Diskuze
Zájem o auta poháněná elektromotory v Evropě raketově roste
Děkujeme za pochopení.
Z67d33e48n26ě87k 17P37a22v81l87i33š
Dost často se píše o tom, že elektroauta jsou hračky pro bohaté. Tento měsíc jsem byl na servisu v AUDI. Zajímal jsem se co mají v prodejně. Hlavně nafťáky, prohlížel jsem si Q7 už i tam aby se vlk nažral tak tam cpou přídavný elektromotor. Čistě elektrické auto prodali jedno.
V12l31a45d26i91s30l48a28v 60B70u30r19y55š92e59k
já se o to nezajímal, v prodejně jsem nebyl, jsem spíš na nové mercedesy, ale potkávám dost často audiny Q 5 e-tron 4x4, tak je vidět, že se to rozjíždí pěkně a článek nám nelže
J60i17ř84í 18S65c38h28m58i86d19t
Já osobně bych vzhledem k mým potřebám do eauta šel, ale až to bude ekonomicky alespoň srovnatelné třeba s klasickou Fábií nebo jiným podobným autíčkem pro dva bez dětí, ale Citigo je jednak malé a jednak o dost dražší a další zástupci na trhu jsou ještě dražší a při mém nájezdu do 5 000 km ročně je tím pádem pro mne takové auto nesmysl.
V13l86a50d57i34s81l46a23v 92B32u38r27y66š84e33k
časem to tak určitě bude, ale kdo si myslí, že to bude už třeba příští rok, tak se plete a brzy to pozná, tohle bude trvat tak 5-6 let, takže když počkáte, tak se dočkáte, zatím si ještě kupte něco na benzín, protože tak rychle, jak si někdo myslí to jistě nepůjde
J28a18n 60D50v47o57r42a35k
Až bude po Evropě jezdit 20 milionů el. aut, kdo bude pro ně vyrábět elektřinu? Bude na příděl, nebo nakoupíme více plynu a postavíme další plynové a atomové elektrárny? Slunce a vítr jsou jen doplňkové kapacity. A kolik pak taková elektřina bude stát? A kdo tenhle průšvih zaplatí? No přece všichni lidé v EU, protože elektřina pro průmysl i domácnosti velmi zdraží a pravděpodobně se stane nedostatkovým zbožím.
P52e84t21r 52H26a74r10i12p60r33a69s28a14d 65H88a58j63i51č
Jó milej pane, kdo má na baráku soláry a baterku ve sklepě, tak bude v klidu. Alespoň v létě. A neopakujte pořád, že slunce a vítr jsou doplňkové kapacity. To je nesmysl, kterým atomová lobby vymývá mozky a vzbuzuje v lidech odpor k OZE. Za poslední 3 měsíce v Německu daly OZE 48% veškeré výroby elekřiny. Doplněk je to u nás, ale to je dáno státní politikou, nikoli možnostmi, tam jsme hluboko pod.
J63a83n 42D50v10o84r46a30k
Propagandistický článek. Když redaktor tak vychvaluje rychlý růst elektro aut, tak by měl také uvést procenta prodaných el. aut z celkového počtu prodaných aut. Myslím si ,že by to bylo za desetinou čárkou.
P16e97t46r 71H54a53r24i89p80r95a35s70a75d 57H37a25j16i61č
Nebylo. Celkové prodeje za rok 2019 budou v Evropě někde kolem 12-14 miliónů. Bude to někde mezi 4-5%
A10n14t55o71n90í82n 16S78e51b34e12r84a
Loni jsem koupil novy benzinak. Spotreba 5 L na 100. Dojezd 900km. Uvnitr tizsi nez oktavka, mista habadej,, 0-100 pod 10s a cena do 400 tisic bez dotaci. Ty vase predrazene elektro hnusy si strcte za klobouk. Bydlim v centru mesta a nehodlam jezdit extra s autem na nabijecku...
V36l15a95d67i12s65l87a77v 25B13u24r83y91š33e92k
já koupil nový benziňák předloni, SUV, má pohon na všechna kola a jezdí pěkně, spotřeba 6-8 litrů, dojezd tak 700, 0-100 za 8,7s, cena 820 tisíc, nebydlím v centru města, ale na okraji, o elektru vážně uvažuju, asi ho během 3 let i koupím, SUV si ale nechám, taky jsem na něj žádné dotace nedostal, pokud by se na elektro něco dostávalo, tak bych to samozřejmě uvítal
P74e16t56r 27H43a48r30i46p26r59a36s54a87d 48H74a72j64i78č
Krásná logistická křivka. Derivace už je někde kolem 0.5, takže v roce 2020 to bude asi milion? No, možná, že začal boom.
V21l97a64d78i88s34l58a27v 82B48u95r88y70š78e67k
spalováky se elektry vyrovnají nejspíš někdy kolem roku 2026, možná o rok dřív
A88v40i 72B94a16b68i46c
Již to tady bylo napsáno, ale veškeré raketové prodeje jsou pouze díky dotacím. Kdyby dotace skončily, trh s elektromobily by se raketově propadl k nule.
P16e68t79r 18H75a20r98i38p49r40a58s15a80d 34H37a94j26i31č
Buďte si jistý, že k nule ne. Naštěstí má EU správné vedení, které se snaží omezit nadměrné exhalace. To něco stojí.
D12a76v58i20d 73T91e95r98i80n58g47l
Když čtu diskuzi pripadam si jak pred 140 lety,když Edison rozsvitil zarovku,a vetsina lidi,řikala ze je to nesmysl a ze se neujme.
Nastestí až trh a zájem lidí ukaže kde je pravda.
Fandím všem vynalezavým lidím a firmám.
Z47d52e80n33ě29k 53H29l29u33š11t30í46k
Je tu jeden drobný rozdíl, Edison si kvůli prosazení žárovky nemusel vynutit nesplnitelné emisní limity pro čadivost svíček a petrolejek.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Instalatér do Německa
Arcon Personalservice GmbH
nabízený plat:
75 260 - 90 320 Kč