náhledy
Alejandro De Tomaso byl automobilový snílek. Blázen do krásných sporťáků. V padesátých letech založil značku, která stavěla úžasné rychlé vozy, formule 1, vlastnila Maserati i Moto Guzzi. Konec nastal rok po Alejandrově smrti v roce 2003. Fotograf iDNES.cz objevil skelety nedostavěných aut v Itálii.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Návštěva muzea Panini je obřad. Nenápadná hala na farmě ztracené v polích u Modeny skrývá poklady.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Za halou teď čekají na další osud nedostavěná De Tomasa
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Skelety, které zbyly v opuštěné fabrice De Tomaso, teď jsou u muzea Panini
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Značka De Tomaso padla v roce 2004, výroba aut ale pokračovala.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Poslední zbytky toho, co zbylo po automobilce De Tomaso
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Poslední zbytky toho, co zbylo po automobilce De Tomaso
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Rozpracovaná De Tomasa odhalil u muzea Panini redaktor iDNES.cz
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Venku jen tak pod plachtou stojí sádrová maketa Maserati 3200 GT.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Venku jen tak pod plachtou stojí sádrová maketa Maserati 3200 GT.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Torza aut jsou zaplachtovaná venku.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
"Kopyto", podle kterého se tvaruje karoserie.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Značku De Tomaso po námluvách se švýcarským investorem nakonec koupil za milion eur hongkongský fond Ideal TeamVenture.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Skelety na fotkách pocházejí z modenské fabriky De Tomaso, která je nyní opuštěná a v demolici. Nová De Tomasa se už budou vyrábět v Číně.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz