Chceme pro vás bezpečné a kvalitní diskuse, proto mohou diskutovat pouze přihlášení uživatelé.
P93a33v43e82l 24P37o42l81á71š30e56k
Jedním z problémů je, že jednou zasažená baterie je naprosto nepoužitelná a celkově bývá elektrické auto po zahoření naprosto na odpis. Co nezhoří, to dorazí voda. Baterie je na odpis i při drobném ťukanci, který by u spalováku nebyl velký problém. Ovšem u baterie s jakýmkoliv poškozením razantně roste riziko vznícení. Výmena je drahá. Pojistky tak taky.
V54í66t 65O91ž56a36n43a
Zase mýtus. Ne, baterie není na odpis po drobném ťukanci. Než se nějaká havarie projeví v oblasti baterie, která je umístěna uprostřed vozidla v pevném kovovém obalu, musí dojít k výraznému poškození okolní karoserie. I u spalováku by takové vozidlo bylo prohlášeno za neoparavitelné - totálka.
T29o67m68á12š 79T35o92e62g40e37l
koupe elektro auta po nejakem impaktu, zatopeni se rovna prakticky jiste sebevrazde. Wallbox v garazi...tak kdyz nekdo ma rad gambling, proc ne.
P28e19t94r 59D96o43b47r26o16v56o53l15n13ý
Když se vznítí spalovák za jízdy , tak stačí vystoupit jako Rytmus. Ale když se vznítí bateriové auto při nabíjení doma v garáži, tak je to průser.
Z37d66e50n38ě87k 75M81o76r59á36v90e74k
To je teda statistika. Článek o hořících elektromobilech, ale přinesete sem číslo o hořících elektrokolech a koloběžkách. To vážně z těch 82 případů nejste schopni vytáhnout, kolik z nich bylo elektromobilů?
V65á74c80l44a11v 48M29e40d92e38k
spíš nechtějí, aby se náhodou neukázalo, že ten obrovsky mediálně propíraný problém ve skutečnosti až tak velký problém není.
J39a93n 69G32i54e39r30a86c79z23k63a
Proč v tom článku není nic o LifePo4?
R40a44d39e96k 15S85t57e60i67g81e13r
Protože LifePo4 jsou kvůli své hmotnosti vhodné do statických uložišť, ne pro mobilitu.
V84á41c68l65a81v 14M17e34d73e20k
"Nicméně hasiči do této statistiky počítají jak elektromobily, tak hybridy, elektrokoloběžky, elektrokola i plug-in hybridy."
To je poměrně zásadní problém, protože pak nevíme, kolik elektromobilů skutečně hořelo. Navíc v tom budou započítány i ty případy, jako byl útok žháře, či nehoda, kde EV bylo zapáleno hořícím spalovákem.
Otázkou je, proč je tomu tak. Chtějí hasiči záměrně vykazovat vysoká čísla, aby se snáze dostali k penězům kvůli hrozbě, která je ve skutečnosti spíše virtuální?
D98a74n21a 43T27e52n36z46l39e49r
Kolik že to spalováků při nehodách běžně hoří?
Tatra kolem světa se zřítila v kotrmelcích v Pamíru. Pokoušejí se ji vyprostit
Expediční vůz projektu Tatra kolem světa 2 se zřítil ze svahu v autonomní oblasti Pamír v Tádžikistánu, poblíž hranice s Afghánistánem. Výprava o nehodě v nadmořské výšce 3 000 metrů informovala s...
Vzorný ničema tvrdí muziku. Nový mustang je jako ze staré školy
Ikonický muscle car se vřítil do digitálního věku. Nový Ford Mustang uvnitř dostal pořádnou dávku playstationu, ale jinak je to auto ze staré školy. V Evropě ho v parafrázi na slavný výrok Henryho...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Stát chystá zátah na STK, speciální inspekce bude lovit auta v provozu
Stát plánuje intenzivnější kontroly technického stavu vozidel v provozu ve spolupráci s Policií ČR a Centrem služeb pro silniční dopravu. Od 1. července příštího roku vznikne nová Inspekce silniční...
ANALÝZA: Německý obr ničí sám sebe. Boj Volkswagenu o přežití a válka s odbory
Vedení koncernu Volkswagen obhajovalo ve středu na setkání se zaměstnanci úsporný plán pro hlavní stejnojmennou značku. Aby firma přežila přechod na elektromobily, musí méně utrácet, uvedl finanční...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nadupaná felicia bavila v Zeleném pekle ruského krále Nürburgringu
Stovky kilometrů na Nürburgringu, pár příšerných bouraček a ostré kolo se Škodou Felicia. Ruský okruhový král se zase předvedl.
Bondovské sporťáky v Česku. Aston Martin má největší nabídku v historii
Britská značka ultraluxusních sportovních aut Aston Martin vstupuje na český a slovenský trh. Pražský showroom bondovských sporťáku bude ve Strašnicích. Oficiálně vstoupila automobilka na český trh...
Devadesátiny otce Favorita. Muži, co umí zázraky, vadí malá podpora techniky
Poprvé se o Petru Hrdličkovi psalo v novinách v roce 1954. O mladém, nadějném studentovi a asistentovi v Ústavu pro výzkum motorových vozidel vyšel v Mladé Frontě článek s titulkem Chytrá hlava...
Vypadá jako přízrak, ale funguje skvěle. První jízda s novým elektrickým vozem kia
Nová EV3 je dalším důkazem, jak rychlým kvalitativním vývojem elektromobily procházejí. Stávající typ Kia Niro EV tato novinka zaručeně odešle do předčasného důchodu: Je po všech stránkách lepší,...
Vyznáte se v historii Škody Favorit? Otestujte své znalosti
Na konci 80. let přinesla Škoda Favorit do produkce mladoboleslavské značky kvalitativní změnu. Vůz s italským designem a pokrokovou koncepcí „vše vpředu“ srovnal krok se světem a postupně se nabízel...
Pronájem montované skladové haly
Zarazická, Veselí nad Moravou - Zarazice, okres Hodonín