Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

V75l66a16d37i82m41í50r 24R41e21t93t27i12n49g75e98r 7245334961926

Nějak jsem nepochopil co je na tom elektromobilu tak ekologického, aby to snížilo tu uhlíkovou stopu. Při jeho výrobě je vyšší než u výroby spalovacího auta, nemá to dojezd, nabíjení trvá dlouho a většina elektřiny pochází z fosilních paliv v elektřině a tam kde ne, tam je zase problém jak zlikvidovat ekologicky mohutné pryskyřicové vrtule o desítkách tun z větrných elektráren, protože její rozřezání a odvoz by značně zvýšil opět tu uhlíkovou stopu. Fakt by měli rozhodovat lidé s technickým vzděláním a ne právníci a filozofové.

+3/−1
doporučit
8.10.2019 22:01

V85í30t 65K57o62u25b80a 6866810194948

V servisech Vám potvrdí, že 70% hybridů má při servisních prohlídkách nabíjecí kabely v nerozbaleném originál balení tak jak vyjely z fabriky. Kromě lidí, co mohou nabíjet doma v garáži, je nikdo nevyndá. A dát pro nic za nic za auto o milion více se nebude chtít ani velmi bohatým lidem. Hybrid měl šanci, dokud na něj bylo alespoň to parkování zadarmo, to už ale naplatí a znám dost lidí, co se je chystají po vypršení parkovacích karet poslat k čertu a vrátit se k naftě. při nájezdu 30 až 40 ročně je to nejekonomičtější a pravděpodobně také nejekologičtější.

+4/−4
doporučit
8.10.2019 14:29

M31i97r82e82k 40G90a29j59e88r 5121766749120

Na té fotce Q4 e-tron můžeme vidět, že aerodynamika je zajímá až na posledním místě. Koeficient aerodynamického odporu, ve kterém automobilky ještě v 90. letech mezi sebou soutěžily a v reklamách se těmito hodnotami chlubily, dnes raději zamlčují. Proto také není uveden zde ani u jednoho z plánovaných modelů. V podstatě je zajímá jediný parameter a to je zisk. O tom, jaká auta se budou vyrábět dnes tedy rozhodují hlavně nálady mezi zákazníky, tedy trendy tvořené především reklamami a kupní silou obyvatel a pak evropskými úřady, které rozhodují o pravidlech a pokutách za jejich nedodržení.

+3/−3
doporučit
8.10.2019 1:16

M51i84r43o29s24l15a49v 27M31e22d 3424546

Dovolil bych si polemizovat už se začátkem článku - mám na mysli tvrzení, že auta do zásuvky vypadají stejně, jako ta s výfukem. Mnoho hybridů a elektromobilů se vyznačuje tím, že mají rádoby futuristický design a jsou ještě mnohem ošklivější, než obdobné vozy (srovnatelné třídy a velikosti) se spalovacím motorem (což samozřejmě neplatí v případech, kdy je hybrid odvozen z čistokrevného "ropáku").

+1/0
doporučit
8.10.2019 19:19

Premium

Tajemství zdraví je ukryto v mezilidských vztazích, tvrdí psycholog Ptáček

Jakým způsobem žijeme a přistupujeme ke svému okolí, máme vlastně z velké části předurčené. Ovlivnit nás může nejen...

Premium

Nikdo dodnes neví, kolik těch holek zůstalo zakopaných. Starosta Dubí vzpomíná

„Devadesátky“ a přelom tisíciletí byly v Dubí na Teplicku divoká léta. Řádili tu pasáci prostitutek a mafiáni. Město se...

Premium

Vémoly je mi líto. Bez něj bychom O2 arenu nevyprodali, říká šéf Oktagonu

Karlos Vémola a Attila Végh. První jmenovaný po dvou minutách padá v Oktagonu k zemi a píše tím další část příběhu,...

Najdete na iDNES.cz