Úterý 28. ledna 2020, svátek má Otýlie
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Úterý 28. ledna 2020 Otýlie

Diskuse k článku

Prodej elektroaut v Česku roste, příští rok má výrazně zrychlit

Prodej nových elektromobilů na českém trhu by se měl v příštím roce víc než ztrojnásobit – na tři až tři a půl tisíce vozů. Trh pravděpodobně rozhýbe zejména příchod prvního elektromobilu Citigo iV od Škody. Letos do konce října prodej aut na elektřinu vzrostl o pětinu – na 649 vozů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P69e40t61r 39H92a79r78i49p31r98a70s52a97d 31H80a56j31i95č 5401476233210

Zrovna deneska jsem viděl, jak se jedna Tesla (asi model S) tlačila na přechodu pro chodce. Holka sice přešla, ale za hýžděmi se jí udělalo malé tornádo. Vždycky záleží na tom, kdo v tom sedí. ;-D

0/0
26.11.2019 19:21

O64n26d55ř68e83j 86L59o34š44o64t51h 2382624775750

Ano, z nuly se roste vždy celkem snadno. Příští rok nakoupí elektrická Citiga rozvážkové služby, Pizzerie, kebabárny, atp. A další rok už bude zase mrtvo. Mrtvo bude do té doby, dokud nedostane EV uživatelský a především ekonomický smysl. Tj. cena EV vyšší max. o 100 tis. Kč oproti srovnatelnému benzínu.

+1/0
16.11.2019 21:03

V60l57a88d63i47s41l73a38v 35B15u27r11y80š96e25k 1909612447754

nebude další rok mrtvo, zase to poroste, ty prodeje

0/0
17.11.2019 10:44

H75o91n83z67a 89T87a30r 3629652844782

Pro mě je zajimavé sledovat Jak na TV Prima v pořadu Autosalon najednou i ti "Motorističtí experti " kteři zatvrzele tvrdili, že elektromobil NE najednou Otočili

https://cool.iprima.cz/porady/autosalon

+1/0
14.11.2019 21:09

M37a28r72e88k 93B85a28r37t45o95š 2434193936817

Tak samozrejme je to vydieranie od automobiliek. ''Nebudete chváliť, naše akuautá? Nedostanete na testovanie ani kolobežku. Nebudete mať čo referovať a skončíte na dlažbe.!'' Skončí to ako u i-Pace. Podľa novinárov najlepšie akuauto galaxie, ale Jaguár ťahá do [cenzúra].

0/0
15.11.2019 23:27

M80i18r23o39s49l66a41v 25S69u60c18h67y 5590939970870

Koho chleba jíš, toho píseň zpívej. Dříve hanili ledacos, a vida, stačili, aby se ta či ona značka objevila mezi sponzory, a hned byla skvělá. e-salon je díky finanční injekci, tak to musí chválit.

0/0
26.11.2019 19:40

L63a49d54i52s55l38a70v 86K57a29l43o77u59s 7775506961540

Statistiky jsou hrozná věc. Místo 5 kusů ročně jich prodali 10.Ale statisticky je to raketový vzrůst prodejů. 

+2/−3
14.11.2019 18:52

V83l97a32d21i80s45l54a93v 20B27u62r95y53š13e96k 1599352317154

článek jsem četl, slovo raketový jsem v něm nenašel, je tam, že se příští rok možná prodej elektrických aut zdvojnásobí na 3500 kusů, jediné co je z příspěvku vašeho jasné, že vaše nenávist k elektromobilitě pramení z pocitu vašeho ohrožení z něčeho nového, co neznáte a vytváříte si ze strachu i lži

+4/−2
15.11.2019 11:36

P87e54t53r 61Č51e17r11m96á94k 9918535579460

No ono to není možná zdvojnásobí, letos se 1750 kusů neprodá ani omylem, takže původní příspěvek je zcela realistický R^

0/0
15.11.2019 21:04

V16l83a36d76i57s50l12a12v 73B79u80r79y77š88e68k 1569502547734

to určitě je, co se příští rok vyrobí, to se taky prodá, to je jediná jistota, kterou dnes máme a chytřejší budeme až za rok, to už budeme vědět víc

0/0
16.11.2019 10:23

P79e12t84r 80Č72e79r70m39á22k 9388475509970

To zrovna ne, co se vyrobí se především urychleně zaregistruje aby to šlo vykázat ve flotilových emisích, o tom jestli se to i fyzicky prodá se skutečně má smysl bavit až za rok.

0/0
20.11.2019 11:45

M52a70r23t22i62n 58P51e49t86ř67í76k 4922459451981

Mohl by autor článku prozradit, kde přišel na to, že prodej elektroaut v příštím roce výrazně urychlí příchod modelu CitiGo v elektroverzi?? 8-o

Jinak ono se dá předpokládat, že prodeje elektroaut půjdou nahoru, když jsou (nejen) legislativně protlačovány jako vzor pseudoekologie :-PRv

0/0
14.11.2019 14:46

V85l36a85d79i14s54l41a19v 55B36u44r86y40š73e18k 1809532837974

přišel na to tak, že se to začne příští rok prodávat, tak to logicky urychlí prodej oproti období kdy se neprodávalo, to citigo elektrický, mně to přéjde logický, že to urychlí a čas ukáže, že jsme měli pravdu

+4/0
14.11.2019 17:28

L14i88b17o95r 12M92o94u29č60k78a 1468937665612

ovsem, uz tak nejak pomlcel, ze se Skoda rozhodla CitiGo znovu vyrabet i se spalovakem

0/0
14.11.2019 17:30

V14l91a10d10i13s41l72a92v 40B25u51r11y76š16e62k 1159462777394

tak to je pro mně nová zpráva, kterou nám zatajili, že elektromobilitu zastavili, to by měnilo situaci a moc by se jich neprodalo, pokud by se nevyráběla ta elektrická citiga

0/0
14.11.2019 17:36

P47e21t22r 26B65l94á66h29a 6690937989943

asi z toho, že za měsíc se ho objednalo v ČR 500 ks (z toho 300 ks firemní zákazníci, 200 ks soukromé osoby), letos se za 10 měsíců prodalo všech elektromobilů 650 ks

0/0
14.11.2019 19:49

M29a74t36ě56j 12P57a73v74l54ů 3851530301710

Jakmile někdo nabídne elektro auto velikosti fabie/pola s dojezdem 400 km WLTP a cenou 500 000,- Kč všechny ty vtípky v diskuzích na elektromobily apod. najednou skončí. Dnes máme na trhu elektromobily 2 generace. Pomalu nastupuje ta třetí.

Věřím, že ta doba je za rohem a automobilky to tuší. ( ty technologie už mohou být někde v laboratořích funkční, jen se bude čekat na vývoj a sériovou výrobu ) Proto do toho všichni tak masivně investují ... vědí, že je to za rohem. Jenom teda češi v diskuzích vědí, že to je jinak.

+8/−2
14.11.2019 13:40

V62l49a53d73i77m16í71r 52R64e45t82t48i83n27g19e64r 7435414791726

Ti Češi v diskuzích jsou zákazníci, kteří rozhodnou o tom zda li trh výrobek přijme či ne. Jsou to oni kdo rozhoduje,nikdo jiný. Máme tržní hospodářství a trh rozhoduje. Plánované hospodářství jsme opustili pro nefunkčnost v roce 1989. To, že Státní plánovací komise rozhodla co je dobré a co špatné pro zákazníky se moc neosvědčilo. A ten elektromobil je podobný výrobek, trh to nechce a nepotřebuje,ale novodobá bruselská plánovací komise se rozhodla, že to je pro zákazníky dobré a basta,tak jak to bylo dříve.

+7/−4
14.11.2019 14:13

M32a57t93ě60j 56P53a89v47l47ů 3701780511460

Trh nechce elektromobil ? Tesla je podle Vás co ? Je to jedno z nejprodávanějších aut ve své třídě i v Evropě natož v USA. Např Tesly modelu S se prodalo více než AUDI A8 ( v evropě ) Tesly modelu 3 se prodalo více než Škody SuperB....

Elektromobil bude chtít každý jakmile splní to co jsem napsal nahoře.

+6/−1
14.11.2019 15:41

P57e17t54r 55Č31e89r77m69á42k 9648385529170

Tesla je zrovna učebnicový příklad toho co trh nechce. Proto také je trvale ve ztrátě, a dlouhé roky jí v prodejích válcovala konkurence, o tom že je dodnes neschopná dosáhnout plánované produkce ani nemluvě. Každopádně to nesouvisí s trhem - ten by po euatech prakticky neštěkl nebýt uměle vytvořené poptávky díky legislativním restrikrcím. Samozřejmě dá se spekulovat o tom že v nějakých segmentech (malá městská auta) by etechnologie z hlediska lokální ekologie smysl měla, ale pokud by fungoval normální trh tak by se to nikdy neprosadilo.

Těžko pak říct jaký smysl má porovnání prodejů různých tříd, v třídě kam model S spadá se pochopitelně k prodejům premie ani nepřiblížil... A ano, teorericky je možné že letos prodá v evropě tesla modelu 3 o něco málo víc než superbů, ovšem že by byl cíl tesly dosáhnout produkce jednoho modelu škody se zrovna říct nedá...

+4/−7
14.11.2019 16:38

Z27d40e63n19ě21k 53M73o57r49á14v54e91k 5267338268333

Trh Teslu nechce ;-D;-D;-D. Dobrý vtip.

A vaše skuhrání o ztrátách je také hodně obehraná písnička. Rozhodně není ve ztrátě trvale, to byste už mohl vědět, ale hlavně po letech budování továrny a rozjíždění výroby a prodejních kanálů začíná opakovaně tvořit zisk.

A samozřejmě - porovnání prodejů jednoho modelu jednoho výrobce s jedním modelem jiného výrobce - to je rozhodně argument v této diskuzi.

+6/0
14.11.2019 17:07

P14e92t65r 41Č11e35r19m64á18k 9228515119120

Realita no, někomu přijde vtipná, někomu smutná, to je úhel vnímání R^

A ano, konstatování faktů k ztrátách (ve které je trvale!!!!!!) je známá věc. Obehrané je jen to vaše fňukání že za to můžou údajné investice, tuhle pohádku už zná každý a stále se ne a ne naplnit. ;-)

Porovnání modelů dvou různých tříd (nemluvím o segmentech...) je pak o ničem, žádná relevance, žádná vypovídací hodnota, žádný argument. Proto jsem se ptal jaký smysl má porovnávat teslu a o třídu vyšší audi. ;-)

0/−3
14.11.2019 19:11

Z88d92e64n18ě49k 35M59o82r38á59v35e77k 5887188138983

Vzhledem k tomu, že se v USA vykazuje po kvatrálech a tři z posledních pěti kvartálů byly ziskové, tak o trvalé ztrátě může psát jen slepý a hluchý.

Fňukáte tady jen vy, že Tesla nedodává tolik vozů, kolik slíbila. Je to největší výrobce elektromobilů a světě a jeho produkce neustále roste. Nicméně nechápu, jak to jde dohromady s vaším tvrzením, že trh Teslu nechce. Kdyby to byla pravda (což není), tak mělo být v pořádku, že Tesla nedodává, co slíbila, tak proč vám to stále vadí?

Superb jiná třída? Superb je sice o 16 cm delší, ale zase má o 3 cm kratší rozvor než Model 3, na šířku je Superb širší jen o 1 cm. Tesla je o 5 cm nižší. V prostoru pro posádku jsou si velmi podobné.

+5/0
14.11.2019 19:32

P63e14t65r 60Č46e37r70m71á21k 9158915309980

Vzhledem k tomu že v USA je zatím každý rok ve ztrátě a i letošní bilance je prozatím záporná by o zisku psal jen hlupák co neumí počítat ;-)

Chápu že fňukáte kdykoliv někdo zopakuje fakta o neplnění produkce, ale to je jen váš problém, realitu to nijak nezmění R^ To že pak něco nechápete není zas tak překvapivé, těžko říct čemu nerozumíte na fungování trhu, každopádně v jádru šlo o to že trh pro euta byl vytvořen pouze uměle - tam kde nejsou legislativní úpravy nutící výrobce elektrifikovat se nechytají vůbec, tam kde jsou pouze v té míře aby trh fungoval.

Pak se nějak zamotáváte, nikdo nepsal nic o tom že superb je jiná třída, čtěte lépe a pozorněji ;-)

0/−6
14.11.2019 21:46

M10a97t11ě71j 54P59a21v88l83ů 3751970661490

To jsou mi hlody.

Trh to nechce proto nestíhají vyrábět.

Jsou ve ztrátě ( resp. byli ), protože masivně investují, aby teda vyrábět stíhali = špatně

No radši budu stokrát ročně růst o 50% než škrtat kde se dá a vyrábět auta na sklad, která nikdo nechce. Třeba jak to dělá FCA ( potažmo chrysler ) , ze kterých vypadlo, že cpal dealerům auta která nechtějí ( 40 000 ks ) , aby si tabulkově zvednul prodeje.

Podívejte - to že se neděje něco v čr ještě nezamená, že se to neděje jinde. Za pár let budete sedět elektromobilu a možná si jednou vzpomenete jak zatvrzelý jste byl.

+6/0
15.11.2019 6:08

P75e42t40r 62Č22e27r16m64á54k 9178855499650

Jen realita ;-)

Nestíhání výroby není věcí toho že by trh měl nějaké extra očekávání, ale toho že nejsou ani na 50% produkce které chtěli a podle které auta prodávali ;-) Číslama růstu v desítkách procent se pak dá házet krásně když jste mikro výrobce, porsche se zvednula produkce o stovky procent meziročně když začalo prodávat cayene.

O ČR pak nebyla vůbec řeč, tohle je problém tesly jako takové, to nijak nesouvisí s konkrétním trhem ;-)

0/0
15.11.2019 21:09

T37o65m48á80š 16B57e77r68k24a 2545742784286

Tesla v roce 2016 předpovídala 500.000 aut v roce 2020. V roce 2017 ten předpoklad zvedli na dvojnásobek. Ten nedosáhnou, ale původní předpoklad ano. Takže to rozhodně není o tom, že by nedokázali vyrábět. Tesla je nejrychleji rostoucí automobilka na světě.

+2/−1
16.11.2019 11:10

P55e68t98r 92Č60e48r50m68á25k 9488815709190

Nikoliv, Tesla proklamovala 500tis v roce 2018, nikoliv až v roce 2020;-) Toho nedosáhli ani z poloviny, pro letošek takto konkrétně proklamovaný cíl nebyl, nicméně z logiky věci měl být vyšší, a pravděpodobně nesodáhne ani té loňské deklarace. To jsou jen holá čísla, nedosáhnout ani 50% plánované produkce je pochopitelně velký fail.

0/0
20.11.2019 11:40

Z23d91e94n13ě65k 40M23o56r35á10v24e15k 5987888808213

Jo, to jsem čekal - sčítáte něco, co se v USA nesčítá. Je zajímají kvartály, tak se taky vykazuje a na ty výkazy následně reagují akcie. Takže vaše součty jsou jen pro vás, zbytek světa nezajímají.

Já nefňukám (narozdíl od vás a vaší obehrané písničky s produkcí), já jen uvádím na pravou míru vaše nesmysly. A že jich teda produkujete. S tou produkcí sice pravdu máte, ale jste jediný, koho to zajímá a tak to nezapomenete strčit do každé diskuze, kde se Tesla objeví. S touto úchylkou jste tu jediný.

+1/0
15.11.2019 13:48

P94e75t29r 10Č94e44r48m90á94k 9228265659200

Ale kdeže, uvádím pouze to co zajímá svět čísel a ekonomiky, nikoho nezajímá jestli jste v pondělí dostat na účet tržby a jste happy a ve středu zaplatil náklady a jste v... Celý svět zajímá fiskální výsledek a ten je ROČNÍ. Chápu že jako člověku nepolíbeného byznysem vám to mohlo uniknout, každopádně s tím se musíte smířit, taková je realita. Kvartál je jen dílčí údaj mezi fiskálem. Nic víc nic míň.

A fňukáte pořád, stále máte problém přijmout fakt o fiasku v plánované produkci, těžko říct proč, jste jediný kdo se s tím nesmířil, přitom jsou to holá čísla a nijak je okecat nemůžete, přesto pořád máte marnou snahu to nějak zaobalit. Na to nikdo neslyší, nikoho nezajímají pohádky co by jak mohlo být, trh řeší co jak fakticky je R^

0/0
15.11.2019 21:17

Z73d33e20n21ě41k 81M83o25r89á38v84e46k 5357478368623

Tak jak vysvětlíte, že po zveřejnění kvartálních výsledků vyskočily akcie nahoru? To ten kvartál fakt nikoho nezajímá? Myslím že to je jinak.

Já nad ničím nefňukám, na to máte monopol vy.

+1/0
16.11.2019 18:08

P25e59t11r 58Č24e17r35m57á17k 9778535149170

A co by na tom mělo být k vysvětlování? Akci se pochopitelně hýbou pořád a reagují na x faktorů trhu a pochopitelně že na dílčí výsledky především, takže by bylo divné kdyby na ziskový (jakkoliv v měřítku fiskálu minimálně) kvartál reagovali poklesem ;-)

Šlo jen o to že jsou pořád ve ztrátě, vaše fňukání na tom pranic nezmění. ;-)

0/0
20.11.2019 11:43

Z96d66e64n60ě80k 65M97o62r13á62v38e79k 5187468248383

Vy to pořád nechápete, že? Já nemám momentálně nad čím fňukat (narozdíl od vás). Tesla nezkrachovala, výroba roste, továrna v Šanghaji rozjela zkušební výrobu, příprava výroby Modelu Y jde rychleji než byl plán a zisky se pomalu stávají realitou. A když uvádím na pravou míru vaše nesmysly, to není fňukání, to je jen odhalování pravdy.

Já fakt nemám nad čím fňukat. Je to vaše specialita a až si zase budete stěžovat, že Tesla neplní nějaké letité sliby, tak já vám to milerád zase připomenu.

0/0
20.11.2019 13:09

Z64d62e38n45ě43k 63M30o53r94á84v40e42k 5907678478263

V reakci na příspěvek, kde byl porovnán Model 3 se Superbem jste napsal, cituji Petra Čermáka:

"Porovnání modelů dvou různých tříd (nemluvím o segmentech...) je pak o ničem, žádná relevance, žádná vypovídací hodnota, žádný argument."

Konec citátu. To je jen doklad vaší cíleně krátké paměti.

0/0
15.11.2019 13:51

P36e51t16r 42Č74e73r82m67á56k 9128555639290

Ano, děkuji za doložení toho že o superbu ani modelu 3 tam nepadlo ani slovo. Takže jak jsem již doporučil - když už máte omezené vnímání psaného textu tak musíte pozorněji číst, i když to máte nahoře jasně psané tak pro jistotu uvedeme citaci celou:

“Porovnání modelů dvou různých tříd (nemluvím o segmentech...) je pak o ničem, žádná relevance, žádná vypovídací hodnota, žádný argument. Proto jsem se ptal jaký smysl má porovnávat teslu a o třídu vyšší audi.” Třeba už se dovtípíte i vy ;-)

0/0
15.11.2019 21:21

Z39d73e47n76ě46k 27M58o29r63á71v59e94k 5727508488313

Vy jste reagoval na příspěvek, který Superb s Modelem 3 srovnával. Tím je to dané. Nemůžete jeden příspěvek z vlákna vytrhnout a napsat, že jste konkrétně o Superbu nepsal. Reagoval jste na příspěvek, kde se o něm mluvilo, takže v té diskuzi pokračujete. Takže vaše "porovnání modelů dvou různých tříd" se týká i Superbu s Modelem 3, ledaže byste konkretizoval, o čem to mluvíte. To jste ovšem neudělal.

0/0
18.11.2019 12:25

P16e95t51r 41Č39e68r45m33á63k 9318175519720

Dané je pouze to že neumíte číst psaný text. Reagoval jsem zcela jasně na teslu a audi, opravdu lépe čtětě, nikdo nic nevytrhával, píšu o tom zcela konkrétně, opět znovu celá citace a čtěte jí tak dlouho až jí pochopíte:

“Porovnání modelů dvou různých tříd (nemluvím o segmentech...) je pak o ničem, žádná relevance, žádná vypovídací hodnota, žádný argument. Proto jsem se ptal jaký smysl má porovnávat teslu a o třídu vyšší audi.”

Tedy tesla a audi. Žádný superb.

0/0
20.11.2019 11:48

Z92d50e48n83ě28k 78M13o45r91á87v42e59k 5897458858223

Dobrá rada - přečtěte si to celé vlákno ještě jednou a pak si to nechte vysvětlit někým mladším. Je to tam jasně vidět. Model 3 a Superb spadají do stejné třídy a Model S a Audi A8 taky do stejné třídy. Takže když jste napsal, cituji Petra Čermáka

"Porovnání modelů dvou různých tříd (nemluvím o segmentech...) je pak o ničem".

tak jste prostě napsal hloupost a nijak to neokecáte. A uvědomte si - je to tu stále napsané a každý si to může znovu přečíst.

0/0
20.11.2019 13:15

J94i78ř63í 86J49e26l84í74n31e23k 5785436863529

...to zní sice hezky, jen ten zisk generuje především prodej emisních "povolenek", zatímco vlastní výroba EV je proti tomu skoro zanedbatelná;-)

"...celkový zisk Tesly činil 143 mil. USD, ovšem z toho 134 mil. USD připadá na eko-kredity, pak auta vydělala jen 9 mil. USD"

Zdroj: http://www.autoforum.cz/predstaveni/tesla-prekvapive-vykazala-zisk-bez-miliard-z-emisnich-povolenek-byl-ale-byla-na-nule/

+1/−1
14.11.2019 21:49

P91e75t95r 78Č94e20r63m44á12k 9288785309490

To je pravda, ale to bych jim popravdě v zásadě nezazlíval - to že výroba aut nikdy nebude zisková je známá věc od začátku, to opakovaně Musk potvrdil, smysl je v prodeji technologií, a reálně v těch povolenkách.

Je spíš komické jak teslí ovce chtějí kroutit realitu - za první půlrok vytvoří ztrátu 1,1 mld dolarů, pak v jednom kvartále udělají účetně zisk 0,15 mld dolarů, ale mluvit o ztrátě prý může jenom slepý ;-D Tohle běhaní hlavou proto zdi je opravdu úsměvné.

+1/−1
14.11.2019 22:11

Z23d87e16n12ě89k 73M94o66r31á34v11e82k 5967458708443

No a už zase píšete hlouposti - oni jsou v zisku při současném růstu produkce. Kdyby byla pravda cituji

"že výroba aut nikdy nebude zisková je známá věc od začátku"

tak by přece rostoucí produkce znamenala stále větší a větší ztrátu. Něco vám v té vaší logice nefunguje (což mě nepřekvapuje).

+1/−1
15.11.2019 14:40

P69e85t27r 54Č74e96r80m88á17k 9578745419430

Zase nesmysly, letos jsou zatím ve ztrátě cca 1mld USD, žádný zisk se nekoná ;-)

To že výroba aut nikdy nebude zisková pak neznamená přímou úměru v tom jestli ztráta bude růst s produkcí, to si nějak pletete. Je to jen konstatování že tato část byznysu tesly nebude zisková.

0/0
15.11.2019 21:25

Z44d61e43n16ě76k 53M22o57r96á70v50e93k 5957968738913

A já mluvím o třetím kvartále - rekordní produkce a ejhle jsou v zisku. To vysvětlit neumíte a tak začnete započítávat kvartály, kdy část produkce mířila do Evropy a tak se logicky nemohla prodat v USA. Kdyby byly vaše výmysly pravdivé, nemohl by být v zisku ani jeden kvartál. Už to pochopte, máta v tom vašem myšlení chybu.

0/0
16.11.2019 18:14

P82e36t38r 92Č42e14r95m76á36k 9408935209590

O čem mluvíte vy je vcelku nepodstatné, účetní knihy mluví jasně - ztráta 1mld USD. R^ Vaše hraní s tím že budete vytrhávat kvartály z celku a používat jen ty které se hodí vaší vizi je opravdu úsměvná, na to nikdo nehraje, firma má svoje fiskální období a to se počítá. ;-)

S tím kde co prodá je úplně jedno, výsledovka je za celou firmu. To že mají pak v nějakém dílčím okamžiku minizisk tu máte rozepsané výše - stačí účetně nějaký náklad posunout dál a naopak prodat vhodně emisní povolenky a je to tam. Proto se vždy hodnotí až výsledek celého fiskálu aby se tyto hry eliminovali a ukázala se reálná finanční kondice. ;-)

Opravdu se nad sebou zamyslete, začínáte být komický když chcete stavět matematiku na hlavu.

0/0
20.11.2019 11:54

Z33d82e80n96ě24k 88M49o41r30á66v91e47k 5987508208303

Jasně - to co dokazuje, že nemáte pravdu, je pro vás nepodstatné. To se vám to pak snadno lže. Tak si to užijte.

0/0
20.11.2019 13:16

Z55d39e11n25ě19k 82M71o80r34á61v50e71k 5557608638973

A ano, o trvalé ztrátě může mluvit jen slepý, Amerika prostě počítá kvartály. To akorát vy, když mají ziskový kvartál, začnete to počítat na celé roky. Jsem zvědavý, jak to upravíte, až budou mít ziskový celý rok. Vy si zase něco vymyslíte.

0/0
15.11.2019 14:44

P25e78t84r 60Č52e43r52m51á52k 9668305389780

Ne amerika nepočítá žádné kvartály, amerika a celý svět počítá normální fiskální účetní období - rok. R^ Vaše urputná snaha jedním kvartálem se ziskem 0,15 kompenzovat předchozí období toho samého účetního období ze ztrátou 1,1 je komická a dětinská, američané a nikdo další nejsou hloupí, oni umí počítat a tu trvalou ztrátovost tam vidí vcelku jasně.

0/0
15.11.2019 21:31

Z85d21e90n74ě32k 27M72o13r95á58v72e66k 5257508528553

Nikdo o kompenzaci nic nepsal, to je jen váš přelud. A to, že z posledních pěti kvartálů byly tři ziskové je fakt, se kterým nic nenaděláte. Mějte se jak chcete.

0/0
16.11.2019 18:04

P26e87t89r 52Č76e89r25m96á32k 9918305259750

Výborně, nic nekompenzujeme, takže jsme u faktu že loňský i letošní rok jsou ve ztrátě R^ S tím opravdu nic nenaděláte, to že nejdřív prodělám 1,1miliardy a pak prodám povolenky za 100milionů opravdu firmu ze ztráty nevyvede, s tím nic nenadělá ani vaše zbožné přání, čísla jsou čísla R^

0/0
20.11.2019 11:57

Z70d50e52n10ě15k 25M94o26r46á84v59e80k 5667318318513

Vaše zamotávání se do výmyslů a bludů už mě nebaví. Tuhle hru s váma hrát nebudu. Vytváříte jeden velký zmatek, aby se v něm vaše nesmysly ztratily.

0/0
20.11.2019 13:18

Premium

Velký test palubních kamer: některé umí i ochránit před nehodou

Porovnali jsme šestnáct oblíbených autokamer podle kvality záznamu, parametrů a funkcí, které nabízí. Cenové rozpětí...

Premium

Léčil jsem lidi homeopatií. Pak jsem zjistil, že funguje jinak, než mi říkali

Homeopatie je přes dvě stě let stará medicína. Znamená to, že patří do starého železa, nebo má stále co nabídnout?...

Premium

Do dvou let se ukáže neudržitelnost elektroaut, říká bývalý šéf Škoda Auto

Vadili jsme hlavně značce Volkswagen, když jsme postavili Octavii proti Golfu, říká v rozhovoru pro LN Vratislav...

Najdete na iDNES.cz