutí prstů. Více se o garážových vratech dočtete na stránkách firmy Trido.

Garážová vrata
Autor:
  • Nejčtenější

Mýdlová opera německých koncernů. Posel elektromobility táhne VW k debaklu

Ještě nedávno rozhodovaly o převaze ve světě aut hlavně tradiční disciplíny; třeba rychlost, výkon, možná rozměry....

Letních gum může být nedostatek. Obutí podražilo, motoristé začínají šetřit

Přezouvání na letní pneumatiky se kvůli epidemii koronaviru zpozdilo. I když povinnost mít zimní obutí v úterý...

Škoda Auto prodloužila odstávku, výroba nepojede do 20. dubna

Automobilka Škoda Auto podruhé prodloužila odstávku výroby ve všech třech svých českých závodech kvůli pandemii...

Anketa skončila. Čtenáři vybírali garáž, která vyhraje nová vrata

V soutěži o garážová vrata Trido se sešla spousta příspěvků s fotkami garáží. Redakce iDNES.cz vybrala dvacet...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Prodej ojetin měl být na vrcholu, koronavirus vše změnil. Bazary krachují

Nabídka ojetých aut na českém trhu v březnu klesla oproti předchozímu měsíci o 12 procent na 99 241 vozů. Proti lednu...

Premium

KOMENTÁŘ: Po dvou měsících přijde rozvrat. Nečekejme na pomoc, konejme!

Karanténní prázdniny může ekonomika státu vydržet měsíc. Po dvouměsíčním výpadku už hrozí naprostý rozvrat výroby,...

Premium

Španělská nepoučitelnost. Proč zde koronavirus řádí jako v Itálii nebo Číně

Dlouhé týdny Španělé sledovali, co se děje v Číně, Íránu a Itálii. Ale nepoučili se. Laxní politici opakují stejné...

Premium

Storno přijde draho, Češi nechají cestovkám desetitisíce za ­propadlé zájezdy

Přijít o desítky tisíc za neuskutečněné zájezdy je problém, se kterým se potýká řada českých klientů cestovních...

  • Další z rubriky
Premium

Musíme být odvážní, říká tvůrce tabletu na kolech, nového VW Golf

Velmi často používá slovo odvážný, v souvislosti s designem to může znít nadneseně. Klaus Bischoff to ovšem umí skvěle...

Pozor, pálí. Parní zjev z Verneovky startuje 45 minut a ujede pět kilometrů

Má pět koní, dojezd na plnou nádrž pět kilometrů a maximální rychlost odhadem třicet za hodinu. A pohání jej pára....

Letních gum může být nedostatek. Obutí podražilo, motoristé začínají šetřit

Přezouvání na letní pneumatiky se kvůli epidemii koronaviru zpozdilo. I když povinnost mít zimní obutí v úterý...

Nová a sebevědomější Kia Sorento dostala platformu pro elektrifikaci

Nová Kia Sorento, středně velké korejské SUV, dostala novou platformu, která umožňuje elektrifikaci a slibuje tak nižší...

Najdete na iDNES.cz