Jedna ze soutěžních garáží

Jedna ze soutěžních garáží | foto: Archiv soutěže

Garáž dostala nový kabát, chybějí jen vrata. Soutěžte o ně i vy

  • 0
Někdo v ní parkuje svůj vůz, jiný v ní má dílnu, nebo laický autoservis. Soutěžící Ivan si vytvořil v domě atypickou dvojgaráž, kde složí i kola, skútr a vše potřebné. A kde se čas od času pořádně slaví. K dokonalosti už chybí jen vrata. Soutěžte o garážová vrata od firmy Trido za padesát tisíc korun i vy. Stačí poslat fotky a příběh vaší garáže.

Redakce iDNES.cz pořádá spolu s firmou Trido velkou fotosoutěž o automatická garážová vrata za 50 tisíc korun. Jak je získat? Sepište nám příběh svojí garáže a pošlete nám její fotky. Pochlubte se garáží, vymazlenou dílnou, pořádkem či nepořádkem, jaký v ní je, i nepostradatelnými artefakty a poklady po předcích, jako jsou staré plakáty, pavučiny, haraburdí.

Svůj příběh nám zaslal například Ivan z východních Čech. Atypickou garáž pro dvě auta a spoustu jiných potřebných věcí rekonstruoval dlouho. Přibyl obří úložný prostor i praktická podlaha.

ZDE vkládejte fotografie s příběhem vaší garáže

„S manželkou a malými dvojčaty jsme od roku 1990 bydleli v panelákovém bytě na malém městě a v roce 1998 jsme se rozhodli změnit svůj život a zakoupit starší domek, zrekonstruovat ho a nastěhovat se do něj. Rekonstrukce domu byla dost radikální. Trvala skoro rok a její součástí bylo i předělání garáže,“ popisuje soutěžící, jak celý příběh odstartoval.

Garáž původně sloužila jedinému autu a za ní byla prostorná dílna, tu však nový majitel domu nevyužil. „Malou dílničku jsem si udělal v bývalé kotelně. Po probourání příčky jsme tak vytvořili krásnou dvojgaráž,“ popsal.

Samozřejmě, že není úplně výhodné, když obě auta stojí za sebou. Vyjíždění s tím „zadním“ je trochu složitější. „Ale i tak je pro nás dvojgaráž opravdu velkým přínosem. Navíc jsme po celé délce prostoru v rámci rekonstrukce se šikovným bratrancem vybudovali z DTD desek obrovský regál, který je hluboký šedesát centimetrů a vysoký až ke stropu. Vznikl tak opravdu velkolepý úložný prostor, který plně využíváme,“ popisuje Ivan.

Před pár lety navíc dostala garáž novou litou podlahu z epoxidu, která se ukázala být nadmíru praktická. Především pro ženu pana Ivana. „Manželka podlahu normálně stírá hadrem a kamarádi říkají, že v garáži máme uklizeno lépe, než mají oni v kuchyni,“ vtipkuje majitel.

Úplná pravidla soutěže najdete ZDE

Garáž, jejíž příběh soutěží o nová vrata, má pro rodinu ještě jednu nespornou výhodu. Když už je venku pod pergolou zima, pořádají se tu větší rodinné oslavy. V garáži je totiž i starší lednice, a tak se pro občerstvení nemusí chodit daleko.

„Na fotkách je vidět i náš stařičký Peugeot 306 (rok výroby 1993), který jsme se synem v minulých letech náležitě opečovávali a postupně vylepšovali, takže stále vypadá a jezdí jako mladík,“ pochlubil se soutěžící.

Soutěžní garáž pana Ivana z východních Čech

Jeho garáži už chybí jen jediné, a to jsou vrata. Ta rekonstrukci jako jediná přežila, když dostala pouze nový nátěr. „Už jsem několikrát uvažoval o jejich výměně, ale zatím jsem se k tomu nedostal. Když však v roce 2012 praskl vodovod před naším domem a voda nás totálně zaplavila, tak ta stará vrata ukázala neuvěřitelnou odolnost a zachránila nám obě auta, která byla v té chvíli v garáži. Bylo to dost dramatické,“ popisuje.

Nová vrata od společnosti Trido by příběh dotáhla k dokonalosti. Máte podobný? Podělte se o něj s námi. Shromažďování příspěvků končí v pondělí 23. března.

Výhra v soutěži: Vyfoťte garáž a vyhrajte nová vrata

Komerční sdělení

Sekční garážová vrata Trido
Sekční garážová vrata Trido
Sekční garážová vrata Trido

Vítěz soutěže získá poukaz na nová garážová vrata Trido Evo v hodnotě 50 000 Kč s DPH. Sekční vrata Trido Evo otevírá elektrický pohon na dálkové ovládání a jsou vhodná pro rekonstrukce bez bourání.

Se špičkovým elektrickým pohonem německého výrobce Sommer tvoří ideální řešení. Sekční vrata Trido Evo se vyrábí do původní zárubně světlé šířky 5 500 mm a výšky 3 110 mm. Křídlo vrat je složeno ze čtyř a více sekcí. Sekce se pohybují v kolejnici na kladkách s kuličkovými ložisky. Vrata jsou nadlehčována pružinou, takže ani ruční nouzové ovládání nevyžaduje velkou fyzickou sílu.

Nejlepší tepelně izolační vlastnosti vrat zaručují sendvičová sekce s přerušeným tepelným mostem a celoobvodové pryžové těsnění. Bezpečnost vrat zajišťují speciálně tvarované spoje mezi sekcemi, které zabrání skřípnutí prstů. Více se o garážových vratech dočtete na stránkách firmy Trido.