Diskuze
Automobilky syslí peníze na emisní pokuty. Škoda letošní limit nesplní
Děkujeme za pochopení.
M26i30r50e90k 59G85a85j53e93r
"Do výpočtu si mohou započítat i každý vyrobený elektromobil a plug-in hybrid hned dvakrát," což mě nenechává na pochybách, že tyhle pravidla pro výběr pokut od nejbohatších firem v Evropě je jen moderním způsobem, jak mafie prorostlá do vedení EU vybírá výpalné.
V64í73t 73O79ž73a71n60a
Než by vyrobili pár desítek elektrických Citigo navíc, raději zaplatí pokutu?
Některým lidem zrušili jejich objednávky, výrobu prostě zrušili a hotovo.
To je vrchol demence.
H72o89n67z77a 17T95a34r
Bez akumulátoru nelze Elektromobil zkompletovat
Oktavia RS za 994 000 Kč
1,4 TSI iV 180 kW 6-stup. automat. Plug in hybrid
Je pro Škodovku lukrativnější
J70i59n89d22ř29i61c75h 51Š58k39o45p29e71k
Tady šikanujeme evropské výrobce za každý gram CO2, ale neekologická čínská dovozová produkce nevadí.
Pokrytectví dosáhlo vrcholi, gratulujeme Bruseli
Z95d31e39n14ě54k 76D56u96b22e62c63k16ý
„I nadále budeme optimalizovat efektivitu flotily vozů se spalovacími motory a vyvíjet elektromobily s nižšími emisemi. Uděláme vše, co je v našich silách, abychom náročné cíle CO2, stanovené pro rok 2021, splnili,“ řekl Kotera.
Slovník z minulého režimu jak vyšitý.
J95i66ř43í 22S46c77h93w29a94c78h
A nebude ten Kotera nějakej neomarxista?
M54a98r64t50i60n 63K33a40r49á37s58e95k
Ne, ony jedou z vyroby vsechny do jedne obri diry, kde se postupne stosujou...
K35a15r33e93l 42B38l22á61h51a
Sakra, proč bych si měl v nejbližší době koupit elektromobil? Doma bych měl s nabíjením problém. Musel bych jezdit jenom tam, kde je dostatek volných nabíječek a ještě k tomu to místo musí mít nějaký smysluplný důvod k tomu abych tam zůstal během nabíjení a neukousal se nudou. Dále, abych při delší cestě musel studoval trasu, jestli se do cíle dostanu. A dále, kde seženu peníze na tak drahý vůz, když za nový benzínový jsem ochotný dát se skřípěním zubů 40000 Kč?
M83a96r28e30k 61M95a12z91u61c82h
Geniů od stolu je jen pár. A určitě to nejsou politici z Bruselu a abych jim nekřivdil tak samozřejmě odkukoliv.Tim chci poznamenat že fyzikální zákony mají svá pravidla a to i časová. Ano emise lze řešit ale ne hned lusknutim od stolu.
M53a63r79t66i30n 45R42u67z42i96c84k83a
No, jak to japonci a cinane delaji, ze prodavaji elektricka auta, ze se s nimi dohaduji evropske automobilky, aby jim prodali volne povolenky, mohli si zapocitat jejich prodeje apod...
L11e82o91p55o32l47d 61H89o32r44á54k
Ale jistě, proč si kvůli pošahaným ekofanatikům nezničit poslední průmysl, který v Evropě zůstal :(
M21a53r60t77i15n 53K36a91r49á76s38e17k
Ale ty limity nezavedli ekofanatici, ale politici, ktere jsme si zvolili.
Navic by me celkem zajimalo, jak podle vas dojde ke zniceni automobiloveho prumyslu? Jakoze v EU lidi rpestanou kupovat auta a budou jezdit na kole?
P86e29t19r 95N53e37d71o54m87a
soudruzi v Bruselu nici evropskou ekonomiku. Autoprumysl je pro Evropu dulezity. Ma zpozdeni v elektromobilite oproti USA a mozna i Cine. A ti silenci evropske amobilky potapi jeste navic pokutami.
J52i98r95i 45F38i15n73k
Jakože když zaspal tak je důležité jej neprobudit?
Naopak, musí rychle dohánět nebo už se neprobudí vůbec .
T63o40m71a59s 19S18l67e23p68i66č37k24a
Za chvili polezou Tesle vsichni do přízně, aby si “vylepsili” flotilove emise....
uvedomuji si ti panáci v Belgii, jakou ujeťárnu prosazuji???
Zkousel nekdo rozpocitat CELKOVE CO2 pri vyrobe elektrickeho auta - vcetne vyroby novych tovaren, vyrobnich nakladu na auta, kterych se proda minimum. Emise pri vyrobe baterii + jejich omezena zivotnost, recyklace, tezba novych surovin, naprosto chybejici infrastruktura s nabijenim ve mestech apod. A pak to srovnejte s naftovym motorem, ktery najede 3/4 milionu kilometru....
A to se nebavim o tom, že ta elektřina se odnekud taky musi brat... a nerikejte mi, ze preci ze zasuvky:-DDD
J16i14r44i 17F71i75n14k
A teď si spočítejte ty samé náklady u spalovacího auta a u jeho paliva emise na těžbu, dopravu, rafinaci, distribuci
(Jan na rafinaci se spotřebuje 1.5kwh,/L takže na 7l spotřebu je potřeba 10.5 kWh, elektromobil spotřebuje 15/100km)
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....