- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A mají ti výrobci i alternativu pro hlubší krizi, do které EU toto odvětví doslova žene? Pokud ke krizi dojde, prodeje se razantně sníží, natož toho jejich elektra a co pak? Slevy? S tím dlouho nevydrží, pokud to nebude tak půlroční recese, takže to bude mít vše spíše dominový efekt.
No a do toho má obrazně dorazit druhá půlka Afriky.
Tak už můžete jásat ekoteroristi ale nevím jestli jste si pomohli.
https://www.autojournal.cz/zacatek-krize-vyroba-aut-v-nemecku-klesla-na-uroven-z-roku-1996/
Teď jde o to jaký podíl na tom mají manažerská rozhodnutí o postupném vyvádění výroby z drahého Německa do levnějších zemí.
A kolik je těch 14,65 miliardy EUR % z celkového obratu? To číslo působí na první pohled bombasticky, ale důležité je o kolik prodraží běžné auto.
Navíc uvedené výpalné s vztahuje k určité hmotnosti.
Třeba já mám vyhlídnuté auto o 1550 kg a výrobce uvádí 105 g/km. kdyby mě naúčtoval výpalné 10g x 3000 Kč, tak to rozhodně zaplatím raději než kupovat nějaký elektrošmejd dražší o 500 tisíc .
Ještě doporučení uličního výboru jak za komančů,když chtěl člověk jet do jugošky a bude to super
jo jo, doba je zlá a bude hůř, nejlíp bylo, když si každej mohl jezdit čím chtěl a kdy chtěl, ta doba je dávno pryč a nám na ni zůstaly jen pěkné vzpomínky
Když to občané EU chtějí, tak jim to zákonodárci odhlasují. Neboť veškerá moc pochází od lidu.
Tak třeba tohle se odsouhlasilo snad všude kde šlo kromě referenda.....
Směřuje to k tomu, že bude omezený počet automobilů, které budou výhradně ve vlastnictví státu. Bude systém jakéhosi "sdílení", kdy si občas bude muset zapůjčení auta předem "objednat". To kdo bude auto aktuálně používat, bude rozhodovat nově zřízený úřad. Samozřejmě budou zvýhodněni ti, kteří budou poplatni "řežimu", nebo zaplatí nějakou možnost předbíhání...
Socialistický ráj to napohled....
Takže zpět do Svazarmu. A každý člen musí odpracovat minimálně 500 brigádnických hodin ročně, jinak se nesveze.
Samozřejmě. Však o nic jiného nejde. Ekologie je jen zástěrka jak získat prachy
A to si vemte,ze ty emise jsou zase tabulkove. S realitou to ka pramalo spolecneho. Typicky plug-in hybrid s tabulkovou spotrebou 1.8l/km.
Jistě, já bych s ním jezdil do práce za 0 na 100 km.
Už vidím jak, když si někdo přijde pro auto s 200 koníkama odjede v něčem co jich má 80, aby prodejce splnil normu v PSA je to v poslední době samej "myslitel"
No jak to chcete měřit jinak? Konkrétně u toho pluginů to u někoho může být nula u někoho klidně 10 .....