Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

O továrnu v Kolíně se nebojte, s SUV a elektrovozy nespěcháme, říká šéf Toyoty

Japonská automobilka Toyota v brzké době přidá do nabídky i čisté elektromobily. Na základní strategii elektrifikace a výroby ekologických aut to však podle viceprezidenta automobilky nic nemění. Firma se nechce nechat přísnou regulací rozházet, říká v rozhovoru Didier Leroy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HT

H49o72n33z46a 53T46a23r

2. 4. 2019 12:41

S elektrovozy nespěcháme ?

Jak kde v Číne je velký tlak na výrobce, aby vyráběli čisté elektromobily

Čína chce přimět automobilky, aby vyráběly více elektromobilů. A navzdory jejich protestům si to nenechá vymluvit. Přizpůsobit se bude muset i japonská Toyota.

http://www.hybrid.cz/toyota-mozna-konecne-zacne-vyrabet-elektromobily-v-cine

http://www.hybrid.cz/toyota-v-cine-rozsiruje-vyrobu-aut-do-zasuvky

0 0
možnosti
VO

V42í22t 22O45ž95a14n59a

2. 4. 2019 10:50

Vodík je nesmysl, technicky i ekonomicky.

3 6
možnosti
RH

Vodík má sice spoustu negativ, ale jako palivo je ideální. Nechá se vyrábět z vody, které je všude dost, nechá se vyrábět elektřinou z FVE či větrných elektráren, nechá se i skladovat a jeho spalováním vzniká zas jen voda, takže je bezemisní.

A zatímco není problém vyrábět vodík jen ve dne, a "krmit" s ním auta kdykoliv není problém, tak vyrábět elektřinu jen ve dne a "krmit" s ní elektromobily problém docela je, protože ideální čas na krmení elektromobilů je v noci, když ten elektromobil nepotřebujeme.

2 0
možnosti
LK

Mě by stačilo, kdyby místo nebezpečných vozidel pouze s jedinou hnanou nápravou konečně začali vyrábět bezpečné 4x4.:-)

0 1
možnosti
LK

Pane Vojáčku, buď jste úplně hloupý a nebo nemáte jńejmenší představu o tom, jak funguje pohon 4x4. A majitelé vozů např. Subaru, Audi, Suzuki,... mi dají určitě za pravdu.

0 0
možnosti

V mnohém s ním souhlasím, ale s tím vodíkem si myslím, že v osobních autech dost narazí. V náklaďácích to dává smysl, v autobusech taky, možná i v dodávkách (ale tam už pochybuji). V osobácích je budování infrastruktury prakticky nemožné. Elektromobily mají jednu zásadní výhodu v tom, že je spousta lidí má kde nabíjet už teď. Prostě mají garáž a zásuvku.

1 0
možnosti
GK

kdyz skejsnete na dalnic v zacpe protoze vam dojde stava v baterkach tak vas musej odtahnout. Vodikovy auto dotankujou a jedete dal. Nemluve o tom ze do budoucna budou i nejaky maly bomby co nahradi kanystr s benzinem.

Dalsi nevyhoda, kazdej bude chtit u neblizsi stanice dobijet, takze pekne do fronty a cekat treba 2 hodiny a vice nez ti pred vami dobiji. Mercedes uz v roce 2011 objel se svymy 4 auty na vodik zemekouli. A co baterkari? kdy vyrazi? :-P

2 3
možnosti
JJ

J54a74n 76J25o64r72d38a78n

2. 4. 2019 6:42

Jesteze s SUV nespechaji.

Protoze to co predvedl treba Citroen se svoji C5....z toho se chce plakat. Z paradniho auta vyrobili nepouzitelnou vec!

2 0
možnosti
VB

tak když to není použitelný a nikdo to nechce, tak se to přestane vyrábět a začne se dělat něco, co lidi chtějí, takových aut už bylo, hlavně je to jejich věc

1 0
možnosti
JH

To je ovšem velká škoda. Hlavně STOP naftě!

2 7
možnosti
JJ

J12a96n 19J96o52r41d61a69n

2. 4. 2019 6:42

Hlavne stop benzinu, ktery skodi zivotnimu prostredi daleko vic!

3 4
možnosti
TK

Bodouvnost je v dřevoplynu. :-P

0 0
možnosti
PK

Super článek, Toyotě fandím už jen proto, že jsem se letos rozhodl pro hybridní Auris, které vyprodávali, ale protože jsou v tomhle prostě nejdál. Ovšem pobavila mě tahle otázka a odpověd:

"Co se týče vodíkové infrastruktury, proč nezkoušíte přístup jako Tesla s jejími Superchargery, které staví sama po celém světě? To proto, že nechceme mít finanční výsledky jako Tesla." :-D

23 0
možnosti
VB

prostě se bojí riskovat, no Japonci, chtějí všechno vydřít a mít to jistý

1 1
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou

25. dubna 2024,  aktualizováno  8:43

Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje

24. dubna 2024

Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...

Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy

24. dubna 2024

Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!