náhledy
Letošní ročník autosalonu v Ženevě se nese ve znamení SUV a z nich odvozených kříženců. Klasických aut bez zvýšeného podvozku a karoserie se tu představuje pomálu. Jednou z výjimek je Fiat Tipo. Normální, sympaticky obyčejné auto se po provedení sedan představuje také jako hatchback a kombík.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
"Tipo ukazuje racionální a praktickou stránku Fiatu. Má nejlepší poměr ceny a výkonu," prohlásil na autosalonu v Ženevě o italské novince šéf koncernu FCA Sergio Marchionne.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Letošní novinka Fiatu není tak úplně italská, vyvinula ji totiž turecká odnož Tofas a vyrábí se v turecké Burse.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Základní cena provedení sedan, které už se dá objednat a na český trh oficiálně vstoupí příští týden, je 281 300 korun. Hatchback a kombi by se měly začít prodávat v září letošního roku.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Přesnou podobu Tipa v karosářských verzích hatchback a kombi se podařilo do posledních chvil před autosalonem utajit.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Fiat vrací na scénu hatchback se jménem, které vozil přelomový model konce osmdesátých let.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Tipo má svým zaměřením zajímavou pozici, cenovkou se trefuje přibližně mezi dacie a Škodu Rapid.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Italská novinka se chlubí obří kabinou. Sedan má na délku čtyři a půl metru, kombík bude podobně dlouhý.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Tipo je sympatický jednoduchý model, takových je na letošním autosalonu pomálu.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz