Čtvrtek 29. července 2021, svátek má Marta
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Čtvrtek 29. července 2021 Marta

Diskuse k článku

Německá organizace podezřívá BMW z manipulací s emisemi

Německá organizace na ochranu životního prostředí Deutsche Umwelthilfe podezřívá automobilku BMW, že využívá software pro manipulaci s emisemi. Silné indicie pro to podle ní poskytly testy vozu BMW 320d, které uskutečnila spolu s magazínem WISO veřejnoprávní televize ZDF. BMW manipulace striktně odmítá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

V47i11t 77C51h22a12l84u33p60a 5892617692856

To je zvláštní, že všechny tyhle "průsery" semisemi se vždy týkají dieslů. Nikdy ani zmínka o benzínech, autech na LPG či CNG nebo hybridech.....že by bylo něco špatně??

+1/0
7.12.2017 9:44
Foto

R73o17b56e15r49t 89M77a79t44u30l22a 8677199966275

LOL "Testování ukázalo, že BMW 320d v laboratoři bez problémů splňuje normu Euro 6, ale ve skutečném provozu produkuje násobně více oxidů dusíku. "

Testováním jsem zjistil, že auto při jízdě z kopce má menší spotřebu než při jízdě do kopce. Navrhuji zakázat jízdu do kopce;-D

+7/−2
6.12.2017 18:37
Foto

J83i33ř30í 16S88c65h82w89a98c90h 8668944318356

ale při větší spotřebě produkce NOx klesá.....;-)

0/0
6.12.2017 19:41
Foto

P20e62t19r 84Č18e33r17m43á47k 9938405639100

Měřit si může kdo chce co chce, podstatné jsou ty oficiální měření dle předepsané metodiky u homologačních autorit, a ty jsou v pořádku. R^

+6/0
6.12.2017 18:12
Foto

J12a80k65u83b 12P14o67k49o36r68n54ý 7809306903267

uz dlouho nebudou

0/0
7.12.2017 14:41
Foto

P57e23t81r 93Č56e54r34m66á13k 9818115729190

Pochopitelně budou i nadále, na autorizovanosti výsledku od homologačních autorit se nic nemění.

0/0
7.12.2017 15:17
Foto

J49a85n 36H75e34r64i79n18g 8434171637905

Ano, VW jednal nelegálně, protože auto ve chvíli, kdy bylo v testovacím režimu, systémy redukce zapnulo. Všichni ostatní legálně (!) redukci emisí vypínají, když auto není v testovacím režimu. Výsledné množství emisí při provozu na ulici je stejné, ale šéf BMW a ostatní se mohou dušovat, že nedělají nic nelegálního...

+2/0
6.12.2017 18:04
Foto

P63e84t82r 92Č63e14r87m42á89k 9858345229460

Ani ne, VW jednalo také legálně, šlo o to že jízdní režim odpovídal přesně homologačnímu cyklu. Nic se tedy nezapínalo ani nevypínalo s ohledem na test, ale na jízdní režim, a to povolené je.

+2/0
6.12.2017 18:15
Foto

P17e55t77r 23H61o11r11á40k 1579103509424

Hele, vždyť je to to samé. Na testování je to v obou případech zapnuté, jinak vypnuté. Neděláš ty si legraci? V každém případě je to nelegální, obchází to smysl toho testování.

+1/0
6.12.2017 18:20
Foto

J78a55n 64H21e18r24i15n27g 8134921687505

Nedělám, samozřejmě že je to nuance, ale o tom je přeci hledání děr v zákonech. Fiat údajně systém čištění vypínal po určité době provozu, Daimler aplikuje 'teplotní interval', při kterém je, kvůli ochraně a zvýšení životnosti motoru ( oficiální bla bla), čištění vypnuté, tento systém je (byl?) v EU přípustný. Ale ono postupně dojde má všechny, až se začne měřit v reálném provozu.

0/0
6.12.2017 18:57
Foto

P73e48t77r 22H40o28r62á60k 1239393269194

Jestli ta popelnice chrlí tolik emisí, pak ať to na místě zakážou provozovat.

+3/0
6.12.2017 17:55
Foto

J11i93ř80í 16H62u59m15l 5840417609

nerad to říká, ale já to říkal že to používají všichni ;-D

+8/0
6.12.2017 17:46
Foto

M84i57l32a31n 81N71ě28m94e42c 1245850376496

Nuda :)

+2/0
6.12.2017 16:48
Foto

H23o33n87z10a 38T46a88r 3299492384552

Nekonečný příběh. Když to prošlo jedné automobilce tak to začaly v testu dělat všechny .

Když někdo dokáže naprogramovat řídíci jednotku motoru Tak přídání podprogramu který detekuje měřící cyklus Je už banalita .

https://www.youtube.com/watch?v=B6RQBxYCbGY&t=1658s

Podvody na emisích

https://www.youtube.com/watch?v=r7Ed02jGBGs&index=13&list=PLP_v1iyTagYrCRowuYv-dEzNsl4LqEb5x

0/0
6.12.2017 16:30
Foto

J19a23k42u98b 64F52e86i82f18a22r 7629299896189

Já si myslím, že podváděli všichni, kdo prodávali auta v EU. A nelze se tomu divit.

Požavky bruselských negramotů jsou nesmyslné.

+15/0
6.12.2017 15:13
Foto

M46i90c42h27a95l 12Š32v73é54d67a 4819732582750

1. Na všech rozhodnutích EU se podílíme prostřednictvím zástupců naší vlády a námi zvolených europoslanců. Bruselští úředníci nemají pravomoc cokoli schvalovat sami.

2. Když výrobce není schopen naplnit zákonné normy na určitý produkt, nesmí ho vůbec prodávat. Diesely se nikde na světě neprodávají tak moc, jako v Evropě, za což může nesmyslná daňová politka. Emisní normy jsou jedním z nástrojů, jak je postupně z trhu vytlačit.

+3/−3
6.12.2017 16:13
Foto

K48a52r41e45l 28F75a21j68t 5388292401893

2. je nesmysl ... kdyby je chtěli vytlačit z trhu změní právě tu daňovou politiku. Emisní normy, tak jak se používají, je bohužel výsledek vlivu zelené loby a diletantů co rozhodují o něčem o čem nemají ani páru ... zvláště když peníze na právní či odborný support často shrábne obdobný diletant z mateřské strany nebo rodiny.

+2/0
6.12.2017 18:06
Foto

P37e12t28r 36Č59e14r97m90á91k 9558565119530

2. Jste na omylu. Emisní politika je pouze nástroj na obnovu vozového parku a tedy zajištění obratu automobilek. S vytlačováním dieslů z trhů to nemá vůbec nic společného - i ty nejnovější emisní limity diesly plní.

0/−1
6.12.2017 18:20
Foto

M36a32r45t67i74n 26K89u92ř20í44t65k80a 6277106238965

1. Pamatujte, že v politice se vždy padá nahoru. Když je někdo doma nepohodlný, tak ho postaví na kandidátku do EP.

0/0
6.12.2017 19:26
Foto

J76o61s22e86f 15J74o30r55d27a 4177775747

Slovo podezření je nesmysl, BMW tak jako VW a trojcípa hvězda Mercedesu, tito všichni prokazatelně podváděli při zkouškách a měřeních u dieslů, v USA začínají soudy s manažery těchto firem, jen v Evropě k tomu specielně německé soudy nemají dost síly

0/0
6.12.2017 14:57
Foto

P67e82t91r 94Č39e91r91m52á75k 9108625139490

Při zkouškách nepodváděl nikdo (alespoň prozatím se nic takového nestalo), problém byl v homologační dokumentaci pro US trh, proto tam dnes platí. V EU k žádnému takovému porušení nedošlo tak tu logicky soudy nemají co soudit.

+2/0
6.12.2017 18:18

KOMENTÁŘ: Cesta do elektromobilního pekla. Auta přinášejí víc problémů než výhod

Premium Nová doba elektromobilní nás vrátí o půlstoletí zpátky: auto bude luxus, mobilita taky a draze to zaplatíme všichni. I...

Mlčeti zlato. Profesionální vyjednavač vysvětluje, jak jednat s dětmi či šéfem

Premium Každý člověk vyjednává v průměru pětkrát za den. Doma s partnerem, s dětmi, v práci se šéfem, s podřízenými. Radim...

Český vlk z Wall Street jde k soudu. Hlavní roli v kauze Via Chem má miliardář Sisák

Premium Schyluje se k dlouho očekávané soudní bitvě, v níž je hlavní postavou známý český finančník a miliardář Petr Sisák...