- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Paskvil, včetně toho šíleného interiéru. Vůbec bych se nedivil, pokud by Ford Evropu do dvou let opustil i se svým elektro SUV Mustangem a jeho diesely.
Ten tablet uprostřed vypadá jako odnímatelný, že do auta ani nepatří a někdo si ho tam pověsil. Tam má asi designer problém, že je to dotykáč. A tak ho musí posunout do zóny, kde se dosáhne bez předklánění. ALE to je pro řidiče úplně špatně - přehodit oči z dálky silnice na blízko na tablet a tam něco ťukat. A že toho automobilky nabízejí čím dál více k ťukání! Já bych display nechal co nejblíže sklu a ovládání nechal na volantu a joystick, či touchpad vedle sedačky.
tohle prostě mustang není. zůstávám věrný svému rv 2007
Už vidim, jak Američani vozej v kufru auta misto zavazadel, palivovej generátor na výrobu elektřiny . Ať žije ekologie . Neumim si tak trochu predstavit, jak nekde v Montaně v lesich na nejake dlouhe ceste si ridic zastavi u krajnice a tam bude stat dobijeci stanice a "jako bonus tam bude jelen co si o ni bude shazovat paroží" . Ja si myslim, ze by na to mela byt pripravena velka síť, ktera bude zajistovat pro celej svet dostupnost dobijeni, kdyz chteji, aby se zrusili auta na naftu a benzin. Zatim se jen vyrabi novej typ elektroauta za druhym a pak jdu parkovat na Albertove v Praze a tam se fackujou 2 tricatníci, kdo tam byl u te dobijeci stanice driv a oba zrovna hrozne moc spechaly. Ja radeji zustanu u sveho VW Arteon v biTurbu se spotrebou 12litru a o elektro autech zacnu uvazovat, az bude kazdejch 100 metru dobijeci stanice
Tak už dnes jsou rozsáhlé oblasti, kde dobíjecí stanice je každých 20 m.
Auto mi přijde i celkem povedené, ale přiznám se, že jako konzervativec u něj snáším poměrně těžko ten název Mustang.
Nefouká a nesvítí slunce. A hle (10:44) Němci jsou najednou druzí největší CO2 znečisťovatelé v EU...co budou dělat až nebudou mít ty uhelky, paroplynky a jádro ? https://www.electricitymap.org/?page=country&solar=false&remote=true&wind=false&countryCode=DE
A proto F150 na elektriku se už testuje.
Vedle cybertrucku to vypadá jako 10 let staré auto.
V podstatě nikdo kromě tesly neumí udělat revoluci, kterou by si elektroauta zasloužila. V podstatě dělají jenom retuše tak jak to dělají už 30 let. A přitom slepě kopírují věci, které tesla dává do provozu.
mě Tesla Cybertruck připomíná nepovedenou ruskou samodělku, nemluvím o technice, ale o vzhledu
Jediná normální automobilka na světě je Mazda. Je zvláštní, že zrovna Japonci, kteří jsou technologicky na výši elektromobilům moc nevěří. Dobře vědí proč.
Jasně no, proto uvádějí na trh mazdu MX-30.
Když se kouknete na její parametry a cenu zjistíte, že je vcelku jasné proč elektromobilům ,,nevěří". Protože ten jejich pokus je těžce za zenitem.