Diskuze
Nová dieselgate na obzoru. Tři čtvrtiny dieselů švindlují, tvrdí studie
Děkujeme za pochopení.
J34a97n 57K89u79d16e36r51a
Trochu to predstavuje Tour De France, cyklista uzije dopink. Farmaceuticke firmy se honi za stale lepsimi a hure odhalitelnymi 'substancemi' a poradatele kazdy zavod maji nove metody, jak to detekovat.
R53o88b79e21r93t 80H86o75m45o21l77k91a
Je až k pláči, jaké kraviny tu řešíme. A když si vezmu, že tyhle kraviny jsou až nebezpečné, přičemž magoři co se tím zabývají jsou placení z našich daní, tak se mi chce zvracet. "Podezřelé emise NOx, hraniční emise..." Fakt to máme zapotřebí řešit? Hlavně že třeba tanky a munice na Ukrajině fungují čistě na dobré slovo a prdí vůni fialek. Tam za jeden den vznikne tolik emisí, jako v celé EU za rok a vsáklou chemií se zamoří stovky či tisíce čtverečních kilometrů. Ale my tady řešíme, že nový Focus vyprodukuje "extrémní" emise. A vůbec nás nezajímá, že v porovnání s emisemi dvacet let starého Focusu opravdu tak akorát prdí tu vůni fialek... Kdyby to prostě nechali na trhu, ať si lidi kupují co pro ně má ekonomický smysl.
V67l93a91d11i89s31l38a54v 36B31u75r82y57š20e22k
co ty bys tady řešil, kdybys mohl? mě je jedno, co je na Ukrajině, ale dýzlový auta v našem městě strašně smrdí a to mě jedno není, ty čucháš smrad z ukrajiny, že tě to tak žere?
V41l44a60d17i64m65í62r 64Z97a80u97š84k78a
On totiž tlak na emise CO2 a NOx u dieselů šly proti sobě. Efektivita spalování roste s tlakem a teplotou, jenže s tím rostou i emise NOx. Protože výrobci se bránili nasazení drahých močovinových katalyzátorů, začali švindlovat. Všichni. Ale prokázalo se to jen VW. Uvědomme si ale, že tohle je už minulost. Od zavedení WLTP a Euro 6d temp se emise NOx u dieselů blíží těm benzinovým.
P65e73t41r 95O89t95r87u14b45a
Píšete to špatně. Ne že se to VW prokázalo, ale ten se jediný přiznal.
J30i75r63k27a 66H14o37n45c70ů
A proč by nešvindlovaly? Když může svindlovat Brusel s dopadem automobilismu na klima...
T74o66m14á75š 26P83e46j11t40e36r
protože jsme nedokázali dodržovat normy Euro x nasadíme nové ještě přísnější a ty taky nebudeme moct dodržet.
jako za socíku.
V12l19a32d53i75s51l64a11v 51B61u30r26y31š36e98k
Když nebudeš moc dodržet, nebudeš moct ani vyrábět, takhle je to jednoduchý
A40l41e11š 48V94o59n69d44r37á19k
No jo, při spalování nafty v motoru z výfuku nikdy nebudou kouřit čisté emise, ať přijmeme norem EURO sebevíc. Jedinou cestou je prostě naftové motory nahradit nějakou čistší alternativou.
Možná bylo chybou vzbudit v lidech falešnou iluzi, že díky katalyzátorům a močovině se zbavíme jedovatých zplodin z výfuků. Možná si díky tomu myslí, že ty obláčky za autem jsou jen neškodná vodní pára. A možná právě proto jsou tak ochotní hájit zuby nehty používání spalovacích motorů na věčné časy... :-))
J22i79r88k56a 57H59o87n64c60ů
To ale nikdo neříkal, že se škodlivých emisí zbavíme. Jenom, že budou výrazně omezené, což se i stalo.
D11a36v96i32d 87H74o11l12m85a83n
Všem, tedy i Vám ekohujerům !! doporučuji shlédnout toto video, ve kterém šéf vývoje motorů ve ŠA celkem velmi rozumným způsobem popisuje realitu:
J58i44ř76í 76K85a52r45b62a45n
Kristepane spas nás! Každý kdo někdy seděl za volantem vozu se spalovacím motorem ví, že emise závisí především na řidiči, na tom jak lehkou či naopak těžkou má nohu. To výrazně ovlivňuje spotřebu a tedy i emise.
P75e42t74r 94L43a63b71a74j
No tak se zakáže používání aut celkově a je to. Kde je problém? Budeme chodit pěšky, nakonec je to zdravé. Jen se prý podle normy Euro 9 bude muset sledovat otěr podrážek obuvi. Boty prý budou muset být vybaveny senzory, které kdykoli umožní kontrolu otěru a tedy zamořování prostředí škodlivými emisemi z podrážek. Tak se v botách s čidly bude možná trochu hůř chodit. Ale co už, za záchranu planety to stojí. Tichomořské ostrovy i lední medvědi budou zachráněni.
J54i93ř12í 41K60a69r34b72a42n
Boty se zakážou, bude nařízeno chodit bosky
D23a73v92i56d 83H60o86l60m76a13n
Chápu správně, že podíl znečišťování světa Evropou se tím zvyšuje z 8,00000% na cca 8,000015%?
M22a69r14t24i35n 29K84a68r60á12s87e33k
Rekneme si uprimne, emisni normy pro auta resi zasadne lokalni znecisteni tam kde je vetsi hustota dopravy, na "znecistovani sveta" to ma vliv naprosto zanedbatelny....
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...