- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dyson to popsal velmi přesně. Zapomněl jen dodat, že mu jde o vysokou marži. V automobilovém průmyslu to chodí trochu jinak a proto musí být firma úzce specializovaná, aby uspěla. Přišel na to Apple a teď i Dyson.
I pro mne jako spotrebitele je to ekonomicky nesmysl. Ja kupuju nove auta do 400 tisic. Mam najezd 15 tisic rocne. Kdyz vemu cenu eAuta 800 tisic a kolik usetrim na km, tak navratnost je 20 let a vice. Nevidim jediny duvod koupit elektromobil s neekologickymi bateriemi a kominem co kouri nekomu za mestem....
Mám pro něj tip. Začněte vyrábět auta na CNG. Eletroauta, vodík, jsou slepá kolej.Aby se vodík dal skladovat, je třeba jej vázat do sloučenin. Byly tu pokusy s H5N12, ale z toho nějak sešlo. Zato CNG je v přírodní formě hodně. Další možností je vyrábět METAN CH4 z přebytků elektřiny. CNG je na rozdíl od LPG lehčí než vzduch, takže zákazy do podzemních parkovišť jsou irelevantní. Infrastruktura pro CNG je funkční.
Jakoze auto na CNG je nejaky unikatni produkt, ktery jini nebudou umet vyrobit? Vzdyt auta na CNG jsou bezne v prodeji, jen je kupuje minimum lidi navzdory verejne podpore....
Presne tak, u vysavacu mu to nevadi a u elektromobilu ano :-D Je k smichu. Kdyby radeji priznal, ze se vyvoj nepovedl a nejvetsi vyhodu, prijit prvni nebo druhy, firma ztratila, tak udela lepe. Takhle je k smichu. Jednoduse zaspali a nezvladli vyvynout-vyrobit dobry produkt.
nová masa výrobců elektromobilů se na tyto své aktivity snaží získat peníze od států... vždyť i VW o to veřejně hlásá...
Tak penize od statu a EU tahaji automobilky snad odjakziva.....
Dnes se na nich dá vydělat, ale ne každý výrobce to dovede. Vydělává se zejména kvůli daňovým úlevám v některých zemích a kvůli sankcím, které hrozí automobilkám, když by prodávaly jen auta s nadlimitní produkcí CO2. Například Tesla sice vyrábí jen elektrická auta, ale prodává "odpustky" jiné automobilce. https://www.businessinsider.com/tesla-sold-carbon-emissions-credits-to-general-motors-fiat-chryser-2019-6