Diskuze
BLOG: Elektroauto jako rodinná tragédie
Děkujeme za pochopení.
H90o82r32s54t 45B17r75a62u30n
Auta na baterky je legrační hloupost.
Je to zvrácený ekoterorismus.
V88a24c82l41a36v 68V93a15v89r21a
Zeptejte se proč Chevy loni zastavil výrobu vozu Volt, Proč Nissan zastavil výrobu Nissan Leaf. Ostatní ani sériovou výrobu nenastartovali ač mají elektrovozy připravené do výroby 6-10 let. Ford krom nich i Focusy na přímé spalování vodíku.
GM speciály na palivové články jež před mnoha lety brázdilý New York a okolí.
Dnes jsou elektromobily vymakané technicky i technologicky. Pracují naprosto skvěle, je to velmi složité zařízení neporovnatelné s golfovým vozítkem pro veřejnost třeba v městečku Villages. Tam se na tom jezdí i fdo obchodů a stojí to pár tisícovek.
Elektromobil má jen jednu vadu a to je B A T E R I E.
DRAHÁ, NESPOLEHLIVÁ, NÍZKÁ ŽIVOTNOST. A bez ní autíčko nejezdí.
A víte na co koukáte po celou jízdu v elektroautě? Na přístroj co vám říká jak daleko ještě dojedete. (Pak je konec) Kolik km máte domů, a jestli chcete potom ještě někam zajet, musíte si nechat zajít chuť. Auto se musí mnoho hodin nabíjet.
Že nevíte co je stress? Kupte si elektromobil. Pro vaše dobro, poraďte se s někým kdo ho má.
Budete ale ekologicky za hrdinu a pak, přidá vám možná i u vás stát jako tedy kolik tisíc v dolarech. No nekup to.
V68a27c86l81a37v 90V21a46v42r57a
Píši tu 2-3 roky a njikdo to nebere.
Měl jsem dočasbě půjčených několik elektroaut, vesměs americké výroby. Ne ke mně domů do garáže to nesmí. Ty důvody jsou nejen technické ale také PSYCHICKÉ. To by vás nikoho asi nenapadlo. Ale ty kteří si to pořídí, to napadne hned za pár dní po nákupu. Budou mi závidět že si mohu jet k pumpě. A smát se budu já.
Snad až u v USA nebude stát benzín 11 Kč za litr jako stojí tady na FL teď, až bude stát čtyř nebo pětinásobek, A 50Kč za litr platit nebudu, tak vím že spousta amerických autofirem se vrátí k palivovým článkům jež promptně opustila zároveň s klesající cenou paliv.
Vodíkové (či jiné) palivové články jsou dnes značně vymakané, už nejsou neskutečně těžké a nespolehlivé ale naopak. Jistě jde opět o elektromobily ale není zde potřeba ta hrozně těžká, drahá baterie, jež má i omezenou "záruku" na 7 let. Zpravidla ale vydrží značně méně. Její výroba je silně neekologická. Ale to snad vědí i malé děti.
Auta na baterie nemají budoucnost i přesto, že je vyvíjela snad každá automobilka. Češi se již "zmínili, že se "vyčkává!. Jako ostat ní opravdové automobilky, které si nemohou dovolit prodělávat. Tesle to umožňují její sponzoři. Tesla dosud neměla zisk buď žádný, nebo zcela nepatrný po několik současných týdnů.
Ještě dekády (desítky let) se budou vyrábět auta na spalování a bez ohledu v čem se bude hrabat Evropa. Už po 30 let je nejprodávanějším vozidlem na americkém trhu Ford řady F, a s velkým odstupem ostatn í americké a asijské automobilky. Evropa nemá na americkém trhu v tabulce do 30.místa ani jedenu značku, ani jeden model.
Čímpak to asi je? Svalíme to na DieselGate? Ale japonci tu mají také masívní povolávání svých modelů, teď třeba 1.3 milionu aut s Airbagy. A že b si na ně amíci zasedli?
H54o27n55z37a 19T52a88r
Jak se žije bez auta se spalovacím motorem, aneb elektromobil Volkswagen e-Golf po pěti měsících
P22e14t19r 36J51a59r88o66š
Pekne ho vychvalil. Asi to nebude spatny auto. Cemuze odpovida cena. Na operativni leasing je to 13500 (2 roky) nebo 13900 (5 let). Coz tedy rozhodne neni pro kazdeho.
I Kodiaka sezenete od 5000kc/mes. , v nejvyssi vybave kolem 10k.
P40e89t83r 22J81a23r18o64š
Elektrina je ekologicky setrny zdroj energie, resp lze ji vyrabet z ekologickych OZE. Problem je, ze baterie a nabijecky a vlastne ani ty solarni panely, prilis ekopratelske nejsou a navic vyzaduji suroviny, ktere rozhodne nejsou nevycerpatelne.
Proto se priklanim take k nazoru ze elekektro auta na baterie jsou slepa ulicka vyvoje a mnohem racionalnejsi je vyuziti vodiku, byt nektere problemy maji takova auta s temi bateriovymi spolecny.
Elektroauta jsou takova modni vlna pro lidi, co nevi co s penezma. Nelze predpokladat, ze by se cena elektroaut, resp jejich provozu v budoucnu snizili na uroven soucasnych automobilu, spise lze ocekavat, ze porostou ceny surovin, ale zejmena elektriny.
P40e78t59r 14J10a94r62o34š
Jednou budeme laskyplne vzpominat, jak litr benzinu/nafty za 40kc v prepoctu na tehdejsi prijem, byl vlastne za hubicku.
V70l42a15d74i71s68l55a31v 83A78d80a10m79e84c
Třeba za 100 let budeme jímat CO2 z atmosféry a vyrábět z něho oktan, nebo třeba undekan. Ten se spaluje do CO2 a vodní páry. Napájené to bude z fotovoltaiky..... paráda.
L24u57b59o 48M87a27c50h84o
kým nepríde nejaký revolučný objav, ako elektrinu uskladňovať, tak áno.
M65o18j54m23i93r 71P43e61ř38i12n41a
Dle mého názoru patří budoucnost elektromobilům jako osobnímu automobilu a palivovému článku jako pohon dnešních dieselových lokomotiv, resp. v nákladní dopravě.
T18o83m55á60š 91T16a84t98í61č95e46k
Jj, zářná dobrodějská moudrost tvých názorů už je zde dlouho známa.
L81u70k38á18š 53K96l70a45z90a63r
Nezpochybňuju negativa elektromobilů, ale tu slabomyslnou agitku "blogera" myslí někdo vážně?
Ví, že elektromobily německé pošty jsou na rozvoz pošty, ne na soukromé rodinné výlety?
Kdo může za slabomyslnost uživatele elektromobilu elektrárny, když si neumí z palubního počítače zjistit míru nabití a dojezd auta a potom mu na cestě dojde šťáva?
A pohádka o tom, že elektromobil se dá dobíjet jen přes stanici, je už úplně mimo realitu. Jde dobíjet ze sítě. Trvá to dlouho, proto se dobíjí přes noc. Pohádky o tom, že ho musí vozit někam k elektrárně na veřejnou dokovací stanici, těm snad může věřit jen pošahanec na úrovni slabomyslného rakušana, který si do zásuvky instaluje zařízení filtrující elektrony z Temelína...
Z58d93e28n19ě21k 83M30o33r66á74v94e57k
Je to celé vylhané, nejste první, kdo si všiml naprosté hlouposti autora. Lhát a ještě tak očividně, v tom snad byl záměr rozproudit rozsáhlou diskuzi. To se povedlo, za cenu toho, že Jan Zíma získal nálepku lháře.
J12a37n 77S68k96ř67i41v13á27n88e87k
Děkuji němcům, že nám zdražili elektřinu. Hodilo by se to kdybych měl vodní elektrárnu, ale když jsem jen spotřebitel, tak je to dost na prd. Kdyby raději uvyšovali účinnost hnědo uhelných elektráren.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu
Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...
DLOUHODOBÁ BRIGÁDNICKÁ VÝPOMOC – Zadávání farmakovigilančních dat
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha