Fiat za kurníkem
Než Maradona odešel na jaře 1983 do Barcelony, stihly mu rukama ještě projít dva vozy – sportovnější verze legendárního Fordu Sierra s označením XR4. Třídveřový derivát oblíbeného hatchbacku poháněl poněkud obstarožní šestiválec o objemu 2,8 litru, který dosluhoval po hlavním angažmá v modelu Capri. Maradona sice auto vlastnil, víc s ním ale prý jezdil jeho otec.
A rozum úplně zůstává stát nad další akvizicí v Maradonově garáži – levném rodinném fiátku 128. Model měl přídomek Europa, to aby se v Argentině pochlubil, že nepochází z tamních fabrik, ale poskládali jej přímo v Itálii. Na co (nebo komu) Maradona auto kupoval, je záhadou.
Když si jej v prosinci 1982 přebíral, byl už velká hvězda a hlavně věděl, že za pár měsíců už bude kopat do balónu na Nou Campu v Barceloně. Jedna z legend praví, že nenápadné autíčko sloužilo k tomu, aby mohl bez pozornosti jezdit za svojí dívkou. Každopádně tomuhle low-costovému fiatu zajistil statut legendy. Dodnes se vyrábí modýlek v měřítku 1:43. Autíčko má obyčejnou bílou barvu jako německé taxíky, ale nese přídomek „Maradona“.
Maradonův fiat se našel v roce 2003 za kurníkem. Jeho příběh vypráví magazín InterNapoli. Fanoušek týmu Boca Juniors a milovník motorů Martin Varrone dostal tip na Maradonovo auto od známého. Sběratel aut měl v kolekci mimo jiné limuzínu Juana Peróna nebo auto, které řídil Fangio. „Chtěl jsem tehdy koupit a zrenovovat nějakého veterána. Jel jsem tedy do Salta, kde mi majitel statku ukázal Fiat 128 v hrozném stavu. Na střeše a kapotě se procházely slepice,“ popsal. Varrone, jehož syn Nicolas dnes jezdí v Británii Formuli 3, ověřil původ a zjistil, že auto pro Maradonu koupil jeho tehdejší agent. Bílý fiat se pak dočkal pečlivé renovace.