Diskuse k článku

Útok na neomezenou rychlost na dálnicích se v Německu opět nezdařil

Vložit příspěvek

P76a55v73e57l 81J15a21r95o70š

23. 10. 2019

Zelení jsou rakovinou naší doby.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J76i79n46d61ř59i42c61h 92Š53k82o36p84e41k

23. 10. 2019

Omezení rychlosti je populismus, v reálu většina Němců kouká na každý euro a jezdí kolem 120 - 140 kmh.

Vlastní zkušenost. Jel jsem mnohokrát v Německu po dálnici, tachometrových 160 a 90 % auto jelo znatelně pomaleji. Takže argumentace úsporou emisí je blábol. Nad 130 jezdí jen zlomek.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

H87y51n52e56k 25Z33d37e86n20ě59k

23. 10. 2019

„Kdo stojí o to, aby byly dálnice bezpečnější a provoz na nich byl plynulejší, musí souhlasit se zavedením rychlostního limitu,“

Tak takový argument fakt nevymyslíš... :-)

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J62a25k89u89b 41K73o64s

23. 10. 2019

Bohužel dobrotrus prohrál jen bitvu, ne válku.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V54í13t 16J73ů45z66a

23. 10. 2019

Myslím, že mnozí podpořili současný stav už jen vzhledem k jakési takové zvláštní kvalitě uvedených argumentů zelených. Když mi někdo vnucuje, že musím, zákonitě moc nechci.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V32l14a35d89o 87O68p82a66v29s89k31ý

23. 10. 2019

Podľa mojich skúseností väčšina áut v Nemecku tých 130km/h alebo menej jazdí aj tak, pretože šetria a navyše je to dosť vyčerpávajúce. A tých pár šoférov, ktorí idú rýchlejšie, si to zasa zaplatia vyššou spotrebou, teda viac prispejú do rozpočtu.

Čo inak úplne nechápem, je argumentácia bezpečnosťou, ako vraj mohli zabrániť množstvu vážnych nehôd ... pritom sú nemecké diaľnice dlhodobo aj napriek chýbajúcim limitom za najbezpečnejšie na svete. Rovnakou logikou by mali radšej všetcia odovzdať kľúče.

K tomu myslím, že viac krajín (vrátane Rakúska) testovalo zvýšenie rýchlosti na vybraných úsekoch a nepreukázali zhoršenie bezpečnosti alebo vplyvu na emisie.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

D35u40š68a64n 33P14e11š98e10k

23. 10. 2019

Rychlostní limit je s výhledem do budoucna v podstatě zbytečný.

Až začnou ve větším počtu jezdit elektromobily, které postižené Německo a němečtí výrobci aut tak propagují, tak běžná rychlost nebude ani těch 130, protože elektromobilům rychlá jízda extrémně rychle vysává baterie.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J39i87ř37í 66F34e90i63x

23. 10. 2019

Burundi a Severní Korea , to je dobrá demagogie, mají tam vůbec dálnice ?

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M32a64r56e48k 66S87l45a69b32i94h87o46u26d57e90k

23. 10. 2019

"Každý, kdo někdy řídil v některé ze sousedních zemí, ví, jak je skvělé, když je provoz plynulý,“

Zdroj: https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/dalnice-nemecko-rychlost-neomezena.A191023_072244_automoto_fdv

A pak, že Němci (byť tureckého původu) nemají smysl pro humor!

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L42u34k67á63š 11Č14e10r30n97ý

23. 10. 2019

Zelení jsou koukám problém všude, měli by se odstěhovat do lesů a tam dávat liškám dobrou noc.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P14e74t44r 36P43a76ž67o64u95t

23. 10. 2019

Osobně bych uvítal zvýšení rychlosti v EU na dálnicích k 180 km/h nebo neomezenou tak jako v Německu, 130 km/h absolutně neodráží možnosti dnešních aut. Jezdím poměrně často trasu Praha - Berlín, po Německu většinou jezdím kolem 190 km/h což mi spoří čas a zároveň mě to nutí se věnovat řízení a dávat pozor, ročně takto najezdím kolem třiceti tisíc kilometrů a na kontě 0 zaviněných nehod, pouze 2x jsem se stal obětí české klasiky nedodržování bezpečné vzdálenosti, kterou Česká policie prakticky vůbec nepokutuje.

Vždy když sleduji české "dopravní experty" s tím, že už od 10 km/h zvyšuje šanci nehody o 50% musím se smát, když je přiloženo i demonstrativní video chudák expert ani neví jak si správně nastavit sedačku, pak sedne do 10 let starého auta nižší střední třídy s pneu pochybné kvality a stáří a předvádí nebezpečnou jízdu.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

I15g60n11á72c 51D64i47v93i97š

23. 10. 2019

U nás se mimo obec mohlo jezdit neomezenou rychlostí. V roce 1979 to zrušili kvůli ropné krizi. Ta už pominula, takže by se to mohlo vrátit zpět, ne?

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

G42e38o25r64g 82K52o48m54b12e97r70e88c

23. 10. 2019

„Freie Fahrt für freie Bürger“ R^R^R^

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M58a32r44t57i43n 90P53a18v36e54l

24. 10. 2019

Ten článek je silně neobjektivní. Dáva prostor zejména názorům zelených a argumenty ostatních téměř ignoruje. Součást zelené propagandy.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J36a32n 49B20u96b88i69k

23. 10. 2019

Upřímně - limit 50 km/hod na všech silnicích by přinesl ještě méně emisí, ještě méně zraněných a ještě méně mrtvých. Nejlepší by pak byl úplný zákaz jízdy po silnicích - 0% CO2, 0 zraněých, 0 mrtvých.

Že to zelené ještě nenapadlo......

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

Z74d69e93n16ě56k 38P66a25v17l72i92š

23. 10. 2019

Zelení, to je banda nebezpečných šílenců.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

K85a71t86e12ř91i25n71a 55V59ý84b29o93r54n81á

23. 10. 2019

Další omezení, limity, zákazy... Je signifikantní, že v KLDR jakožto svobodné zemi, tohle nikdo neřeší a jezdit si může každý jak chce a uzná sám za vhodné...

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M51i64c51h74a93l 98Z61e30t46e79k

23. 10. 2019

Němčouři jsou sice ujetí co se vítání týče, ale alespoň v tomhle jim zůstal zdravý rozum.

Gute Arbeit, Deutsche.R^

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J65a38r42o63s68l31a53v 74F40i32š30e43r

23. 10. 2019

Opět dobrá tlačenka té pravé propagandy. Názory hlavně jen jedné strany - tedy vytvářet tlak na myšlení, že vlastně toto všichni chtějí. Očekával bych i názor odmítače návrhu. Ale to bych chtěl moc. Bude dobře i kdybych Vás měl přerazit. Časy se mění, propaganda ne. JInak v Německu pohoda, klídek na silnici na Stuttgart 4 proudy, z prava do leva od 120 do 190 km/hod, občas zametač na 210 profoukne poslední levý pruh a za ním se zase nastaví pohodových 190. No jako v dálnici na Brno, že?

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J79a89k89u34b 29K45r37o13u54p74a

24. 10. 2019

Aspoň jedna z věcí, co jsou pořád v Německu normální.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P49e34t14r 73H24o50r23á72k

23. 10. 2019

Myslím, že neomezená rychlost stejně jednou padne. Já bych jako němec třeba zvolil omezení na 160, ať to není úplná šílenost, kde se jezdí i 250.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M40o65j34m16i45r 63P81e18ř86i37n40a

23. 10. 2019

Německé ministerstvo dopravy je už řadu let v rukou bavorské CSU a ministr dopravy již skoro 8 let řeší pouze Seehoferův nesmysl o tom, že dálniční poplatek budou platit pouze cizinci. Promrhalo se na řešení stovky milionů € a další asi 800 milionů bude daňový poplatník platit za odškodnění firmám, kterým Scheuer nesmyslně již podepsal smlouvy, aniž vyčkal výsledek žaloby Rakouska.

130 km/h je jediným řešením, jak zmírnit hrozící kolaps na dálnicích, zlepšit životní prostřed, snížit počet dálničních zácp a snížit počet mrtvých.

Scheuer (ministr dopravy) kope jako CSU člen pouze za bavorskou automobilovou lobby.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít