Diskuze
Elektrické porsche uhání i 250 km/h, ale taky 210 kilometrů za devět hodin
Děkujeme za pochopení.
M73a51r71t74i91n 32K94o37z23á26k
Řekněme, že je to "pouze" problém infrastruktury (čili něco, co má nějaké řešení) ale i tak jsem podobných příběhů slyšel už několik. A tím nemyslím četl v médiích, tím myslím slyšel kolem sebe.
R58a19d15o85v90a41n 93B86u67r47k38o92v64i18č
Bože to je zase nesmyslný blábol. Shrnuto 2 nýmandi, co si půjčili auto nebo si ho koupili bez dostatečného seznámení s ním, se vydali na 200 kilometrovou cestu, Praha Brno. Na takovém úseku je několik desítek nabíječek i u nás, natožpak v Británii, která je hodně před námi. plugshare.com
J64a62n 94D37l22o73u96h73ý
Nepochopil jste, že ten článek nebyl o jedné cestě, ale o připravenosti na vnucovanou elektromobilitu.
J17i84ř84í 46Š48e67j68n68o98h16a
Největší průšvih bude, až nalákaným elektromotoristům, korporace časem elektřinu řádně zdraží a vlády k tomu přidají pěknou spotřební daň.
Vše se zdůvodní nároky na elektrorozvodné sítě a sekunderními ekologickými "externalitami" které vlády původně vůbec netušily.
Bohužel, ve fašistickém systému není úniku ani pro nás elektroskeptiky.
K69a28r20e77l 18N48o76v56o41t16n59y
Jak to chteji myslet vaze s elektromobilitou, kdyz doted nemaji standardizovane nabijeci stanice dostupne vsem elektromobilum stejne??
A17l66e37š 68F98r98ý10b51a
Však to nikdo nemyslí moc vážně, to je jen jako.
V36á84c12l29a10v 53Z91e36l28i97n47k31a
Panebože kdo tohle napsal? Říká autorovi toho blábolu srovnávajícího baterii a nádrž něco pojem účinnost spalovacího motoru? Ono je sice pravda, že se jeden litr beznínu bere jako 9kWh energie. Ovšem účinnost spalovacího motoru rozhodně není 100%. V reálu počítat 3kWh přenesené na kola z litru beznínu je ještě spíš optimistické. Ano, s částí těch ztrát tepla si v zimě zatopíme, to je proti elektromobilu výhoda. Ale i tak se tím ty počty dost zásadně mění. Já věru nejsem nadšený z novodobého pokusu o "velký skok" v podobě politického protlačování elektromobilů, ale podobné minely situaci rozhodně nepomohou.
J85a54r56o60s65l41a89v 23P83r48o36c39h81á39z10k69a
Elektřina většinou vzniká spalováním něčeho, s poměrně nízkou účinností.
J15i27ř90í 34S74c87h47w33a63c14h
Hmm, majitel Tesly najel po Evropě za 5 let 250 tisíc kilometrů. A jezdil s ní i po Rusku, kde nabíječky opravdu nejsou "na každom kilometri".
M44a20r45t71i27n 79S73m23o20l95k27a
Jak z hlouposti jedince udělat tragikomický vzor :-D. Pardon ale já 28.11. ujel na pohodu 250km za 5 hodin a to CitiGem Olomouc - Slavičín, přes dědiny.... (Bo jsem ve 3 z nich zastavoval na hřbitově, tož nemělo cenu to hnát po dálnici :-P), Takže pohádky o tom, jak brit nedokáže Porschem ujet 210 jsou leda k smíchu :-D.
Z38d47e25n15ě54k 71M20o65r19á36v12e36k
Já si taky spíš myslím, že je to článek o tom, jak to dopadne, když si elektromobil koupí někdo, kdo o tom vůbec nic neví. Něco jako ze Slunce, seno ..., když si za "echt gold" koupili v Rakousku počítač.
https://youtu.be/RIbg703C_9c?t=43
Fakt nechápu, že tito lidé měli na Porsche Taycan.
J12i61ř10í 34B11r68u23t87o85v27s61k70ý
Nějaká reklama na poskakující el.auto po dobití by nebyla, jako Duracell
Z17d55e62n57ě17k 72M19o52r18á69v32e46k
Ještě jsem našel něco k tomu sešlapávání pedálu akcelerátoru a zkracování dojezdu. Podle tohoto videa je tedy nová definice - "párkrát" = "více než 27x". Bjørn testoval 27x zrychlení z rychlostí kolem 20 km/h do rychlosti 200 km/h a z baterie zmizelo 42%. Mezi jednotlivými starty zpomaloval s plnou regenerací.
V97í29ť25a 95K40r57u41t21i41š
Takže na jeden sprint spotřeboval i s rekuperací 1,55% kapacity baterie. To odpovídá tomu, že moje klasika by si během necelých 20s cucla asi tak litr benzínu ...
P82e43t19r 27M55i71c54h96a18l
Na kolech by to zvládli za stejnou dobu a bylo by to ekologičtější. :-)
M20i84c54h97a98l 19S62z57t46o26l58á28r
Co dodat? Že máte žel pravdu... ...jako nadšený cyklista bych to "dal" myslím plus minus o něco rychleji, nicméně prvních 50km nebude samozřejmě stejných jako těch posledních 50km... ...hodně by záleželo na pauzách a celkovém stavu, v ideálním, ne příliš horkém dni by to ale šlo bez problémů, ráno čerstvý vyjet, tak stopro do večera 200+ je... :D
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Markvartice v Podještědí (6 271m2) - lehký průmysl
Jablonné v Podještědí, okres Liberec
2 508 400 Kč