Diskuze
Elektrická auta nehoří častěji, hašení je však extrémně náročné a nebezpečné
Děkujeme za pochopení.
H57e36d38v38i33k37a 16O39c96h24t43á61b51c70o29v88á
Tak to vypadá, že dále provozovat vozidlo po kolizi, kdy dojde k pořádnému otřesu baterie do níž není vidět může byt docela rizikové...
M69a11r71t84i80n 34K57a67r30á58s61e33k
To každopádně, tomu autu bude nejspíš chybět předek nebo jiná významná čas auta
V95á21c26l81a83v 97M70e54d19e92k
"Nicméně hasiči do této statistiky počítají jak elektromobily, tak hybridy, elektrokoloběžky, elektrokola i plug-in hybridy."
To je poměrně zásadní problém, protože pak nevíme, kolik elektromobilů skutečně hořelo. Navíc v tom budou započítány i ty případy, jako byl útok žháře, či nehoda, kde EV bylo zapáleno hořícím spalovákem.
Otázkou je, proč je tomu tak. Chtějí hasiči záměrně vykazovat vysoká čísla, aby se snáze dostali k penězům kvůli hrozbě, která je ve skutečnosti spíše virtuální?
D16a93n16a 61T32e78n69z17l73e75r
Kolik že to spalováků při nehodách běžně hoří?
P82e96t36r 46D25o15b83r83o23v92o61l12n26ý
Když se vznítí spalovák za jízdy , tak stačí vystoupit jako Rytmus. Ale když se vznítí bateriové auto při nabíjení doma v garáži, tak je to průser.
Z87d69e18n74ě83k 32M87o16r23á48v83e71k
To je teda statistika. Článek o hořících elektromobilech, ale přinesete sem číslo o hořících elektrokolech a koloběžkách. To vážně z těch 82 případů nejste schopni vytáhnout, kolik z nich bylo elektromobilů?
V33á49c15l63a37v 35M10e34d78e22k
spíš nechtějí, aby se náhodou neukázalo, že ten obrovsky mediálně propíraný problém ve skutečnosti až tak velký problém není.
T23o89m45á67š 92T85o69e94g98e34l
koupe elektro auta po nejakem impaktu, zatopeni se rovna prakticky jiste sebevrazde. Wallbox v garazi...tak kdyz nekdo ma rad gambling, proc ne.
J13a76n 28G91i24e13r85a83c85z68k69a
Proč v tom článku není nic o LifePo4?
R58a52d73e90k 64S77t30e85i67g61e77r
Protože LifePo4 jsou kvůli své hmotnosti vhodné do statických uložišť, ne pro mobilitu.
P47a74v55e27l 39P26o39l11á46š28e48k
Jedním z problémů je, že jednou zasažená baterie je naprosto nepoužitelná a celkově bývá elektrické auto po zahoření naprosto na odpis. Co nezhoří, to dorazí voda. Baterie je na odpis i při drobném ťukanci, který by u spalováku nebyl velký problém. Ovšem u baterie s jakýmkoliv poškozením razantně roste riziko vznícení. Výmena je drahá. Pojistky tak taky.
V58í67t 55O31ž23a48n34a
Zase mýtus. Ne, baterie není na odpis po drobném ťukanci. Než se nějaká havarie projeví v oblasti baterie, která je umístěna uprostřed vozidla v pevném kovovém obalu, musí dojít k výraznému poškození okolní karoserie. I u spalováku by takové vozidlo bylo prohlášeno za neoparavitelné - totálka.
Největší dacia přijíždí. Bigster má být o pětinu levnější než ostatní
Dacia se svou filozofií „design to cost“ slaví obrovský úspěch, vítězně táhne i nabubřelou západní Evropou. Dokazuje tak, že i bohatí Francouzi, Němci nebo Nizozemci rádi ušetří. Racionálně stavěné...
První rozhovor Jozefa Kabaně z čínské mise: Evropu svazují tradice, Čína jede
Slovenská superstar světa automobilového designu Jozef Kabaň se po hvězdné kariéře v Evropě vydal začátkem letoška na čínskou misi. Ale základnu má jedenapadesátiletý designér v Česku, bydlí na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
K otevření a nastartování kie stačilo hackerům půl minuty a espézetka
Vtípky o lidech, kteří si jako heslo e-mailu nebo PIN k bankovní kartě nastaví ne zrovna důmyslnou kombinaci 1-2-3-4, neberou konce. I proto, že jich je pořád dost. Jenže ani v automobilce Kia si...
Test celoročních pneumatik: Většina na sněhu obstála, některé dokonce skvěle
Ceny nových pneumatik se v posledních letech zvýšily zhruba o 20 procent a pro stále více motoristů, kteří jezdí méně a nejezdí po horách, je tak volba univerzálních pneumatik lákavá. Cenově se totiž...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tak to jsme opravdu (ne)čekali. Svižná alfa a další nóbl auta Karla Gotta
Zlatý hlas z Prahy si oblíbil hlavně mercedesy, ale zamiloval si třeba i malý Fiat 600 či Škodu Fabia. Naopak s BMW 2000 CS a Saabem 96 prý nebyl příliš spokojen. První větší havárii Karel Gott zažil...
Poslední akce roku se blíží. Vyrazte třeba za trabanty nebo jaguary
Letošní srazová sezona se nezadržitelně blíží ke konci. Patrné je to jak na počtu konaných akcí, tak samotné účasti, která je v tomto období stále častěji ovlivněna vývojem počasí. Nicméně minimálně...
Čínský elektrický maluch jede dobýt Evropu. V zádech má konkurenta enyaqu
Nadcházející pařížský autosalon bude přehlídkou nejen domácích, ale především čínských značek. Před dvěma lety ještě zcela neznámý Leapmotor, který hledal distributory, bude nyní pod křídly koncernu...
Číňané obsazují ruský trh s auty. Vyrábějí je ve fabrice po Škodě i Mercedesu
Čínská automobilka Chery začala v Rusku montovat auta určená k prodeji na místním trhu ve třech továrnách, které po ruské vojenské invazi na Ukrajinu opustily západní společnosti. S odvoláním na...
Pan Toyota: Elektromobilizace povede ke ztrátě pracovních míst
„Posun k budoucnosti automobilového odvětví, kde budou existovat pouze elektromobily, povede ke ztrátě pracovních míst,“ řekl šéf japonské automobilky Toyota Akio Tojoda. Podle významného průmyslníka...
Prodej stylového mobilního domu Magnolia v kempu Jestřábí I., Černá v Pošumaví
Černá v Pošumaví, okres Český Krumlov
2 650 000 Kč