Neděle 5. dubna 2020, svátek má Miroslava
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Neděle 5. dubna 2020 Miroslava
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

A87l32e12š 63Z46e58l33i76n86k16a 3935420322517

Co padne dřív?

Evropský automobilový průmysl nebo panevropská unie?

+29/−2
doporučit
20.2.2020 1:10

P22e78t45r 42D29r31a55p38a82l 4714341373

no, kam investuje EU ty pokuty, do vývoje;-D? Do dotací jako obvykle. Takže chudák si koupí konvenční auto místo za 400 tisíc za 450(přece si tu pokutu nenechá výrobce na hrbu) a bohatec dostane na eauto v reálné hodnotě milion 200 tisíc dotaci.

+24/−1
doporučit
20.2.2020 6:42

R47a86d49e21k 59H28o89l12í23k 1468164680266

Tady je v plné nahotě popsané jací fantasmagorové nám vládnou. Sebedestrukce Evropy.

+24/−2
doporučit
20.2.2020 6:44

M34a79r65t31i50n 11R42o47h67o30v61s21k96ý 6477685833686

Poměrně úsměvná je v článku mnohokrát opakovaná fráze "výrobce zaplatí". Opravdu si autor myslí, že hodný výrobce sáhne do šuplíku a zaplatí?

+14/0
doporučit
20.2.2020 8:27

P11a55v34e62l 86J98e49ř48á29b53e31k 7711332314757

S tou uhlíkovou stopou jsou už nemocní.

Kdyby se vrhli na zbytečné převozy zboží z jednoho kouta Evropy do druhého, dojíždění lidí desítky kilometrů za prací, možná by to bylo lepší.

+23/−4
doporučit
20.2.2020 0:23

J31i95ř22í 62V39l14a12c15h 3136855458532

Sice se pokutám říká pokuta, kterou zaplatí jakási automobilka, ale reálně se jedná o novou daň, která jde přímo do kapes EU. Tedy v podstatě taková EU DPH týkající se aut a reálně ji zaplatí ten kdo si koupí auto a ne automobilka.

+15/−1
doporučit
20.2.2020 7:19

J11i52ř38í 66B78r15u74t76o31v98s25k77ý 2540128432510

Tady jsou v plné nahotě popsané nereálné cíle politiků k masovému prodeji elektroaut, slepá ulička do uzavřeného tunelu

+24/−5
doporučit
20.2.2020 0:22
Foto

V61l92a28d23i98m88í87r 74Š71ť46a87s55t48n26ý 1301606815943

Jak z toho ven? Automobilky by se měly v kartelu domluvit a nic neplatit, zákazníci nekupovat to, co nechtějí a EU by se měla konečně, pod tíhou svých vlastních volovin, rozpadnout.

+10/0
doporučit
20.2.2020 12:43

O63d13s74t52r77a43n65ě52n70ý 55U28ž90i62v23a35t56e12l

Uživatel požádal o vymazání
+10/−1
doporučit
20.2.2020 8:01

V69á43c83l59a81v 39P39a76v90e39l13e40k 1430536766604

Lobbisté automobilek a úředníci EU ať se chytí za ruce a pogratulují si za tento nesmysl 8-oRv

Takže já, když si koupím vůz co produkuje 200 g CO2/km a najedu ročně 5 000 km tak jsem větší ekologická hrozba než někdo, kdo si koupí vůz co produkuje 95 g CO2/km a najede 60 000 km? Neměla by ta daňová zátěž spočívat spíše na palivu?

+11/−2
doporučit
20.2.2020 7:40
Foto

P34e51t61r 56M96a89c52h69á30č55e31k 9317104903

Už po desetiletí mohla EU a členské země investovat do výzkumu stovky miliard eur vybraných na mohutné spotřební daní za palivo. Nestalo se tak. Je naivní si myslet, že s pokutami za emise to bude jinak.

+9/−1
doporučit
20.2.2020 7:46

J68a64r84o13m93í13r 78K34r29á28l 4250699484149

Inu, co nelze splnit, lze aspoň odhlasovat. :-/

+7/0
doporučit
20.2.2020 13:26

R88o61b40e52r87t 56M19a46t74u32l60a 8177869866685

Spáchat ekonomickou sebevraždu kvůli snížení emisí neškodného plynu a pár promile může napadnou jenom někoho, kdo lítá do práce letadlem:-P

+8/−1
doporučit
20.2.2020 11:15

M39i68k18u30l69á18š 12K48a74l87i90n57a 1392473825

Firmy dostanou pokuty, budou presouvat vyrobu = ubytek prac. mist = nastvani lide.

Pariz hori uz dnes, az to bude v cele EU krom CR tak se budou dit veci. Jen jestli pak nebude ppzde.

+5/−1
doporučit
20.2.2020 4:27

P31e77t71r 37M10i81c51h41a69l 2690484791172

Takže ve finále jde opět o peníze občanů EU, kteří celou tu srandu budou muset zaplatit.

+4/0
doporučit
21.2.2020 3:38

O75t65a29k80a27r 26F42u41k55a 8401783941674

18 mil eur, tedy nějakých 45 mil korun. Mmm,okej

+4/0
doporučit
20.2.2020 1:04

T91o32m49á49š 81K30u55c26h91a22ř 3347641198961

Já piřád nechápu, proč to má platit výrobce. Já si auto kupuji, já rozhoduji, jestli najedu ročně 5000, nebo 50 000 km, já rozhoduji, jestli si koupím miniauto a budu jezdit pomalu s malou spotřebou, nebo dvoutunové a auto a budu to dupat, já produkuji to CO2, ne výrobce. A to, kolik vyprodukuji CO2, je přímo dáno tím, kolik spotřebuji benzínu či nafty. Tedy jediné přesné, správné a spravedlivé místo, kde "pokutovat" CO2 je daň z pohonných hmot, která už existuje. Pokutovat výrobce je jakýsi podivný unijní terorismus. :-/

+5/−2
doporučit
20.2.2020 7:20

J11a68n 35M78a37l48ý 3422102932805

Zatím je prvním výsledkem obava firem a propouštění, stejně jako pokles průmyslové výroby v EU a pokles evropských ekonomik. A pro co? Celé to je postavené na CO2 a faktu, že nic jiného CO2 free, než elektromobil neumí automobilky vyrobit. Pominu teď faktickou uhlíkovou stopu EV a výroby baterií. I tak jde z celkového počtu emisí CO2 o zanedbatelný podíl. Když loni Evropské státy (zejména Německo) představili své plány o uzavření různých uhelných elektráren, tak ve stejné době Čína, Indie a Japonsko oznámily zahájení výstavby nových uhelných elektráren s větším instalovaným výkonem než se v Evropě bude uzavírá (a uzavírá). Globálně ničemu nepomáháme....je tolik jiných věcí kde můžeme zlepšit životní prostředí. Ale ty neděláme. Ne, pěstování řepky jako biopalivu a další těžba kobaltu, Lithia atd....to opravdu ničemu nepomáhá

+4/−1
doporučit
20.2.2020 10:00

M24o90j20m66í64r 14P44o40p81p 8689137556720

Absurdita požadovaných emisních limitů je řešitelná jedině obdobnou abusurditou, tedy organizovaným bojkotem sankcí EU ze strany výrobců podpořených kupujícími. Bohužel vše asi skončí u skokového zdražení, propadu automobilového průmyslu a tím evropské ekonomiky obecně... což Asii i USA jistě nezarmoutí.

+3/0
doporučit
20.2.2020 13:35

J76a47n 97M40a34l54ý 3202122882155

Ve své podstatě je samozřejmě správné překonat přes 100 let starou technologii v osobní přepravě a sice spalovací motor. Elektromotor máme už dávno a má své nesporné výhody. EE umíme vyrábět i mnohem ekologičtěji než dříve a tak auto může být lokálně bezemisní. To je vše dobře. Otázky jsou tři. 1) Doufejme, že přijde nová technologie baterií než je současně používaná (a věřím že ano) a jejich výroba tak bude levnější a ekologičtější současně s lepšími parametry. 2) Německo s Rakouskem v závěsu nesmí blokovat a unijními předpisy stěžovat výstavbu nových bloků JE ve státech, kde není moc jiných možností (ČR, Maďarsko, částečně Polsko a Slovensko), neb to výstavbu zbytečně zdržuje a hlavně prodražuje. 3) Je otázkou zda-li zvolená cesta, tedy zdanění CO2 u konkrétního produktu, není moc rychlá a tvrdá....

+3/0
doporučit
20.2.2020 11:01

L91a76d32i57s38l19a68v 88K63a83l17o48u87s 7495406351810

A co místo honění CO2 na silnicích se orientovat na podporu toho, co CO2 žere ? Třeba stromy, rostliny,vegetace. Když vykácí 1/2 deštného pralesa, vypálí 1/2 sibiřských lesů, tak pak je to problém.

+3/−1
doporučit
20.2.2020 20:56

P55e69t59r 73V66á29c10l32a32v64e70k 6935118629557

CO2 - to je ten plyn co dělá bublinky v sodovce??? Jsem ani netušil že je tak strašně nebezpečný ;-D;-D;-D

+3/−1
doporučit
20.2.2020 12:31

M69a79r17t76i59n 22F66i18l33i39p92c85z83y23k 3631901905463

EU to udělá naprosto jednoduše. Ukrutně zdaní auta s konvenčním motorem, jak tu udělali v Norsku. A z těch daní budou dotovat nákup elektroaut.

Jiná cesta není. Prostě ty e-cars budete kupovat a my vas k tomu donutime.

A jako vzdy chybi zasadni informace. Kolik zdroju elektriny se nove vybuduje na dobijeni toho pozadaovaneho mnozstvi e-cars?

Jak budou dobijet lidi na panelakovych sidlistich, ve kterych zije 60% obyvatel?

+3/−1
doporučit
20.2.2020 9:10

P14e79t76r 17B58l31á26h57a 6900197199463

největší problém automobilek je, že nenabízejí elektromobily, vezmeme si příklad Škody, až v letošním roce nabízí, jeden čistě elektrický model - Citigo, jeden plug-in hybrid Superb (za leden prodeje v Evropě cca 1000 ks Citigo + cca 1000 ks Plug-in Superbu), to je tragicky málo, vzali nejméně prodávané modely předělali je na EV, letos doplnění nejprodávanějšího modelu o plug-in Octavia, a na konci roku bude teprve první nové elektroauto, stejně na tom jsou ostatní, např: Peugeot až letos spustil prodeje 208, 2008, 3008, 508 před tím nic, prodeje jen ve Francii za leden cca 4000 ks a takhle by se dalo pokračovat

+2/0
doporučit
20.2.2020 11:21

J65a98n 23M22a47l34ý 3932702542735

ze stránek Toyoty : "

Nová Corolla Sedan Hybrid vám vyrazí dech svým modernizovaným designem a ... průměrnou spotřebu paliva jen 1,0 l/100 km a emise CO2 na úrovni 23 g/km." hahaha....

+2/0
doporučit
20.2.2020 10:12

Premium

KOMENTÁŘ: Po dvou měsících přijde rozvrat. Nečekejme na pomoc, konejme!

Karanténní prázdniny může ekonomika státu vydržet měsíc. Po dvouměsíčním výpadku už hrozí naprostý rozvrat výroby,...

Premium

Španělská nepoučitelnost. Proč zde koronavirus řádí jako v Itálii nebo Číně

Dlouhé týdny Španělé sledovali, co se děje v Číně, Íránu a Itálii. Ale nepoučili se. Laxní politici opakují stejné...

Premium

Storno přijde draho, Češi nechají cestovkám desetitisíce za ­propadlé zájezdy

Přijít o desítky tisíc za neuskutečněné zájezdy je problém, se kterým se potýká řada českých klientů cestovních...

Najdete na iDNES.cz