- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
6,7 litru turbo V8.Co na tom chtěji honit za emise?
Vypínání válců - downsizing bez zmenšování
Ropná krize v 70. letech vyvolala zájem o snižování spotřeby paliva Více na: https://www.autorevue.cz/vypinani-valcu---downsizing-bez-zmensovani
Jako první s tímto řešením přišel Cadillac v roce 1981. Jeho osmiválec L62 uměl vypínat dva nebo čtyři válce (odtud označení V8-6-4)
https://www.autorevue.cz/vypinani-valcu---downsizing-bez-zmensovani
Více na: https://www.autorevue.cz/vypinani-valcu---downsizing-bez-zmensovani
Více na: https://www.autorevue.cz/vypinani-valcu---downsizing-bez-zmensovani
Jaké podvody furt. Když je měřící cyklus nastavený na rychlost 30km/h z kopce a větrem v zádech tak je logické, že při jízdě do kopce rychlostí 90km/h a s proti větrem to bude žrát víc
Až bude měřící cyklus 90km/h po rovině v bezvětří a vyleze spotřeba 3/100, ale ono to bude žrát na rovině v bezvětří 6/100 tak se můžeme začít bavit o nějakém podvádění
Evropa a USA zlikvidují vlastní automobilky, ty se přesunou do ČÍny a Indie a my budeme jezdit na kole
tak zejména díky současným evropským předpisům se žádný přesun výroby aut do Číny nekonal....
Všichni "musí" podvádět kvůli zeleným šílencům, kteří na jedné straně řeší minimální exhalace u nových vozů a na druhé straně nechají jezdit vraky, které při každém přidání plynu jako když vyhodí lopatku sazí.
kdyby to bylo na těch "zelených šílencích", tak by ty vraky už dávno nejezdily.
To se asi dělá všude pár inženýrů od stolu vymyslí emisní limity deset let dopředu a zblbne evropské zákonodárce a pak se zjistí ,že ty limity nejdou splnit a tak se podvadi
V článku je ovšem řeč o limitech v USA, které jsou dokonce přísnější než evropské
Za pár let firma, která nebude obviněna z manipulace s imisemi, bude podezřelá.