Diskuze

Jak vydělat na pokuty za emise: elektřinou, zdražením, omezením prodejů

Výrobci se už brzy budou muset u nově prodávaných aut v Evropě dostat na průměrné emise maximálně 95 gramů oxidu uhličitého na kilometr, jinak budou platit pokuty. Společnost AP Consulting vypočítala, že třicet největších značek zaplatí v roce 2021 zhruba 14,65 miliardy eur. Co to bude znamenat pro zákazníky?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A mají ti výrobci i alternativu pro hlubší krizi, do které EU toto odvětví doslova žene? Pokud ke krizi dojde, prodeje se razantně sníží, natož toho jejich elektra a co pak? Slevy? S tím dlouho nevydrží, pokud to nebude tak půlroční recese, takže to bude mít vše spíše dominový efekt.

0 0
možnosti

No a do toho má obrazně dorazit druhá půlka Afriky.

0 0
možnosti

Ano jen obrazně.....

0 0
možnosti

J98i61ř61í 86D77e63š50t

21. 1. 2020 19:33

Tak už můžete jásatRv ekoteroristi ale nevím jestli jste si pomohli.:-/

https://www.autojournal.cz/zacatek-krize-vyroba-aut-v-nemecku-klesla-na-uroven-z-roku-1996/

0 0
možnosti

Teď jde o to jaký podíl na tom mají manažerská rozhodnutí o postupném vyvádění výroby z drahého Německa do levnějších zemí.

0 0
možnosti

A kolik je těch 14,65 miliardy EUR % z celkového obratu? To číslo působí na první pohled bombasticky, ale důležité je o kolik prodraží běžné auto.

Navíc uvedené výpalné s vztahuje k určité hmotnosti.

Třeba já mám vyhlídnuté auto o 1550 kg a výrobce uvádí 105 g/km. kdyby mě naúčtoval výpalné 10g x 3000 Kč, tak to rozhodně zaplatím raději než kupovat nějaký elektrošmejd dražší o 500 tisíc . :-/

2 0
možnosti

Ještě doporučení uličního výboru jak za komančů,když chtěl člověk jet do jugošky a bude to superRv

5 0
možnosti

jo jo, doba je zlá a bude hůř, nejlíp bylo, když si každej mohl jezdit čím chtěl a kdy chtěl, ta doba je dávno pryč a nám na ni zůstaly jen pěkné vzpomínky

0 0
možnosti

Když to občané EU chtějí, tak jim to zákonodárci odhlasují. Neboť veškerá moc pochází od lidu.:-)

3 0
možnosti

Tak třeba tohle se odsouhlasilo snad všude kde šlo kromě referenda.....

0 0
možnosti

P85e15t65r 45Š61v20a10r45c

21. 1. 2020 13:46

Směřuje to k tomu, že bude omezený počet automobilů, které budou výhradně ve vlastnictví státu. Bude systém jakéhosi "sdílení", kdy si občas bude muset zapůjčení auta předem "objednat". To kdo bude auto aktuálně používat, bude rozhodovat nově zřízený úřad. Samozřejmě budou zvýhodněni ti, kteří budou poplatni "řežimu", nebo zaplatí nějakou možnost předbíhání...

Socialistický ráj to napohled....

4 0
možnosti

Takže zpět do Svazarmu. A každý člen musí odpracovat minimálně 500 brigádnických hodin ročně, jinak se nesveze.

1 0
možnosti

Samozřejmě. Však o nic jiného nejde. Ekologie je jen zástěrka jak získat prachy

3 0
možnosti

A to si vemte,ze ty emise jsou zase tabulkove. S realitou to ka pramalo spolecneho. Typicky plug-in hybrid s tabulkovou spotrebou 1.8l/km.

2 0
možnosti

Jistě, já bych s ním jezdil do práce za 0 na 100 km.

1 0
možnosti

Už vidím jak, když si někdo přijde pro auto s 200 koníkama odjede v něčem co jich má 80, aby prodejce splnil normu;-D v PSA je to v poslední době samej "myslitel"

3 0
možnosti

No jak to chcete měřit jinak? Konkrétně u toho pluginů to u někoho může být nula u někoho klidně 10 .....

0 0
možnosti