Diskuze
Studie: Elektromobily připraví Německo o 100 000 pracovních míst
Děkujeme za pochopení.
L28a29d84i69s32l12a16v 95K61a20l42o30u66s
Odnesou to pracovníci na STK. Emise pochopitelně nebudou potřeba vůbec. Kontrola zbytku vozu bude probíhat asi takto: expert STK-máte opotřebované uhlíky, majitel- nemám, používám bezkomutátorové motory. Světla, blinkry, mlhovky, tím, že to budou vesměs LEDky, tak tam taky nebude co řešit, když mají životnost 50 tis. hodin.
L91e92o29p50o86l19d 44H11o65r16á97k
Já jsem asi hloupej, ale co je proboha na elektro autu ekologického? O mizerném dojezdu nemluvě. Tu elektriku vyrábí v uhelných elektrárnách, po uplynutí doby životnosti se hodí baterie do kontejneru?
M98a47r78t10i42n 69K73a25r80á79s77e95k
Jinymi slovy diky elektromobilum se autoprumysl zefektivni a bude mit lepsi produktivitu prace? To je prece skvele ne?
V40í15t 95K66o35u75b53a
polovina z nich najde práci v "recyklačních stanicích", kde bude nutné auta velmi opatrně rozmontovat, a baterie (to co z nich zbude) zakopat kilometr pod zem.
P66a50v81e33l 56S34o88b21o75t97k82a
jj, německé firmy budou v Česku hromadně propouštět.
M27a29r62t33i12n 67P26r60o76k72o55p
Psali se že v Evropě je na automobilovém a navázaném odvětví závislých cca 12 milionů rodin .... Ono to není jen o přímých zaměstnancích automobilky, která má 2/3 externistů a co dodavatelé....
O90n75d24ř96e88j 44S89t51a18n35ě22k
Ekonomicke perpetum mobile, lide kupuji auta, aby mohli dojizdet do prace vyrabet auta.. Pracky, micky, susicky, traktory, parni stroje take berou lidem praci, jako elektromobily. Je to hrozne, ze nekdo prijde o praci, ale najde se hold jina prace, prace je totiz vecna..
V32l75a52d57i97s27l96a62v 57B42u16r12y38š50e73k
dělník je smrtelný, práce je věčná, jak praví komunisté
M42a37r10e75k 84K56l73u91f17a
Myslím, že přijdou v konečném důsledku o mnohem, mnohem víc míst. Dokonce možná i násobně víc. Otázkou zůstává, jak se tato studie potká s níže zmíněnou studií o predikovaném dramatickém snížení německé populace. Ale zároveň si také myslím, že v dnešní době nemá vůbec žádný význam se tím zabývat. Když se člověk kolem sebe dívá, jak se hurásystémem prosazují očividně krátkozraká řešení a že ekonomickou situaci světa může během pár dní položit jen to, co někdo chvíli předtím plácne na Twitteru, musí mu zákonitě dojít, že zabývat se něčím ohledně budoucnosti je téměř k ničemu.
K23a74r83e53l 92M84a34z24a57č
Jde o to, že EU chce elektromobilitu zavést násilně během cca 20 let. To není pozvolný vývoj, aby se zaměstnanci přeskupili, byly domyšlené technologie elektromobilů, zdroje el. energie, infrastruktura (to bude obrovský problém).
A jde také zaměstnance v provozech petrochemie - nebude třeba palivo, oleje, chladicí kapaliny, benzínky a mnoho dalšího. Jen v ČR je cca 3 500 benzinek, což má dosah na 100 tisíc rodin, tedy třeba 300 000 lidí. A to jsou jen čerpací stanice! U nabíjecích stojanů není obsluha potřeba a na kafe stačí automat. Třeba.
Vyvolá to krizi, nezaměstnanost, omezení možnosti vlastnit auto, energetický problém, závislost na jednom zdroji energie, nedostupné opravy emobilů pro střední třídu, výrazně to rozevře sociální nůžky - bohatí v Teslách za 2 míče, chudí vy zbytku klasických aut a elektroshitů s dojezdem 100 km
V34l92a23d65i63s81l42a61v 10B43u36r40y37š59e36k
já bych to zkrátil, prostě bude zle a to všecho kvůli zlé EU, která nás nemá ráda
R22o69b32e69r50t 28S40e27d83l57á88r
..aspoň bude dosť ľudí na iné neobsadené miesta...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...