Diskuze

Audi míří k zásuvce: s hybridy dorazí elektromobily na nových základech

Elektromobily mohou mít docela jinou architekturu: baterky v podlaze, elektromotory přímo dole v nápravě mezi koly... tak proč tedy auta do zásuvky vypadají pořád stejně jako ta s výfukem? Má to spoustu racionálních důvodů, vysvětlil je Parys Cybulski, designér Audi při náhledu do budoucnosti aut do zásuvky ingolstadtské automobilky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nějak jsem nepochopil co je na tom elektromobilu tak ekologického, aby to snížilo tu uhlíkovou stopu. Při jeho výrobě je vyšší než u výroby spalovacího auta, nemá to dojezd, nabíjení trvá dlouho a většina elektřiny pochází z fosilních paliv v elektřině a tam kde ne, tam je zase problém jak zlikvidovat ekologicky mohutné pryskyřicové vrtule o desítkách tun z větrných elektráren, protože její rozřezání a odvoz by značně zvýšil opět tu uhlíkovou stopu. Fakt by měli rozhodovat lidé s technickým vzděláním a ne právníci a filozofové.

3 1
možnosti

Fakt verite tomu, ze rozhodnuti vyrabet auta na baterky prislo z pera filosofu a pravniku?

1 0
možnosti

Dovolil bych si polemizovat už se začátkem článku - mám na mysli tvrzení, že auta do zásuvky vypadají stejně, jako ta s výfukem. Mnoho hybridů a elektromobilů se vyznačuje tím, že mají rádoby futuristický design a jsou ještě mnohem ošklivější, než obdobné vozy (srovnatelné třídy a velikosti) se spalovacím motorem (což samozřejmě neplatí v případech, kdy je hybrid odvozen z čistokrevného "ropáku").

1 0
možnosti

V68í78t 34K23o35u14b94a

8. 10. 2019 14:29

V servisech Vám potvrdí, že 70% hybridů má při servisních prohlídkách nabíjecí kabely v nerozbaleném originál balení tak jak vyjely z fabriky. Kromě lidí, co mohou nabíjet doma v garáži, je nikdo nevyndá. A dát pro nic za nic za auto o milion více se nebude chtít ani velmi bohatým lidem. Hybrid měl šanci, dokud na něj bylo alespoň to parkování zadarmo, to už ale naplatí a znám dost lidí, co se je chystají po vypršení parkovacích karet poslat k čertu a vrátit se k naftě. při nájezdu 30 až 40 ročně je to nejekonomičtější a pravděpodobně také nejekologičtější.

4 4
možnosti

H23o38n64z43a 69T57a12r

8. 10. 2019 18:26

Jen 70%?

Nabijecí stojany maji v mnoha připadech vlastní nabíjecí kabel.

Většina majitelu si kupuje vlastní univerzální nabijecí kabel, který jim více vyhovuje a je prakičtější nez originální dodaný výrobcem .

Někdo použivá pro nabíjení 3f zásuvku, protože u té má nejsilnější přivodní kabel a jistič.

Také mouhou mít doma v garázi nainstalovaný wallbox, který má svůj vlastní kabel, takže ten originální od výrobce vůbec nepoužívají, protože ho prostě nepotřebují .

Ano jsou lidé, kteří provozují plug -in-hybrid jako by to byl jen klasický hybrid ten který nejde nabijet externím zdrojem ( zásuvka 1f 230/ 3f 400v).

http://inchanet.cz/products.html

https://www.alza.cz/vse-o-nabijeni-elektromobilu

4 0
možnosti

Na té fotce Q4 e-tron můžeme vidět, že aerodynamika je zajímá až na posledním místě. Koeficient aerodynamického odporu, ve kterém automobilky ještě v 90. letech mezi sebou soutěžily a v reklamách se těmito hodnotami chlubily, dnes raději zamlčují. Proto také není uveden zde ani u jednoho z plánovaných modelů. V podstatě je zajímá jediný parameter a to je zisk. O tom, jaká auta se budou vyrábět dnes tedy rozhodují hlavně nálady mezi zákazníky, tedy trendy tvořené především reklamami a kupní silou obyvatel a pak evropskými úřady, které rozhodují o pravidlech a pokutách za jejich nedodržení.

3 3
možnosti

J31a73n 56T94a65r97a16b89a

8. 10. 2019 9:52

docela dosti se mýlíte.

0 0
možnosti