náhledy
Pick-up EdisonFuture EF1-T bude mít na přání solární články nejen ve střeše, ale i na celém stahovacím krytu ložné plochy.
Autor: EdisonFuture
Koncepční Mercedes-Benz Vision EQXX vyrazil na svou rekordní cestu s fotovoltaickou střechou.
Autor: Mercedes-Benz
Jedním z prvních aut, které mohlo mít soláry na střeše, byl již před deseti lety luxusní plug-in hybrid Fisker Karma.
Autor: Fisker Automotive
Nyní se Lightyear plně soustředí na menší a dostupnější solární elektromobil Lightyear 2.
Autor: Lightyear
Vision EQXX si ve střeše vezl 117 solárních článků, které mu byly schopné během jednoho dne prodloužit dojezd až o 25 kilometrů.
Autor: Mercedes-Benz
Mikroelektromobil Eva od indického start-upu Vayve Mobility zabere jen polovinu místa běžného auta v provozu i při parkování.
Autor: Vayve Mobility
Neslavný konec Lightyearu 0: Šest vyrobených vozidel zamířilo po úpadku do aukce, stejně jako prototypy, pomocné rámy a různé díly.
Autor: Lightyear
Fisker Ocean může mít za příplatek solární panely po celé délce střechy, které dovedou zvýšit dojezd tohoto elektromobilu až o 1 500 „slunečních“ kilometrů ročně.
Autor: Fisker Inc.
Po krachu projektu vozu Sion se společnost Sono Motors zaměří na integraci své solární technologie do vozidel jiných značek.
Autor: Sono Motors
Indický elektromobil je velmi úzký, ale poskytuje místo pro 2 dospělé a jedno dítě.
Autor: Vayve Mobility
Solární panely na střeše modelu Eva se mají dodávat extra a mají mu umožnit využít solární energii pro absolvování 10 až 12 km.
Autor: Vayve Mobility
Příplatková panoramatická střecha se solárními panely u hybridního modelu Sonata (v Evropě se neprodává).
Autor: Hyundai
Solární střechu si šlo na počátku připlatit i u elektromobilu Ioniq 5, později ale byla na mnoha trzích z nabídky stažena.
Autor: Hyundai
Před čtyřmi lety Toyota představila koncept Priusu, který měl solární panely i na dalších částech karoserie, které mu dodaly až 44 kilometrů dojezdu denně, ale jednalo se o provizorní řešení.
Autor: Toyota
Solární panely mohla mít již předchozí generace Priusu.
Autor: Toyota
Nová generace Priusu PHEV dokáže u top verze Executive díky solárním panelům denně generovat až 8 km el. dojezdu denně a v ideálním případě u stojícího auta za několik dní plně nabít baterii, která vystačí k cca 69 km jízdy.
Autor: Toyota
Kabina je hodně jednoduchá. Solární panely jsou i na povrchu palubní desky.
Autor: Aptera
Americká Aptera má solární panely standardně na střeše a palubní desce, za příplatek pak mohou být i na kapotě a splývavé zádi.
Autor: Aptera
Aptera si prostřednictvím solárních článků dokáže v ideálním případě dobít energii ze slunce na cca 66 km denně.
Autor: Aptera
Volkswagen ID. Buzz bude moci mít od příštího roku střešní solární panely „e-Line“ od tuningové společnosti ABT Sportsline, které nabídnou ročně až 3 tisíce km dojezdu navíc.
Autor: ABT Sportsline