Středa 27. května 2020, svátek má Valdemar
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Středa 27. května 2020 Valdemar
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

L92u91d32ě14k 24N76o96v86ý 2641609743681

Mně spíš vadí, že je teď kvůli té mánii SUV vůbec problém koupit třeba MPV, které mi dává daleko větší smysl. Při podobné vnější velikosti daleko větší vnitřní prostor a tedy užitná hodnota. Navíc "normální" kola, což je nejen ekologičtější, ale i ekonomičtější. :-)

+20/0
doporučit
22.5.2020 8:47

J38a26r93o26m93i10r 23H35o12b40l62i76k 1575167785

Fakt je, že pokud jedu v "tanku", tak si starosti s tím, jestli jsem ohrožený, nedělám. A pokud jsou mi ti v malých autech u zadele, tak žádné předělávání SUVček nepomůže.

Osobně vidím problém více mezi volantem a sedačkou, než v současné konstrukce aut.

+16/−1
doporučit
22.5.2020 7:07

M20i13c17h33a10l 86K80i57e67s15e42l 7279508357506

Je dobře, že si začíná tento problém někdo uvědomovat. Navíc pokud se někdo chová jako hovado s tankem, mělo by to být bráno (po zaviněné nehodě) jako přitěžující okolnost.

+13/0
doporučit
22.5.2020 7:48

M94a45r32t46i77n 11K48r11a38l 7333970753907

Výrobcům SUV se líbit budou - větší deformační zóna, větší cena opravy.

+17/−2
doporučit
22.5.2020 0:54

P62e39t54r 55P18r97u85s 7827575369732

Zrejme to povede ke zmene nakupnich preferenci. Doted zakaznici kupovali auta s nejvyssim poctem hvezdicek, od ted budou kupovat auta s poctem nejnizsim. ;-D

+11/0
doporučit
22.5.2020 7:40

R80o56b67e36r20t 61M81a71t98u61l44a 8267549206375

Tak to, aby někdo naučil měnit tuhost karoserie podle toho do čeho zrovna bourá, protože pokud bude měkká, aby nezabila lidi v pidi autě tak bude zase problém pokud se potká s kamionem...

+9/0
doporučit
22.5.2020 10:33

A76l71e12š 77V10í11t20e89k 2945382597851

Velikost auta kvůli bezpečnosti, to jsou typické závody ve zbrojení. Pokud budeme mít všichni dvakrát těžší auta, budeme zase tam kde jsme, ničemu to nepomůže. Nicméně tohleto ničemu nepomůže, lidí si opět koupí tank, protože budou vědět, odkud nízké hodnocení jeho bezpečnosti pochází a že se netýká bezpečnosti jejich ale bezpečnosti ostatních.

+12/−2
doporučit
22.5.2020 7:08

J19o52s48e67f 47M19i57k65i31n 5423224905764

Upravil testování - „Myšlenkou je povzbudit výrobce větších vozidel, aby sdíleli část zátěže nárazu s menšími vozidly,“

A nakonec je oba zešrotuje náklaďák

+12/−2
doporučit
22.5.2020 6:57

J50a36n 76S39p28u22r10e45k 7796317243790

Nejhorší na tom je, že SUV se v mnoha případech kupuje z toho důvodu, že panička neumí řídit, tak aby při nějakém svém kiksu nezabila sebe, ale toho druhého. Navíc je pak ono neumětelství ještě povýšeno tím, že vodí takový rozměrný tank, přičemž nezvládá ani Toyotu Yaris.

+13/−3
doporučit
22.5.2020 8:03

T78o36m71á69š 66V72e97s60e74l72ý 5295598930959

jak řekl jeden kamarád: Vy, v těch osobácích, berete ty bouračky hrozně vážně. To my, v kamionu, jenom slyšíme takové *PLESK* ;-)

+8/0
doporučit
22.5.2020 11:42

J17i95ř54í 16N43o58v21á10k 1592749437599

Oni celé té "bezpečnosti" SUV se v reálu automobilový konstruktéři jen smějí (a to že jich pár znám). Ono totiž při přímých srážkách dvou vozidel umírá velmi málo lidí. Nejčastější příčinou úmrtí je srážka s pevnou překážkou, kde jsou SUV vzhledem k hmotnosti v obrovské nevýhodě a vylítnutí ze silnice, potažmo převrácení, kde jsou SUV s vysokým těžištěm opět v nevýhodě.

Je to jen takový pocit bezpečí, mám velké auto, kdybych se s někým srazil, tak já přežiji, on ne, ale ve skutečnosti se na silnicích umírá na něco úplně jiného.

+11/−4
doporučit
22.5.2020 0:24

J76o25s59e50f 38N30a34j86m68a81n 4850946636692

Hlavně by se konečně mělo oddělit hodnocení pasivních a aktivních prvků bezpečnosti...

+6/0
doporučit
22.5.2020 6:30

V24l39a12d76o 17O27p44a31v15s13k90ý 6739868648687

pozerám, že niektorým majiteľom SUV článok dobre šlapol na kurie oká ;-D

+6/−1
doporučit
22.5.2020 8:24

O77n75d96ř36e16j 95N81o11v34á43k 8974351176377

Prostě to váží víc, takže při nárazu do jiného auta to má delší dráhu, než to úplně zastaví = nižší přetížení pro posádku = vyšší šance, že se jim nepotrhají orgány. S losími testy a dalšími neolibtárdními ichtylovinami se můžou jít třeba vyfotit, v malém autě bude člověk prostě vždycky zranitelnější.

+5/−1
doporučit
22.5.2020 0:18

R34e20n58e 51S73t44o80š97e81k 2679260256544

Dnesni urednik vpodstate vymysli dalsi a dalsi veci, ktere vpodstate maji uplne jiny efekt. Na co sahneme, aby museli auta zase predelavat? Ekologicka stopa nevadi? Zase predelat nejaky predek vozu.A co kdyz vas trefi autobus nebo truck, je to stejne k nicemu. Zakazou nakladaky? Stejne budou za chvili senzory za 10 let, 15 let, auta se budou navzajem "videt", tak proc to maji ted zrovna vsechno prekopavat? Stromy, sloupy a budovy kolem cest nechame a prekopeme predky vsech SUV?

+10/−7
doporučit
22.5.2020 4:13

M19a55r58i64e 43Č68e27c89h15o87v68á 6577729412382

Správně, nevidím důvod aby lidi jezdili po městě v těch tancích

+9/−6
doporučit
22.5.2020 6:49

P76e42t18r 91M36i93c79h91a41l 2310234291872

V Euro NCAP zazvonil budíček. Akorát se ještě úplně neprobudili a pokoušejí se to řešit změnou fyzikálních zákonů.

Nejsem fanda SUV, ale pokud si někdo dobrovolně koupí mini auto a na dotaz jestli ví, co se mu stane při nehodě s větším autem odpoví, že on nebourá, pak je to jen jeho vlastní volba.

+9/−8
doporučit
22.5.2020 6:48
Foto

V79á93c38l20a90v 50S71z54ő74c78s 9644657892462

„Myšlenkou je povzbudit výrobce větších vozidel, aby sdíleli část zátěže nárazu s menšími vozidly,“

Bezpečnostní socialismus

Jsem zvědavý, do jakých ještě oblastí se tato "revoluční myšlenka" rozšíří... ;-D

+15/−18
doporučit
22.5.2020 0:35

P28a31v89e93l 10K13o51r30n49e58l 3347870605391

Je to ale především otázka toho, jak se lidem daří ekonomicky. 95% lidí, pokud mají peníze, tak si koupí vždy raději větší auto (a není to jen o kalkulu většího bezpečí), tak to je. Přiznejme si, když mám bez problému milion, raději koupím (opět většinově) Superba než CitiGo......

+3/0
doporučit
22.5.2020 12:09

P63e27t43r 30P49a38v19l21a58t57a 7666320687831

Na internetu je soubor nehod Volba xc90, i třeba s náklaďákem. A řidič odchází po svých. Tank má své výhody...

+4/−2
doporučit
22.5.2020 7:18

P12e63t53r 35H46o56f61m69a51n36n 6229264455580

Komu tim soudruzi z NCAP pomuzou? Presne kvuli teto vlastnosti si lidi velka SUV kupuji. Ze budou mit o hvezdu mene, pri zachovani stejneho bezpeci, nikoho neodradi. Byrokrati si zase mysli, ze misto plechu ochrani lidi hvezdicky.

+6/−9
doporučit
22.5.2020 0:10

D53a79n85i12e89l 42S89c57h44n44i26t60z37e16r 5721414371776

Jak již někdo tady zmiňoval, problém je mezi volantem a sedačkou. Tento týden děda 89 let v protisměru desítky km na dálnici. A není první ani pátý. Další experti s 10 zákazem řízení vozidla.

+2/0
doporučit
22.5.2020 19:58

R44o67m28a84n 15O97l50á13c76h 6938742162

Tak to jsou vlaky v háji.

+2/0
doporučit
22.5.2020 3:31

V17a32c91l59a67v 78V71a63v41r35a 3927544285197

a jak se testuje v USA???

Ticho NERUŠIT !! Pšššššt

+2/0
doporučit
22.5.2020 2:23

R19e85n29e 54S96t20o98š44e80k 2779400676744

Misto toho, aby lidi jezdili jako lide a vpodstate meli behem rizeni relax, jako v USA, pardon, to neni neco povyseneho ode mne, ale syrova realita. Kazdy jede v kolone 30 -25 mil pres dedinu, 45-50 za dedinou, pekne v lajne bez predjizdeni. Jezdit v aute znamena relax a snizeni krevniho tlaku. U nas je to obracene.

Tak misto toho zacnu s predpisama jak prebudovat auta. Tak jezdim jako clovek. Kd je nejaka logika v tomhle? Vzdyt na cestach jsou prece take nakladaky, ktere pri stretu zdemoluji veci na srot.

+4/−5
doporučit
22.5.2020 4:24

P87e60t85r 65H95a81r37i36p92r67a76s48a92d 68H72a45j19i73č 5731666943870

Takové crashtesty jsou v pořádku. Správné rozhodnutí. Je vidět, že ti, kteří crashtesty vymýšlí se zamýšlí nad bezpečností komplexně.

+2/−1
doporučit
22.5.2020 8:22

L64a83d31i95s64l17a72v 51H23o29r98n14í 3831124547692

Přece se nekupují SUV proto, že budete jezdit v terénu. Kdo dnes jezdí v takovém terénu, ve kterém neprojede běžné auto? Nikdo. Kupují se, protože tam je mnohonásobně větší šance při nehodě utrpět menší zranění, obzvlášť při setkání se "sockama" v malých autech.

+2/−1
doporučit
22.5.2020 7:49

M96a71r89c81e26l 27B51a16k14o50š 4361976713

.... priznám sa, ani som to načítal, ale v dnešnej dobe by si mohli tieto regulačné organizácie dať chvíľu voľna. Automobilový priemysel zakrváca tento rok ale fakt brutálne, to som si istý, tak by mohli dať automobilkám pokoj. .... taktiež tá nezmyselná zelená pokuta automobilkám za to ne nesplnia limita na elektroautá!

+3/−4
doporučit
22.5.2020 6:27

M14i66c11h78a98l 95K12r43č10á27l 6308638506542

Stejně jako nemohou být u silnice stromy a bilbordy, tak tam nemohou jezdit tanky.

+2/−2
doporučit
22.5.2020 8:45

V57i48k88t84o69r 90Š48e76d11i75v22ý 8706471410256

Autobusy tedy budou další na řadě?

Mezitím by měl být zakázán provoz tramvají, dokud nebudou mít před spřáhlem aspoň dvoumetrovou deformační zónu.

+2/−2
doporučit
22.5.2020 8:24

Z91d24e80n73e78k 19B61e97d34n83a16r 7527356967549

Oni by to neměli řešit výrobci nebo testování, ale stát by měl danit auta dle jejich váhy. Čím těžší, tím víc níčí silnice, je méně ekologický a je nebezpečnější pro ostatní učastnáky dopravy.

+2/−4
doporučit
22.5.2020 7:06
Foto

P68a28v74e72l 93M66a24r64t65i17n32e37k 9655345651373

Tyyy brdo, evoluce naruby. To by Darvin nevymyslel.

+1/0
doporučit
23.5.2020 5:02

J58i69r27i 17T12o49m88a71s 1447951502632

SUV je klasický příklad sociální stratifikace, která funguje od nepaměti. Takže si zájemci připlatí 10-20 tisíc za povinné testy, což ani nepoznají.

+1/0
doporučit
22.5.2020 11:25
Foto

P10a63v47e23l 79B56r16u93s 8950746477576

aha, takže zvětšíme riziko smrti u majitelů suv. to zní logicky.

+3/−10
doporučit
22.5.2020 6:54
Foto

T76o58m24á66š 56Z81e95m72á68n55e57k 2827174882515

SUV = jak zabít vnitřní prostor a jízdní vlastnosti za cenu vyšší spotřeby a zhoršení výhledu na pravou stranu vozidla, kde se nachází obrubníky a i jiné záludné překážky.

+1/−1
doporučit
23.5.2020 7:39

R29a38d13o37m97í26r 60K63o12l68e19k 8571189275717

1-auto bude o něco dražší

2-opravy budou o něco dražší(spousty polámaných dílů)

3-teleskopický nárazník či tlustá pružná guma okolo auta(autíčka na pouťových atrakcích) nebude?

4-osobně uvažuji namontovat schválené berany na přední nárazník(proti lesní zvěři a magorům s tažným, důchodcům s nákupním vozíkem)

+1/−1
doporučit
22.5.2020 8:38

A41l82e32x69e40j 53K34i32r25i62a98k76o93v54s15k64ý 1151898158862

Průměrné stáří vozového parku V ČR je 15 let...to je myslím vetší problém než samotná velikost vozu...

+1/−1
doporučit
22.5.2020 8:14

V64l91a47d48i41m25í94r 22R96e46t33t86i55n96g24e73r 7605474581966

Ta záležitost je logická. Těch pár lidí co koupí elektromobily za miliony, získají maličká a vznětlivá autíčka, kde bude nebezpečí uhoření a jisté smrti, pokud se srazí napříkad s SUV Škoda Kodiaq.

0/−1
doporučit
23.5.2020 14:28

J93a16r87d73a 97W48o65l19f 8955147146664

Co dodávky, multikáry, náklaďáky, autobusy, traktory. Ti všichni smetou malé osobáky. Ti nic? Ti nevadí:-/

0/−1
doporučit
22.5.2020 8:19

I12g39n16á48c 45M82r37k24v57i22č34k77a 2388222309965

Nic to nemění... pracháči dál povalej v mega SUV a budou drtit chudáky v miniautíčkách

0/−4
doporučit
22.5.2020 12:35

J40i40ř14í 66P41l17a91v58s14k72ý 9500916581859

proc by meli velci pomahat malym ? ja sam mam velke suv, landcruisera, a mam ho prave proto, abych pripadneho depila, co do me nabori, proste odfouknul.

0/−6
doporučit
22.5.2020 8:07

Virus se mění pod rukama. Přírodní izoláty se tak nechovají, vysvětluje Peková

Premium Do povědomí širší veřejnosti se molekulární bioložka a viroložka Soňa Peková z laboratoře Tilia dostala pro své neshody...

Svoboda na dvou kolech Čechy láká. Porovnali jsme nejpopulárnější skútry

Premium Skútr, to znamená hlavně svobodu pohybu namísto stání v kolonách. V porovnání s automobilem nabízí levnější a...

Mám už celé krize dost, hyperbola strachu je šílená, říká šéfkuchař Pohlreich

Premium Když vidíte sedět Zdeňka Pohlreicha v úplně prázdné restauraci Next Door v centru Prahy, kde jste si dřív bez rezervace...

Najdete na iDNES.cz