- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já bych jednoduše, jako zatvrzelý a neoblomný, ekologický aktivista, zakázal veškerá auta, samozřejmě i bagry, buldozery, jeřáby, vysokozdvižné plošiny, nakladače a všechny manipulační vozíky na spalovací pohon. Taky lodě a letadla. Naši předkové se s tím taky vyrovnali, používali nakloněnou rovinu, kladkový systém, kolo na hřídeli, páku, a co vybudovali za skvosty. S tím ekologickým aktivistou to byl žert, kdyby to náhodou někdo nepochopil.
Zaplatili takové miliardy na pokutách ale kde? Pouze v USA zaplatili obrovské pokuty, byli nuceni od majitelů odkoupit postižená auta a čelí dalším sankcím. V EU se jim udělalo tytyty to se přece nedělá, byli nuceni svolat auta do servisu a tam jim předělat řídící jednotku "defakto zhoršit stav proti původnímu jen ten novej splňuje normy" a tím vlastně poškodili spotřebitele a možná dostali nějakou tu drobnou pokutu.
Prostě ekonomika EU je tažena autopeůmyslem tak mu projde všechno.
No zaplatili je tam kde něco skutečně porušili. V EU dieselgate jako taková neeproběhla, proto tu můžou ta auta dál legálně jezdit bez jakýchkoliv úprav (svolávačka jako taková byla nepovinná, neplést s tím že některé státy mají legislativu umožňující jí defacto povinnou udělat), normy splňují jak původní tak nový sw, k žádným změnám deklarovaných parametrů také nedošlo, tudíž nikdo poškozen nebyl.
...budoucnost dopravy vidím ve velbloudí farmě
Třeba Porsche 918 se spotřebou 3,3L/100km - auto s 800koňma? To přece nemůže být podvod.
Podvod to není, protože nikdo neříká, že těch 800koní dává se spotřebou 3,3l
Je to logické. Za 4l se nedá jezdit s naftou, natož s benzínem. A až se nějaké eko organizace zaměří na množství pevných částit Euro 6 benzínu tak se taky nebudeme stačit divit. Zlaté nafťáky s DPF
V celku souhlas ale za 4L se da jezdit s naftou v pohode,samozrejme s mensim vozem.
Vyšetřuje je KBA? To stejné KBA, které hází klacky pod nohy Deutsche Post kvůli výrobě Streetscooter? Tak to se VW nebojím, to vyšumí do ztracena.
KBA je normální homologační autorita s typicky něměckým přístupem - buď to splňuje co má nebo nikoliv