Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

BLOG: Elektroauto jako rodinná tragédie

Ta auta nejedou, nikam nedojedou a nic moc neuvezou. Mimo pošťačky na to každý nadává. Nikdo z těch dotčených by si to už znovu nekoupil. A chtěli jste jet na dovolenou? Zapomeňte. Bloger iDNES.cz Jan Zíma popisuje zkušenosti s auty do zásuvky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

H90o82r32s54t 45B17r75a62u30n

14. 1. 2019 15:58

Auta na baterky je legrační hloupost.

Je to zvrácený ekoterorismus.

1 0
možnosti

Zeptejte se proč Chevy loni zastavil výrobu vozu Volt, Proč Nissan zastavil výrobu Nissan Leaf. Ostatní ani sériovou výrobu nenastartovali ač mají elektrovozy připravené do výroby 6-10 let. Ford krom nich i Focusy na přímé spalování vodíku.

GM speciály na palivové články jež před mnoha lety brázdilý New York a okolí.

Dnes jsou elektromobily vymakané technicky i technologicky. Pracují naprosto skvěle, je to velmi složité zařízení neporovnatelné s golfovým vozítkem pro veřejnost třeba v městečku Villages. Tam se na tom jezdí i fdo obchodů a stojí to pár tisícovek.

Elektromobil má jen jednu vadu a to je B A T E R I E.

DRAHÁ, NESPOLEHLIVÁ, NÍZKÁ ŽIVOTNOST. A bez ní autíčko nejezdí.

A víte na co koukáte po celou jízdu v elektroautě? Na přístroj co vám říká jak daleko ještě dojedete. (Pak je konec) Kolik km máte domů, a jestli chcete potom ještě někam zajet, musíte si nechat zajít chuť. Auto se musí mnoho hodin nabíjet.

Že nevíte co je stress? Kupte si elektromobil. Pro vaše dobro, poraďte se s někým kdo ho má.

Budete ale ekologicky za hrdinu a pak, přidá vám možná i u vás stát jako tedy kolik tisíc v dolarech. No nekup to.

1 0
možnosti

Píši tu 2-3 roky a njikdo to nebere.

Měl jsem dočasbě půjčených několik elektroaut, vesměs americké výroby. Ne ke mně domů do garáže to nesmí. Ty důvody jsou nejen technické ale také PSYCHICKÉ. To by vás nikoho asi nenapadlo. Ale ty kteří si to pořídí, to napadne hned za pár dní po nákupu. Budou mi závidět že si mohu jet k pumpě. A smát se budu já.

Snad až u v USA nebude stát benzín 11 Kč za litr jako stojí tady na FL teď, až bude stát čtyř nebo pětinásobek, A 50Kč za litr platit nebudu, tak vím že spousta amerických autofirem se vrátí k palivovým článkům jež promptně opustila zároveň s klesající cenou paliv.

Vodíkové (či jiné) palivové články jsou dnes značně vymakané, už nejsou neskutečně těžké a nespolehlivé ale naopak. Jistě jde opět o elektromobily ale není zde potřeba ta hrozně těžká, drahá baterie, jež má i omezenou "záruku" na 7 let. Zpravidla ale vydrží značně méně. Její výroba je silně neekologická. Ale to snad vědí i malé děti.

Auta na baterie nemají budoucnost i přesto, že je vyvíjela snad každá automobilka. Češi se již "zmínili, že se "vyčkává!. Jako ostat ní opravdové automobilky, které si nemohou dovolit prodělávat. Tesle to umožňují její sponzoři. Tesla dosud neměla zisk buď žádný, nebo zcela nepatrný po několik současných týdnů.

Ještě dekády (desítky let) se budou vyrábět auta na spalování a bez ohledu v čem se bude hrabat Evropa. Už po 30 let je nejprodávanějším vozidlem na americkém trhu Ford řady F, a s velkým odstupem ostatn í americké a asijské automobilky. Evropa nemá na americkém trhu v tabulce do 30.místa ani jedenu značku, ani jeden model.

Čímpak to asi je? Svalíme to na DieselGate? Ale japonci tu mají také masívní povolávání svých modelů, teď třeba 1.3 milionu aut s Airbagy. A že b si na ně amíci zasedli?

1 0
možnosti

H54o27n55z37a 19T52a88r

11. 1. 2019 15:17

Jak se žije bez auta se spalovacím motorem, aneb elektromobil Volkswagen e-Golf po pěti měsících

http://www.hybrid.cz/jak-se-zije-bez-auta-se-spalovacim-motorem-aneb-elektromobil-volkswagen-e-golf-po-peti-mesicich

0 0
možnosti

P22e14t19r 36J51a59r88o66š

11. 1. 2019 16:30

Pekne ho vychvalil. Asi to nebude spatny auto. Cemuze odpovida cena. Na operativni leasing je to 13500 (2 roky) nebo 13900 (5 let). Coz tedy rozhodne neni pro kazdeho.

I Kodiaka sezenete od 5000kc/mes. , v nejvyssi vybave kolem 10k.

0 0
možnosti

P40e89t83r 22J81a23r18o64š

11. 1. 2019 13:44

Elektrina je ekologicky setrny zdroj energie, resp lze ji vyrabet z ekologickych OZE. Problem je, ze baterie a nabijecky a vlastne ani ty solarni panely, prilis ekopratelske nejsou a navic vyzaduji suroviny, ktere rozhodne nejsou nevycerpatelne.

Proto se priklanim take k nazoru ze elekektro auta na baterie jsou slepa ulicka vyvoje a mnohem racionalnejsi je vyuziti vodiku, byt nektere problemy maji takova auta s temi bateriovymi spolecny.

Elektroauta jsou takova modni vlna pro lidi, co nevi co s penezma. Nelze predpokladat, ze by se cena elektroaut, resp jejich provozu v budoucnu snizili na uroven soucasnych automobilu, spise lze ocekavat, ze porostou ceny surovin, ale zejmena elektriny.

1 1
možnosti

P40e78t59r 14J10a94r62o34š

11. 1. 2019 13:46

Jednou budeme laskyplne vzpominat, jak litr benzinu/nafty za 40kc v prepoctu na tehdejsi prijem, byl vlastne za hubicku.

1 0
možnosti

Třeba za 100 let budeme jímat CO2 z atmosféry a vyrábět z něho oktan, nebo třeba undekan. Ten se spaluje do CO2 a vodní páry. Napájené to bude z fotovoltaiky..... paráda. :-)

0 0
možnosti

Elektromobil je slepá ulička .

3 1
možnosti

L24u57b59o 48M87a27c50h84o

13. 1. 2019 12:42

kým nepríde nejaký revolučný objav, ako elektrinu uskladňovať, tak áno.

0 0
možnosti

Dle mého názoru patří budoucnost elektromobilům jako osobnímu automobilu a palivovému článku jako pohon dnešních dieselových lokomotiv, resp. v nákladní dopravě.

1 2
možnosti

Jj, zářná dobrodějská moudrost tvých názorů už je zde dlouho známa.

2 0
možnosti

Nezpochybňuju negativa elektromobilů, ale tu slabomyslnou agitku "blogera" myslí někdo vážně?

Ví, že elektromobily německé pošty jsou na rozvoz pošty, ne na soukromé rodinné výlety?

Kdo může za slabomyslnost uživatele elektromobilu elektrárny, když si neumí z palubního počítače zjistit míru nabití a dojezd auta a potom mu na cestě dojde šťáva?

A pohádka o tom, že elektromobil se dá dobíjet jen přes stanici, je už úplně mimo realitu. Jde dobíjet ze sítě. Trvá to dlouho, proto se dobíjí přes noc. Pohádky o tom, že ho musí vozit někam k elektrárně na veřejnou dokovací stanici, těm snad může věřit jen pošahanec na úrovni slabomyslného rakušana, který si do zásuvky instaluje zařízení filtrující elektrony z Temelína...

8 3
možnosti

Je to celé vylhané, nejste první, kdo si všiml naprosté hlouposti autora. Lhát a ještě tak očividně, v tom snad byl záměr rozproudit rozsáhlou diskuzi. To se povedlo, za cenu toho, že Jan Zíma získal nálepku lháře.

6 0
možnosti

Děkuji němcům, že nám zdražili elektřinu. Hodilo by se to kdybych měl vodní elektrárnu, ale když jsem jen spotřebitel, tak je to dost na prd. Kdyby raději uvyšovali účinnost hnědo uhelných elektráren.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob

17. dubna 2024

Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu

23. dubna 2024

Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu

23. dubna 2024

Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...