Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Prodeje elektroaut se samy nerozběhnou. Čeká se na dotace a velký průšvih

Tažení proti dieselům a směrem k elektromobilitě v rámci boje za snižování oxidu uhličitého má viditelný dopad – automobilové emise v Evropě letos podruhé v řadě vzrostly. Automobilky jsou v klinči: evropští politici po nich chtějí snižovat emise prodejem elektroaut, ale zákazníci o ně nestojí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P36a45v24e88l 94Š86t68e79k34l

27. 9. 2019 22:03

Jinak já bych si raději koupil třeba Smarta a klidně i elektro, ale pak do mě najede nějaká vypatlaná matračka s Q7 a jakej jsem byl.

1 0
možnosti

P63a13v85e13l 89Š85t73e23k52l

27. 9. 2019 22:00

Ale ono by to i šlo. Velmi výrazně zdanění aut nad dvě tuny a významné nad tunu a hned by byla motivace. Kdyby se k tomu postavil zákaz dovozu starších aut 5 let a provozu aut starších 10 let, hned by toho bylo méně. Ale chce to i výrobu. Začít ve Škodovce vyrábět auta s mild hybridy pro maximálně dva lidi v ceně maximálně 200 tisíc korun. Lidi budou zpočátku reptat, ale do deseti let to vydejchaj. Dneska už stejně nejde nikde zaparkovat a ve špičce stát v nehybné frontě hodinu taky není žádný med.!!

0 1
možnosti

Správně! Všechno zakázat nebo aspoň výrazně zdanit a to by bylo, aby tu nebyl ráj na Zemi! Možná by nebylo úplně od věci těm nejtvrdohlavějším "petrolheadům" ty jejich plechové miláčky nějak znárodnit...

1 0
možnosti

Příští auto si koupím zase diesel, zase ojeté, ale jen tolik ojeté kolik na něj budu mít prostředků.

Nebo mě někdo chcete přispět 1 mega teď a 0,5 mega za 2 roky na baterku? Abych tedy neznečištoval prostředí a nekouřilo vám to do "xischtu".

Bez přibližovadla nemohu v dnešní době být. Nepotřebuji být Inn, elektrohračka může být i poškrábaná nebo mít nevhodnou barvu, důležitý je objem prostoru a aby to dojelo tam a nazpět....

2 0
možnosti

"Bez přibližovadla nemohu v dnešní době být....."

Ale můžeš.....miliardy lidí bez vlastního přibližovadla tuto situaci denně s úspěchem řeší, jsi snad horší?

0 0
možnosti

Tak proč vyrábí drahá elektroauta která maji řadu vychytavek které se nevyužijí. Bral bych levne elektroauto na ježdění po městě. Nepotřebuji auto které jezdí samo mluví na mě a jiné blbosti.

1 0
možnosti

Jsem tvrdě proti dotacím na elektromobilitu.

Trh to musí vyřešit sám. Maximálně podpora nabíječek, jinak nic.

Nemám chuť přispívat komukoliv ve formě dotací na nové autíčko.

0 0
možnosti

Já jim klidně přispěji, za to že mne přestanou terorizovat, svými jedy, smrady a sazemi....

0 0
možnosti

poručíme větru dešti ... poručíme elektroauta ... Degenerace vládních činitelů a zelených ekoteroristů na postupu... Fakt tady bydlí jen ovce a Greténi

3 0
možnosti

Teroristy a kretény správněji nazývej ty, co metají jedy, smrady a saze všem okolo přímo do obličeje.

0 0
možnosti

J49a91k60u52b 49K74o36r13f

24. 9. 2019 14:12

Já to napíšu znova - celá ta hysterie kolem elektromobility je naprosto iracionální, Gréta a jí podobní asi předpokládájí, že elektřina padá z nebe... Proboha, dokud bude elektřina do aut vyráběná převážně v hnědouhlených elektrárnách, nic se nezmění.

1 0
možnosti

A ono benzinky taky spadly z nebe?

0 0
možnosti
Foto

Celá ta situace je jak ten starý vtip..... "Vy prej teď vyrábíte máslo z hov.n? Jaký s tím máte výsledky?" "No, poloviční!" "To znamená co?" "Na chleba to mazat jde, ale lidi nám to nechtěj žrát."

3 0
možnosti

bydlím na 80tisícovém sídlišti, veřejná nabíjecí stanice jedna v dohledu 5 km, dovolím si říct že na sídlišti je minimum obyvatel s garáží a s jističem na cca 15A, aby mohl nabít elektroauto(ne hyrid), skoro bych řekl že ani jeden z těch 80tis.lidí na sídlšti ho nemá; zato každá rodina má jedno až dvě auta na klasický pohon, automobilky mohou vychrlit tisíce elektroaut, mohou u nich třeba s dotací snížit cenu, ale nikdo z těch 80tisíc lidí si ho nekoupí, co by sním dělali? tito lidi nemají kde u baráku zaparkovat, a když nemají parkovací místo, kde by asi sehnali garáž a přípojku;se svými auty potřebují jezdit do práce na chatu a ne od dobíjecí stanice k dobíjecí stanici, které stejně nejsou nebo jsou od sebe 100km. Pokud nebude vyřešena dostupnost nalití energie do pohonu automobilu ve stejné kvalitě jako odpovídá natankování dosud, není nutno se nad elektromobily vzrušovat a co provádí automobilky je šílenství, které každý z těch kdo si takové auto koupí to musí logicky zaplatit.

1 0
možnosti

Na sidlisti s 80k obyvatel nema kazda rodina auto uz s ohledem na parkovani. O nabijecich stanicich je treba se bavit jako o benzinkach, ktere v dobe kdy se auta teprve objevovala na silnicich teprve vznikaly. Ze bude vsechen servis hned a dostupnost take, je jen omezenost v mysleni, ktere je ukolebane aktualni pohodlnosti. Ze vyvoj i drive k tomuto musel dospet uz trosicku pamet pozapomnela, ze?

0 0
možnosti

Lidi, kteří do problematiky autoprůmyslu vidí, tak už roky ví, že elektromobil je při současní technické úrovni (zejména baterií) hračka pro nadšence a situace, kdy by se měl tržně a tedy masově prosadit je téměř utopie. A teď dochází na jejich slova, protože masa lidí odmítá elektroverky kupovat - nemají na něj, není kde dobíjet, není to pro kupce ekonomicky akceptovatelné.

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Poptávka po elektromobilech minulý týden stoupla, firmy lákají dotace

27. března 2024

Prodejci nových aut a zprostředkovatelé finančních služeb zaznamenali v minulém týdnu v Česku...

2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč

Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.