Diskuse k článku

Prodej elektroaut v Česku roste, příští rok má výrazně zrychlit

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vložit nový příspěvek

Přihlášen uživatel: (odhlásit)


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.


P22e84t64r 30H30a16r94i50p58r49a30s90a71d 75H59a11j43i71č

26. 11. 2019

Zrovna deneska jsem viděl, jak se jedna Tesla (asi model S) tlačila na přechodu pro chodce. Holka sice přešla, ale za hýžděmi se jí udělalo malé tornádo. Vždycky záleží na tom, kdo v tom sedí. ;-D

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

O74n37d26ř39e89j 67L96o16š92o90t90h

16. 11. 2019

Ano, z nuly se roste vždy celkem snadno. Příští rok nakoupí elektrická Citiga rozvážkové služby, Pizzerie, kebabárny, atp. A další rok už bude zase mrtvo. Mrtvo bude do té doby, dokud nedostane EV uživatelský a především ekonomický smysl. Tj. cena EV vyšší max. o 100 tis. Kč oproti srovnatelnému benzínu.

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V79l98a76d50i28s88l50a91v 54B79u46r39y11š25e13k

17. 11. 2019

nebude další rok mrtvo, zase to poroste, ty prodeje

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

H74o60n54z58a 66T59a76r

14. 11. 2019

Pro mě je zajimavé sledovat Jak na TV Prima v pořadu Autosalon najednou i ti "Motorističtí experti " kteři zatvrzele tvrdili, že elektromobil NE najednou Otočili

https://cool.iprima.cz/porady/autosalon

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M56a13r63e29k 95B55a74r61t32o10š

15. 11. 2019

Tak samozrejme je to vydieranie od automobiliek. ''Nebudete chváliť, naše akuautá? Nedostanete na testovanie ani kolobežku. Nebudete mať čo referovať a skončíte na dlažbe.!'' Skončí to ako u i-Pace. Podľa novinárov najlepšie akuauto galaxie, ale Jaguár ťahá do [cenzúra].

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M11i59r66o69s31l23a30v 56S69u59c50h26y

26. 11. 2019

Koho chleba jíš, toho píseň zpívej. Dříve hanili ledacos, a vida, stačili, aby se ta či ona značka objevila mezi sponzory, a hned byla skvělá. e-salon je díky finanční injekci, tak to musí chválit.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L94a89d85i37s73l63a32v 54K48a42l33o29u32s

14. 11. 2019

Statistiky jsou hrozná věc. Místo 5 kusů ročně jich prodali 10.Ale statisticky je to raketový vzrůst prodejů. 

2 3
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V46l63a69d54i46s79l27a23v 39B98u65r46y15š39e41k

15. 11. 2019

článek jsem četl, slovo raketový jsem v něm nenašel, je tam, že se příští rok možná prodej elektrických aut zdvojnásobí na 3500 kusů, jediné co je z příspěvku vašeho jasné, že vaše nenávist k elektromobilitě pramení z pocitu vašeho ohrožení z něčeho nového, co neznáte a vytváříte si ze strachu i lži

4 2
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P37e19t89r 26Č15e86r68m38á19k

15. 11. 2019

No ono to není možná zdvojnásobí, letos se 1750 kusů neprodá ani omylem, takže původní příspěvek je zcela realistický R^

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V28l10a96d10i54s62l27a43v 49B97u91r83y92š98e15k

16. 11. 2019

to určitě je, co se příští rok vyrobí, to se taky prodá, to je jediná jistota, kterou dnes máme a chytřejší budeme až za rok, to už budeme vědět víc

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P14e45t76r 76Č55e38r18m27á26k

20. 11. 2019

To zrovna ne, co se vyrobí se především urychleně zaregistruje aby to šlo vykázat ve flotilových emisích, o tom jestli se to i fyzicky prodá se skutečně má smysl bavit až za rok.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M24a17r14t23i38n 16P24e59t93ř41í45k

14. 11. 2019

Mohl by autor článku prozradit, kde přišel na to, že prodej elektroaut v příštím roce výrazně urychlí příchod modelu CitiGo v elektroverzi?? 8-o

Jinak ono se dá předpokládat, že prodeje elektroaut půjdou nahoru, když jsou (nejen) legislativně protlačovány jako vzor pseudoekologie :-PRv

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V28l78a29d23i83s46l47a13v 64B40u48r52y26š90e20k

14. 11. 2019

přišel na to tak, že se to začne příští rok prodávat, tak to logicky urychlí prodej oproti období kdy se neprodávalo, to citigo elektrický, mně to přéjde logický, že to urychlí a čas ukáže, že jsme měli pravdu

4 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L11i50b90o60r 62M88o91u79č82k40a

14. 11. 2019

ovsem, uz tak nejak pomlcel, ze se Skoda rozhodla CitiGo znovu vyrabet i se spalovakem

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V55l22a29d20i91s77l34a97v 67B69u85r66y57š63e71k

14. 11. 2019

tak to je pro mně nová zpráva, kterou nám zatajili, že elektromobilitu zastavili, to by měnilo situaci a moc by se jich neprodalo, pokud by se nevyráběla ta elektrická citiga

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P90e69t24r 61B82l67á60h96a

14. 11. 2019

asi z toho, že za měsíc se ho objednalo v ČR 500 ks (z toho 300 ks firemní zákazníci, 200 ks soukromé osoby), letos se za 10 měsíců prodalo všech elektromobilů 650 ks

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M47a94t23ě18j 13P79a81v38l86ů

14. 11. 2019

Jakmile někdo nabídne elektro auto velikosti fabie/pola s dojezdem 400 km WLTP a cenou 500 000,- Kč všechny ty vtípky v diskuzích na elektromobily apod. najednou skončí. Dnes máme na trhu elektromobily 2 generace. Pomalu nastupuje ta třetí.

Věřím, že ta doba je za rohem a automobilky to tuší. ( ty technologie už mohou být někde v laboratořích funkční, jen se bude čekat na vývoj a sériovou výrobu ) Proto do toho všichni tak masivně investují ... vědí, že je to za rohem. Jenom teda češi v diskuzích vědí, že to je jinak.

8 2
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V49l39a53d89i35m83í53r 47R70e28t27t33i50n25g83e43r

14. 11. 2019

Ti Češi v diskuzích jsou zákazníci, kteří rozhodnou o tom zda li trh výrobek přijme či ne. Jsou to oni kdo rozhoduje,nikdo jiný. Máme tržní hospodářství a trh rozhoduje. Plánované hospodářství jsme opustili pro nefunkčnost v roce 1989. To, že Státní plánovací komise rozhodla co je dobré a co špatné pro zákazníky se moc neosvědčilo. A ten elektromobil je podobný výrobek, trh to nechce a nepotřebuje,ale novodobá bruselská plánovací komise se rozhodla, že to je pro zákazníky dobré a basta,tak jak to bylo dříve.

7 4
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M96a90t96ě32j 64P30a56v86l60ů

14. 11. 2019

Trh nechce elektromobil ? Tesla je podle Vás co ? Je to jedno z nejprodávanějších aut ve své třídě i v Evropě natož v USA. Např Tesly modelu S se prodalo více než AUDI A8 ( v evropě ) Tesly modelu 3 se prodalo více než Škody SuperB....

Elektromobil bude chtít každý jakmile splní to co jsem napsal nahoře.

6 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P31e72t96r 64Č25e94r86m87á57k

14. 11. 2019

Tesla je zrovna učebnicový příklad toho co trh nechce. Proto také je trvale ve ztrátě, a dlouhé roky jí v prodejích válcovala konkurence, o tom že je dodnes neschopná dosáhnout plánované produkce ani nemluvě. Každopádně to nesouvisí s trhem - ten by po euatech prakticky neštěkl nebýt uměle vytvořené poptávky díky legislativním restrikrcím. Samozřejmě dá se spekulovat o tom že v nějakých segmentech (malá městská auta) by etechnologie z hlediska lokální ekologie smysl měla, ale pokud by fungoval normální trh tak by se to nikdy neprosadilo.

Těžko pak říct jaký smysl má porovnání prodejů různých tříd, v třídě kam model S spadá se pochopitelně k prodejům premie ani nepřiblížil... A ano, teorericky je možné že letos prodá v evropě tesla modelu 3 o něco málo víc než superbů, ovšem že by byl cíl tesly dosáhnout produkce jednoho modelu škody se zrovna říct nedá...

4 7
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

Z79d18e33n27ě11k 43M40o18r44á96v42e78k

14. 11. 2019

Trh Teslu nechce ;-D;-D;-D. Dobrý vtip.

A vaše skuhrání o ztrátách je také hodně obehraná písnička. Rozhodně není ve ztrátě trvale, to byste už mohl vědět, ale hlavně po letech budování továrny a rozjíždění výroby a prodejních kanálů začíná opakovaně tvořit zisk.

A samozřejmě - porovnání prodejů jednoho modelu jednoho výrobce s jedním modelem jiného výrobce - to je rozhodně argument v této diskuzi.

6 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P24e54t97r 33Č68e81r90m40á63k

14. 11. 2019

Realita no, někomu přijde vtipná, někomu smutná, to je úhel vnímání R^

A ano, konstatování faktů k ztrátách (ve které je trvale!!!!!!) je známá věc. Obehrané je jen to vaše fňukání že za to můžou údajné investice, tuhle pohádku už zná každý a stále se ne a ne naplnit. ;-)

Porovnání modelů dvou různých tříd (nemluvím o segmentech...) je pak o ničem, žádná relevance, žádná vypovídací hodnota, žádný argument. Proto jsem se ptal jaký smysl má porovnávat teslu a o třídu vyšší audi. ;-)

0 3
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

Z83d18e95n13ě73k 61M80o50r15á12v32e45k

14. 11. 2019

Vzhledem k tomu, že se v USA vykazuje po kvatrálech a tři z posledních pěti kvartálů byly ziskové, tak o trvalé ztrátě může psát jen slepý a hluchý.

Fňukáte tady jen vy, že Tesla nedodává tolik vozů, kolik slíbila. Je to největší výrobce elektromobilů a světě a jeho produkce neustále roste. Nicméně nechápu, jak to jde dohromady s vaším tvrzením, že trh Teslu nechce. Kdyby to byla pravda (což není), tak mělo být v pořádku, že Tesla nedodává, co slíbila, tak proč vám to stále vadí?

Superb jiná třída? Superb je sice o 16 cm delší, ale zase má o 3 cm kratší rozvor než Model 3, na šířku je Superb širší jen o 1 cm. Tesla je o 5 cm nižší. V prostoru pro posádku jsou si velmi podobné.

5 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P62e66t14r 35Č73e72r95m87á33k

14. 11. 2019

Vzhledem k tomu že v USA je zatím každý rok ve ztrátě a i letošní bilance je prozatím záporná by o zisku psal jen hlupák co neumí počítat ;-)

Chápu že fňukáte kdykoliv někdo zopakuje fakta o neplnění produkce, ale to je jen váš problém, realitu to nijak nezmění R^ To že pak něco nechápete není zas tak překvapivé, těžko říct čemu nerozumíte na fungování trhu, každopádně v jádru šlo o to že trh pro euta byl vytvořen pouze uměle - tam kde nejsou legislativní úpravy nutící výrobce elektrifikovat se nechytají vůbec, tam kde jsou pouze v té míře aby trh fungoval.

Pak se nějak zamotáváte, nikdo nepsal nic o tom že superb je jiná třída, čtěte lépe a pozorněji ;-)

0 6
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M22a21t88ě28j 51P57a51v65l91ů

15. 11. 2019

To jsou mi hlody.

Trh to nechce proto nestíhají vyrábět.

Jsou ve ztrátě ( resp. byli ), protože masivně investují, aby teda vyrábět stíhali = špatně

No radši budu stokrát ročně růst o 50% než škrtat kde se dá a vyrábět auta na sklad, která nikdo nechce. Třeba jak to dělá FCA ( potažmo chrysler ) , ze kterých vypadlo, že cpal dealerům auta která nechtějí ( 40 000 ks ) , aby si tabulkově zvednul prodeje.

Podívejte - to že se neděje něco v čr ještě nezamená, že se to neděje jinde. Za pár let budete sedět elektromobilu a možná si jednou vzpomenete jak zatvrzelý jste byl.

6 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P35e15t95r 26Č25e33r24m31á97k

15. 11. 2019

Jen realita ;-)

Nestíhání výroby není věcí toho že by trh měl nějaké extra očekávání, ale toho že nejsou ani na 50% produkce které chtěli a podle které auta prodávali ;-) Číslama růstu v desítkách procent se pak dá házet krásně když jste mikro výrobce, porsche se zvednula produkce o stovky procent meziročně když začalo prodávat cayene.

O ČR pak nebyla vůbec řeč, tohle je problém tesly jako takové, to nijak nesouvisí s konkrétním trhem ;-)

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

T69o78m37á93š 90B39e56r78k91a

16. 11. 2019

Tesla v roce 2016 předpovídala 500.000 aut v roce 2020. V roce 2017 ten předpoklad zvedli na dvojnásobek. Ten nedosáhnou, ale původní předpoklad ano. Takže to rozhodně není o tom, že by nedokázali vyrábět. Tesla je nejrychleji rostoucí automobilka na světě.

2 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P40e29t43r 17Č27e43r75m60á95k

20. 11. 2019

Nikoliv, Tesla proklamovala 500tis v roce 2018, nikoliv až v roce 2020;-) Toho nedosáhli ani z poloviny, pro letošek takto konkrétně proklamovaný cíl nebyl, nicméně z logiky věci měl být vyšší, a pravděpodobně nesodáhne ani té loňské deklarace. To jsou jen holá čísla, nedosáhnout ani 50% plánované produkce je pochopitelně velký fail.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

Z23d54e19n32ě97k 49M20o95r40á65v50e88k

15. 11. 2019

Jo, to jsem čekal - sčítáte něco, co se v USA nesčítá. Je zajímají kvartály, tak se taky vykazuje a na ty výkazy následně reagují akcie. Takže vaše součty jsou jen pro vás, zbytek světa nezajímají.

Já nefňukám (narozdíl od vás a vaší obehrané písničky s produkcí), já jen uvádím na pravou míru vaše nesmysly. A že jich teda produkujete. S tou produkcí sice pravdu máte, ale jste jediný, koho to zajímá a tak to nezapomenete strčit do každé diskuze, kde se Tesla objeví. S touto úchylkou jste tu jediný.

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P11e59t51r 97Č27e54r84m27á97k

15. 11. 2019

Ale kdeže, uvádím pouze to co zajímá svět čísel a ekonomiky, nikoho nezajímá jestli jste v pondělí dostat na účet tržby a jste happy a ve středu zaplatil náklady a jste v... Celý svět zajímá fiskální výsledek a ten je ROČNÍ. Chápu že jako člověku nepolíbeného byznysem vám to mohlo uniknout, každopádně s tím se musíte smířit, taková je realita. Kvartál je jen dílčí údaj mezi fiskálem. Nic víc nic míň.

A fňukáte pořád, stále máte problém přijmout fakt o fiasku v plánované produkci, těžko říct proč, jste jediný kdo se s tím nesmířil, přitom jsou to holá čísla a nijak je okecat nemůžete, přesto pořád máte marnou snahu to nějak zaobalit. Na to nikdo neslyší, nikoho nezajímají pohádky co by jak mohlo být, trh řeší co jak fakticky je R^

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

Z88d94e78n59ě35k 71M90o96r78á82v48e72k

16. 11. 2019

Tak jak vysvětlíte, že po zveřejnění kvartálních výsledků vyskočily akcie nahoru? To ten kvartál fakt nikoho nezajímá? Myslím že to je jinak.

Já nad ničím nefňukám, na to máte monopol vy.

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P28e46t83r 24Č68e14r94m51á28k

20. 11. 2019

A co by na tom mělo být k vysvětlování? Akci se pochopitelně hýbou pořád a reagují na x faktorů trhu a pochopitelně že na dílčí výsledky především, takže by bylo divné kdyby na ziskový (jakkoliv v měřítku fiskálu minimálně) kvartál reagovali poklesem ;-)

Šlo jen o to že jsou pořád ve ztrátě, vaše fňukání na tom pranic nezmění. ;-)

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

Z59d48e36n88ě40k 41M57o75r44á58v15e21k

20. 11. 2019

Vy to pořád nechápete, že? Já nemám momentálně nad čím fňukat (narozdíl od vás). Tesla nezkrachovala, výroba roste, továrna v Šanghaji rozjela zkušební výrobu, příprava výroby Modelu Y jde rychleji než byl plán a zisky se pomalu stávají realitou. A když uvádím na pravou míru vaše nesmysly, to není fňukání, to je jen odhalování pravdy.

Já fakt nemám nad čím fňukat. Je to vaše specialita a až si zase budete stěžovat, že Tesla neplní nějaké letité sliby, tak já vám to milerád zase připomenu.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

Z65d25e65n24ě53k 48M23o47r15á43v85e67k

15. 11. 2019

V reakci na příspěvek, kde byl porovnán Model 3 se Superbem jste napsal, cituji Petra Čermáka:

"Porovnání modelů dvou různých tříd (nemluvím o segmentech...) je pak o ničem, žádná relevance, žádná vypovídací hodnota, žádný argument."

Konec citátu. To je jen doklad vaší cíleně krátké paměti.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P50e38t41r 14Č24e13r85m79á32k

15. 11. 2019

Ano, děkuji za doložení toho že o superbu ani modelu 3 tam nepadlo ani slovo. Takže jak jsem již doporučil - když už máte omezené vnímání psaného textu tak musíte pozorněji číst, i když to máte nahoře jasně psané tak pro jistotu uvedeme citaci celou:

“Porovnání modelů dvou různých tříd (nemluvím o segmentech...) je pak o ničem, žádná relevance, žádná vypovídací hodnota, žádný argument. Proto jsem se ptal jaký smysl má porovnávat teslu a o třídu vyšší audi.” Třeba už se dovtípíte i vy ;-)

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

Z55d69e45n40ě33k 45M41o59r48á13v47e89k

18. 11. 2019

Vy jste reagoval na příspěvek, který Superb s Modelem 3 srovnával. Tím je to dané. Nemůžete jeden příspěvek z vlákna vytrhnout a napsat, že jste konkrétně o Superbu nepsal. Reagoval jste na příspěvek, kde se o něm mluvilo, takže v té diskuzi pokračujete. Takže vaše "porovnání modelů dvou různých tříd" se týká i Superbu s Modelem 3, ledaže byste konkretizoval, o čem to mluvíte. To jste ovšem neudělal.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P66e16t79r 68Č58e54r60m56á38k

20. 11. 2019

Dané je pouze to že neumíte číst psaný text. Reagoval jsem zcela jasně na teslu a audi, opravdu lépe čtětě, nikdo nic nevytrhával, píšu o tom zcela konkrétně, opět znovu celá citace a čtěte jí tak dlouho až jí pochopíte:

“Porovnání modelů dvou různých tříd (nemluvím o segmentech...) je pak o ničem, žádná relevance, žádná vypovídací hodnota, žádný argument. Proto jsem se ptal jaký smysl má porovnávat teslu a o třídu vyšší audi.”

Tedy tesla a audi. Žádný superb.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

Z79d54e15n49ě31k 89M12o26r70á30v55e28k

20. 11. 2019

Dobrá rada - přečtěte si to celé vlákno ještě jednou a pak si to nechte vysvětlit někým mladším. Je to tam jasně vidět. Model 3 a Superb spadají do stejné třídy a Model S a Audi A8 taky do stejné třídy. Takže když jste napsal, cituji Petra Čermáka

"Porovnání modelů dvou různých tříd (nemluvím o segmentech...) je pak o ničem".

tak jste prostě napsal hloupost a nijak to neokecáte. A uvědomte si - je to tu stále napsané a každý si to může znovu přečíst.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J41i43ř68í 95J77e23l24í76n16e54k

14. 11. 2019

...to zní sice hezky, jen ten zisk generuje především prodej emisních "povolenek", zatímco vlastní výroba EV je proti tomu skoro zanedbatelná;-)

"...celkový zisk Tesly činil 143 mil. USD, ovšem z toho 134 mil. USD připadá na eko-kredity, pak auta vydělala jen 9 mil. USD"

Zdroj: http://www.autoforum.cz/predstaveni/tesla-prekvapive-vykazala-zisk-bez-miliard-z-emisnich-povolenek-byl-ale-byla-na-nule/

1 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P93e82t29r 59Č70e34r34m54á54k

14. 11. 2019

To je pravda, ale to bych jim popravdě v zásadě nezazlíval - to že výroba aut nikdy nebude zisková je známá věc od začátku, to opakovaně Musk potvrdil, smysl je v prodeji technologií, a reálně v těch povolenkách.

Je spíš komické jak teslí ovce chtějí kroutit realitu - za první půlrok vytvoří ztrátu 1,1 mld dolarů, pak v jednom kvartále udělají účetně zisk 0,15 mld dolarů, ale mluvit o ztrátě prý může jenom slepý ;-D Tohle běhaní hlavou proto zdi je opravdu úsměvné.

1 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

Z40d28e75n27ě88k 90M34o83r23á51v56e31k

15. 11. 2019

No a už zase píšete hlouposti - oni jsou v zisku při současném růstu produkce. Kdyby byla pravda cituji

"že výroba aut nikdy nebude zisková je známá věc od začátku"

tak by přece rostoucí produkce znamenala stále větší a větší ztrátu. Něco vám v té vaší logice nefunguje (což mě nepřekvapuje).

1 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P42e26t44r 47Č74e46r98m61á75k

15. 11. 2019

Zase nesmysly, letos jsou zatím ve ztrátě cca 1mld USD, žádný zisk se nekoná ;-)

To že výroba aut nikdy nebude zisková pak neznamená přímou úměru v tom jestli ztráta bude růst s produkcí, to si nějak pletete. Je to jen konstatování že tato část byznysu tesly nebude zisková.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

Z47d41e60n73ě98k 20M66o11r39á41v91e46k

16. 11. 2019

A já mluvím o třetím kvartále - rekordní produkce a ejhle jsou v zisku. To vysvětlit neumíte a tak začnete započítávat kvartály, kdy část produkce mířila do Evropy a tak se logicky nemohla prodat v USA. Kdyby byly vaše výmysly pravdivé, nemohl by být v zisku ani jeden kvartál. Už to pochopte, máta v tom vašem myšlení chybu.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P75e10t87r 22Č67e51r16m86á87k

20. 11. 2019

O čem mluvíte vy je vcelku nepodstatné, účetní knihy mluví jasně - ztráta 1mld USD. R^ Vaše hraní s tím že budete vytrhávat kvartály z celku a používat jen ty které se hodí vaší vizi je opravdu úsměvná, na to nikdo nehraje, firma má svoje fiskální období a to se počítá. ;-)

S tím kde co prodá je úplně jedno, výsledovka je za celou firmu. To že mají pak v nějakém dílčím okamžiku minizisk tu máte rozepsané výše - stačí účetně nějaký náklad posunout dál a naopak prodat vhodně emisní povolenky a je to tam. Proto se vždy hodnotí až výsledek celého fiskálu aby se tyto hry eliminovali a ukázala se reálná finanční kondice. ;-)

Opravdu se nad sebou zamyslete, začínáte být komický když chcete stavět matematiku na hlavu.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

Z40d62e63n97ě71k 50M13o25r32á58v86e54k

20. 11. 2019

Jasně - to co dokazuje, že nemáte pravdu, je pro vás nepodstatné. To se vám to pak snadno lže. Tak si to užijte.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

Z91d64e80n43ě66k 25M90o24r26á21v22e25k

15. 11. 2019

A ano, o trvalé ztrátě může mluvit jen slepý, Amerika prostě počítá kvartály. To akorát vy, když mají ziskový kvartál, začnete to počítat na celé roky. Jsem zvědavý, jak to upravíte, až budou mít ziskový celý rok. Vy si zase něco vymyslíte.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P39e94t50r 43Č59e61r78m57á55k

15. 11. 2019

Ne amerika nepočítá žádné kvartály, amerika a celý svět počítá normální fiskální účetní období - rok. R^ Vaše urputná snaha jedním kvartálem se ziskem 0,15 kompenzovat předchozí období toho samého účetního období ze ztrátou 1,1 je komická a dětinská, američané a nikdo další nejsou hloupí, oni umí počítat a tu trvalou ztrátovost tam vidí vcelku jasně.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

Z88d58e11n96ě19k 11M47o26r97á23v18e42k

16. 11. 2019

Nikdo o kompenzaci nic nepsal, to je jen váš přelud. A to, že z posledních pěti kvartálů byly tři ziskové je fakt, se kterým nic nenaděláte. Mějte se jak chcete.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P58e30t18r 33Č41e34r84m90á95k

20. 11. 2019

Výborně, nic nekompenzujeme, takže jsme u faktu že loňský i letošní rok jsou ve ztrátě R^ S tím opravdu nic nenaděláte, to že nejdřív prodělám 1,1miliardy a pak prodám povolenky za 100milionů opravdu firmu ze ztráty nevyvede, s tím nic nenadělá ani vaše zbožné přání, čísla jsou čísla R^

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

Z72d23e50n51ě82k 42M54o62r81á72v95e18k

20. 11. 2019

Vaše zamotávání se do výmyslů a bludů už mě nebaví. Tuhle hru s váma hrát nebudu. Vytváříte jeden velký zmatek, aby se v něm vaše nesmysly ztratily.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít