Diskuze
Přechod k elektroautům v EU ohrozí statisíce míst ve výrobě součástek
Děkujeme za pochopení.
P81e52t29r 97A96b14r36a77h39á84m43e84k
Zde se pořád pláče nad přechodem k elektro automobilům, ale je nutné si uvědomit proč se to páchá. Chcete snad svoje potomky odsoudit k životu, kde klimatická změna nenávratně změní životní podmínky na planetě? Je nezbytné změnit svoje zvyklosti, pokud má být život na planetě v tom smyslu jak jej známe zachován. Koncentrace CO2 stoply od roku 1960 z cca 310 ppm na nynějších 420 ppm. Již nyní pociťujeme klimatické změny. Rychlost sycení atmosféry tímto plynem stále stoupá. Když nic neuděláme tak:
- stoupnou průměrné teploty
- u nás bude méně srážek
- roztají ledovce
- roztaje Grónský ledovec
- výrazně se zmenší zásoba ledu na severním a jižním pólu
- dojde k zaplavení pobřežních oblastí (hladina moře již stoupá)
Vím, že Vás se to netýká, ale myslete na další generace.
K92a61r11e62l 50M77a26z31a68č
Násilný přechod k elektroautům v EU ohrozí existenci Evropy.
P70e94t50r 15H64a57r31i65p83r54a29s30a39d 81H17a43j10i57č
Nová hra, nová výzva! To je zase věštění z křišťálové koule.
M65i39l23a32n 68K13a22s50p35a21r56e77k
Buďte v klidu, EU ani nedokáže za roky zrušit letní čas...
M92a41r55t15i22n 54K40o23č64í
Studie, která říká, že se pracovníci přesunou k jiné lince. No, snad byla dost drahá...
M79i92r29e50k 29G40a33j33e72r
Žádný problém! Těch ušetřených 275 tisíc zaměstnanců bude do té doby stejně potřeba na úřednická místa ve všech zemích EU. Jenu nás se počet státních zaměstnanců zvýšil za 8 let o 57.000. Při stejném ročním nárůstu to dělá za 14 let přes sto tisíc. V celé EU to bude do roku 2035 dělat asi 45-krát tolik, tedy 4,5 milionu lidí potřebných převážně na administrativu a uplatňování moci v evropských státech. Bude tedy třeba stejné tempo šetření s pracovními silami díky inovacím ve všech výrobních odvětvích. Do konce tohoto století už bude nutné, aby výrobu všeho obstarávaly jen automaty, ale i tak se bude ve státní správě nedostávat lidí.
M44a30r17t98i28n 18D42r25e50s17s78l13e70r
Pane Gajer, vy předpokládáte lineární růst na základě předchozícho lineárního růstu. Ale neuvádíte proč. Kdyby to tak platilo, tak by obchodníci na burzách se stáli milionáři, ale to víme se tak neděje. Váš komentář je dobrý lidem, kterým voní chytrost psaného textu.
A to je zásadní problém.
Velice podobně bych mohl říct, že auto za 20s dosáhlo 100km/h, takže za 200s moje auto pojede 1000km/h.
M59a65r17t26i39n 90K32a51r28á16s42e12k
To je teda sok, kdyz se bude vyrabet mene naftaku a vice elektroaut, tak bude potreba mene lidi na vyrobu naftovych vstrikovacu a vice lidi na vyrobu treba elektromotoru, takove sokujici informace nikdo nemohl cekat :-D
H59o29n13z27a 82T80a26r
Překvapující je vývoj prodejů v Norsku . Díky poplatkum zdanění je klasický automobil se spalovacím motorem drahý .
Dotace (úlevy na dani ) jsou poskytovány jak na čisté elektromobily tak na plug- in hybridy .
Norově se nedostatku el. energie nebojí ? Prodeje Plug- in hybridu na které jsou také poskytovany úlevy Rok od roku skokově klesají .
V listopadu 2021 bylo v Norsku registrováno 15 274 nových aut. Z toho 13 927 jich mělo baterii a zásuvku (91,2 %) a 580 alespoň baterii (3,8 %). Pouze dieselový motor mělo 2,7 % aut, pouze benzinový pak 2,3 %.
11 274 elektromobilů (+60,3 % meziročně, 73,8% měsíční podíl)
2653 plug-in hybridů (-11,1 %, 17,4 %)
Za celý letošní rok bylo zatím v Norsku registrováno 133 408 nových aut do zásuvky, což je 85,7 % celkových nových registrací osobních aut. Z toho 99 948 (podíl 64,2 %) elektromobilů a 33 460 plug-in hybridů (podíl 21,5 %).
https://www.hybrid.cz/norsko-ciste-naftova-a-benzinova-auta-se-uz-skoro-neprodavaji/
Z22d57e84n42ě37k 95P78a39v88l16i84š
Tomu se říká sociální inženýrství, to tady fungovalo 40 let a blbě to dopadlo.
P43e62t43r 13Z11a42c10h31r25d23l73a
Emise budou stejné. Zato si pohoršíme.
R95o67b88e39r96t 67V35á61l11e32k
To je pochopitelné, elektromobil je konstrukčně jednodušší než auto, zejména z důvodu převodovky. Evropa by se měla snažit aby těch 200 tisíc nových pozic nevzniklo v Číně. Protože cina nespí, oni se na tento trh těší!! Už teď vyrábí lepší baterky a asi mají i lepší platformy-podvozky než VW, Renault a další.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...