Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J70o39s80e82f 63M65u82n52z98a29r 9290504471825

1. věta: Osmý ročník....kde nejde o rychlost, ale přesnost. 2. věta: Vyrazili jsme na trať, kde jde hlavně o přesnost v hybridním Fordu Mondeo. 3. věta: V novodobé rallye nevítězí rychlost, ale přesnost. 4. věta: Zajeli jsme ji v hybridním Fordu Mondeo.

5. věta: V rallye pravidelnosti nejde primárně o rychlost, ale o přesné dodržování...nemá zvítězit ten, kdo pojede nejrychleji, ale nejpřesněji...dál už jsem to raději nečetl

Takže chcete říct že tam nejde o rychlost, ale o přesnost?8-o

Tro chu mi to připomíná první díl červeného trpaslíka: Všichni jsou mrtví Listere

+29/0
doporučit
22.5.2019 12:03

J75a67n 80P25r47o73c65h11á23z89k26a 5876252678897

Hybridní Modneo se spotřebou 5,9 litru? To dává smysl jen v korporátu, kde se u flotily hlídá CO2.

+19/−1
doporučit
22.5.2019 9:30

H45y85n13e29k 76Z29d57e12n33ě83k 4652979461324

Úvod článku:

...Vyrazili jsme na trať, kde jde hlavně o přesnost v hybridním Fordu Mondeo.

V novodobé rallye nevítězí rychlost, ale přesnost. Zajeli jsme ji v hybridním Fordu Mondeo.

V rallye pravidelnosti nejde primárně o rychlost, ale o přesné dodržování stanoveného rychlostního průměru...

Kolikrát je ještě potřeba zdůraznit jednu a tu samou věc?

+11/0
doporučit
22.5.2019 12:36

J55a21n 70T24a81r96a32b86a 4136956249819

Nooo, pokud má nabíječka dávat 150kW/auto a dává 120kW/8 aut, tak se protestům nedivme. Jenže ono to dokonale simuluje realitu FUP na veřejných nabíjecích stanicích, až bude elektrovehiklů víc než teď.

+7/−1
doporučit
22.5.2019 13:23

K81a62r77e50l 43K45u54č77e95r76a 7415481703150

Prý "ekologické pohony". :-/

Ony se jezdí i závody např. elektrických formulí a slyšel jsem, že aby je byli schopní rychle nabít na jakémkoli okruhu, tak mají za depem obrovské dieselagregáty které pak chrlí do vzduchu tuny zplodin. :-/

Šašci. ;-D;-D;-D

+5/0
doporučit
22.5.2019 13:57

J90o11s81e78f 24Š27o53l39t97e17s 8294648380643

eCVT není variátor, ale planetová převodovka se třemi satelity. To jen tak na okraj. A upřímně, podle všeho nebyl problém ani tak v nabíjení, jako tuposti účastníků s eTrony, kteří zahájili s vybitým autem.

+5/0
doporučit
22.5.2019 7:18

J93i31ř13í 30V66e98l77í23š65e78k 8169694310143

Takže žádné překvapení. Hyundai se spotřebou 10.7 kWh / 100 km, Audi tentýž úsek za 27.9 kWh / 100 km. Kdepak asi udělali soudruzi z NDR chybu? Že by jim to moc žralo, protože nemají zkušenosti a neumějí vyrobit elektromobil? To jsem zvědav na ten nový zázrak od Škody, jestli bude taky tak strašně žrát. Koncern VW by se měl namísto přesvědčování lidí o nesmyslnosti elektromobility pustit do vývoje, aby dohnal minimálně 10 let, co aktuálně ztrácí na Teslu nebo Hyundai. Nebo to možná opravdu dělají záměrně - vyrábí takové krámy a prodávají je "svým" (naivním) zákazníkům, aby jim ukázali, že elektromobilita je o ničem.

Ano, v podání VW je elektromobilita opravdu o ničem, ale třeba právě Hyundai staví výborná auta, dojedou přes 400 km na nabití (kolik lidí jezdí na nákup a do školky a pak do práce a má to tam i zpět přes 400 km?), což musí stačit 98 % populace ČR. A co teprve Tesla Model 3...

+16/−11
doporučit
22.5.2019 6:16

J84a15n 79K22r10p28e18c 5686583654252

hotovy divacky trhak... v motoristickem sportu jsou spotreba a dodrzovani rychlosti preci jen zasadni stavebni kameny zabavnosti ktere divaka nemuzou nechat chladnym.

ale dalo by se s tou ukrutnou nudou neco delat. vice bych zapojil divaky podel trati. zvetsil bych vzdalenosti a omezil vozy na pouze elektricke. jeden by si rekl ze to je naprosty ulet, to primo zve k masove sledovani ALE! to neni vse. zavodni vozy by meli integrovanou vysuvnou ebonitovou tyc a divaci podel trati lisci ohony. v pripade elektricke nouze by vozidlo vysunulo tyc - samozrejme ze rucne - a divaci by ji treli. trochu by to kombinovalo motosport s carlingem. pripadne obracene, divaci by meli tyce a zasouvaly by je do chundelatych otvoru v elektrovozu. samozrejme cim rychleji, tim vice by tomu zavodnimu specialu pomahali nahonit ty seKundy.

na tohle se uz proste nemuzete neji podivat!

+1/0
doporučit
22.5.2019 21:09

V74a62c96l48a85v 48V23a50v56r39a 3767624345147

Elektromobily JSOU a BUDOU propadák, Výroba JE a BUDE prodělečná kdekoli na světě. TESLA může vyprávět. Investice do EV jsou vyhozené peníze. Kdo to koupí zapláče. Bude závistivě koukat po autech u benzínových pump, Natankují a jedou třeba na Slovensko.

Z Prahy do Brna EV na jedno nabití nedojede. Nabití ze speciálního stojanu 7-8 hodin, na běžnou zásuvku 220V klidně 17 hodin. A cena elektřiny při odběru 7.2kW (u eGolfa)??

Snad jednou až stoupne cena benzínu tak palivové články. Fuel Cells. Elektroauta má vyvinutý kdekdo. Toyota, Honda, všechny americké automobilky a každá ve stovkách prototypů.

Vyrábí a prodává (a prodělává) je asi 5-6 výrobců.

A jaký je rozdíl mezi NOVOU baterkou Lithium-Ion a rok dva roky starou? To není k popukání. Cena za baterku bude na 10-15,000 Eurech.

Majitělé EV v USA dostávají kredit kolem 5000 dolarů.

+2/−5
doporučit
22.5.2019 13:41
Foto

P36e83t41r 59V73i40n42š 8474594843

Ze eTron dojel s dojeudem nekolika malo kilometru se vam zda divne? Vite kolik litru paliva zbyde ve formuli 1 po dojezdu do cile? Vozit s sebou v aute zbytecne plnou nadrz nafty vam prijde eko? No to je zase claaanek :-D

0/−17
doporučit
22.5.2019 6:08

Najdete na iDNES.cz