Diskuze
Designér: auta budou menší a pomalejší
Děkujeme za pochopení.
kroutič
Nerovný souboj požadavků a skutečnosti
Souhlasím s článkem, ale je to boj protikladů. Všichni vědí, že aut je mnoho a zabírají žívotní prostor. Přesto výrobci uvádějí na trh stále větší a větší vozy. Naopak stát, žádným způsobem nepostihuje majitele velkých vozů a nezvýhodňuje malé vozy s nízkými emisemi a malou spotřebou. Dokud nebude výhodné, koupit si malý vůz, budou si Češi pořizovat velké vozy, protože pořizovací cena ojetiny je stejná a veký a luksusní vůz = kvalitní držák, zatímco maĺý vůz = plečka a spotřebák s malou životností. Pokud výrobci uvedou na trh malé vozy v kvalitním provedení a s velkým vnitřním prostorem, nebude již třeba velkých vozů. A těm managerům co nevědí, co by si pořídili, těm bych nasadil progresivní daň z výkonu vozu a hmotnosti. Normální slušný automobil by měl stát do 600 000,-Kč. Nad tuto cenu je to luksus a za ten by se mělo platit. Nikdo si nedovede představit, jaký je obrovský rozdíl v dopadu na živ.prostčedí při výrobě, používání a likvidaci malého a velkého vozu. Dokud se ale budou vyrábět tanky (VW,Audi,Mercedes a všechny Off-roady), tak není možné používat malé vozy. Sám mám VW Polo a Ford Mondeo. Polo je skvělý vůz plně postačující pro 4-členou rodinu. Rozhodl jsem se koupit i Mondeo protože mi Polo nemůže zaručit dostatečnou ochranu před šílenci v drahých a mohutných vozech, kteří se řítí po českých silnicích. Příští vůz si koupím Citroen Picasso HDi, protože, to je budoucí trend.Root
Re: Nerovný souboj požadavků a skutečnosti
Vazeny pane, hovori z vas zavist a touha po navratu komunismu. Velky luxusni vuz s turbodieselem muze mit lepsi spotrebu nez auto stredni tridy se slusnym benzinovym motorem. Ostatne, za spotrebu se plati ve forme spotrebnich dani, dalsi progresivni zdaneni zavadi rovnostarstvim a komunismem. Platit za vykon je samozrejme take nesmysl, protoze pak se budou prodavat auta se slusnymi motory, ktere jsou zamerne softwarove oslabene na nejaky zlomek vykonu kvuli danim, aby si pak dotycny nechal do toho auta nahrat novy software s plnym vykonem. Velkych vozu je treba, tasky nemaji na silnici co delat. A ani Mondeo vam bezpecnost pred stretem kamionem nezajisti.Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Milánský ohňostroj kreativity. Podívejte se na auta trochu jinak
Letošního Milánského týdne designu se opět zúčastnily i automobilky. Tento tradiční svátek...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...