Neděle 26. ledna 2020, svátek má Zora
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Neděle 26. ledna 2020 Zora
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P47a78v32e58l 71J54a33r66o56š 5945277326203

Zelení jsou rakovinou naší doby.

+48/−3
doporučit
23.10.2019 12:11

J83i77n10d87ř26i97c93h 52Š42k53o80p81e58k 4435751780925

Omezení rychlosti je populismus, v reálu většina Němců kouká na každý euro a jezdí kolem 120 - 140 kmh.

Vlastní zkušenost. Jel jsem mnohokrát v Německu po dálnici, tachometrových 160 a 90 % auto jelo znatelně pomaleji. Takže argumentace úsporou emisí je blábol. Nad 130 jezdí jen zlomek.

+33/−1
doporučit
23.10.2019 13:18

H14y84n79e97k 61Z30d17e64n62ě41k 4912289221944

„Kdo stojí o to, aby byly dálnice bezpečnější a provoz na nich byl plynulejší, musí souhlasit se zavedením rychlostního limitu,“

Tak takový argument fakt nevymyslíš... :-)

+35/−3
doporučit
23.10.2019 12:08

J66a28k64u89b 82G50a57l35u35s26z97k14a 2350503752225

Zelení = diagnóza

+27/−2
doporučit
23.10.2019 12:08

J21a57k86u62b 90K42o51s 3226312570924

Bohužel dobrotrus prohrál jen bitvu, ne válku.

+22/−1
doporučit
23.10.2019 12:12

V33í63t 66J11ů34z30a 8572246631938

Myslím, že mnozí podpořili současný stav už jen vzhledem k jakési takové zvláštní kvalitě uvedených argumentů zelených. Když mi někdo vnucuje, že musím, zákonitě moc nechci.

+15/0
doporučit
23.10.2019 12:39

V53l91a37d44o 77O58p63a98v56s94k65ý 6879508298447

Podľa mojich skúseností väčšina áut v Nemecku tých 130km/h alebo menej jazdí aj tak, pretože šetria a navyše je to dosť vyčerpávajúce. A tých pár šoférov, ktorí idú rýchlejšie, si to zasa zaplatia vyššou spotrebou, teda viac prispejú do rozpočtu.

Čo inak úplne nechápem, je argumentácia bezpečnosťou, ako vraj mohli zabrániť množstvu vážnych nehôd ... pritom sú nemecké diaľnice dlhodobo aj napriek chýbajúcim limitom za najbezpečnejšie na svete. Rovnakou logikou by mali radšej všetcia odovzdať kľúče.

K tomu myslím, že viac krajín (vrátane Rakúska) testovalo zvýšenie rýchlosti na vybraných úsekoch a nepreukázali zhoršenie bezpečnosti alebo vplyvu na emisie.

+12/0
doporučit
23.10.2019 14:17

D40u58š14a34n 75P52e67š35e56k 3345719684240

Rychlostní limit je s výhledem do budoucna v podstatě zbytečný.

Až začnou ve větším počtu jezdit elektromobily, které postižené Německo a němečtí výrobci aut tak propagují, tak běžná rychlost nebude ani těch 130, protože elektromobilům rychlá jízda extrémně rychle vysává baterie.

+13/−1
doporučit
23.10.2019 13:24
Foto

J72i83ř76í 36F22e27i67x 2649593280236

Burundi a Severní Korea , to je dobrá demagogie, mají tam vůbec dálnice ?

+10/0
doporučit
23.10.2019 14:31

M82a87r22e73k 62S36l45a22b46i66h93o71u53d89e87k 7518841662803

"Každý, kdo někdy řídil v některé ze sousedních zemí, ví, jak je skvělé, když je provoz plynulý,“

Zdroj: https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/dalnice-nemecko-rychlost-neomezena.A191023_072244_automoto_fdv

A pak, že Němci (byť tureckého původu) nemají smysl pro humor!

+16/−3
doporučit
23.10.2019 12:03

L20u15k89á49š 36Č72e27r39n75ý 3322619796802

Zelení jsou koukám problém všude, měli by se odstěhovat do lesů a tam dávat liškám dobrou noc.

+4/0
doporučit
23.10.2019 18:43

P39e90t50r 86P39a92ž72o30u88t 1590329561789

Osobně bych uvítal zvýšení rychlosti v EU na dálnicích k 180 km/h nebo neomezenou tak jako v Německu, 130 km/h absolutně neodráží možnosti dnešních aut. Jezdím poměrně často trasu Praha - Berlín, po Německu většinou jezdím kolem 190 km/h což mi spoří čas a zároveň mě to nutí se věnovat řízení a dávat pozor, ročně takto najezdím kolem třiceti tisíc kilometrů a na kontě 0 zaviněných nehod, pouze 2x jsem se stal obětí české klasiky nedodržování bezpečné vzdálenosti, kterou Česká policie prakticky vůbec nepokutuje.

Vždy když sleduji české "dopravní experty" s tím, že už od 10 km/h zvyšuje šanci nehody o 50% musím se smát, když je přiloženo i demonstrativní video chudák expert ani neví jak si správně nastavit sedačku, pak sedne do 10 let starého auta nižší střední třídy s pneu pochybné kvality a stáří a předvádí nebezpečnou jízdu.

+4/0
doporučit
23.10.2019 18:40

I22g33n45á34c 75D81i96v78i18š 1171929483854

U nás se mimo obec mohlo jezdit neomezenou rychlostí. V roce 1979 to zrušili kvůli ropné krizi. Ta už pominula, takže by se to mohlo vrátit zpět, ne?

+4/0
doporučit
23.10.2019 16:55

G11e45o96r69g 89K84o85m23b41e61r48e10c 9214911926591

„Freie Fahrt für freie Bürger“ R^R^R^

+3/−1
doporučit
23.10.2019 14:09

M31a54r66t91i56n 60P92a92v50e55l 3781816114314

Ten článek je silně neobjektivní. Dáva prostor zejména názorům zelených a argumenty ostatních téměř ignoruje. Součást zelené propagandy.

+2/0
doporučit
24.10.2019 6:50

J57a48n 53B90u37b33i28k 9692461692657

Upřímně - limit 50 km/hod na všech silnicích by přinesl ještě méně emisí, ještě méně zraněných a ještě méně mrtvých. Nejlepší by pak byl úplný zákaz jízdy po silnicích - 0% CO2, 0 zraněých, 0 mrtvých.

Že to zelené ještě nenapadlo......

+2/0
doporučit
23.10.2019 21:25

D79a71v96i33d 63R89y13c28h86e62t35s56k39ý 9506511130280

Neobolsevicke zelene prisery.

+2/−1
doporučit
23.10.2019 21:09

Z43d15e14n21ě20k 78P90a61v67l10i65š 8365120846

Zelení, to je banda nebezpečných šílenců.

+2/−1
doporučit
23.10.2019 20:48

K29a31t89e79ř31i95n27a 91V87ý77b82o44r30n31á 6900249509

Další omezení, limity, zákazy... Je signifikantní, že v KLDR jakožto svobodné zemi, tohle nikdo neřeší a jezdit si může každý jak chce a uzná sám za vhodné...

+2/−3
doporučit
23.10.2019 12:56

M84i29c10h36a40l 65Z54e69t91e15k 1712953891

Němčouři jsou sice ujetí co se vítání týče, ale alespoň v tomhle jim zůstal zdravý rozum.

Gute Arbeit, Deutsche.R^

+1/0
doporučit
23.10.2019 21:53

J47a91r83o76s15l34a48v 69F30i17š10e50r 2274357373744

Opět dobrá tlačenka té pravé propagandy. Názory hlavně jen jedné strany - tedy vytvářet tlak na myšlení, že vlastně toto všichni chtějí. Očekával bych i názor odmítače návrhu. Ale to bych chtěl moc. Bude dobře i kdybych Vás měl přerazit. Časy se mění, propaganda ne. JInak v Německu pohoda, klídek na silnici na Stuttgart 4 proudy, z prava do leva od 120 do 190 km/hod, občas zametač na 210 profoukne poslední levý pruh a za ním se zase nastaví pohodových 190. No jako v dálnici na Brno, že?

+1/0
doporučit
23.10.2019 20:47

J58a69k69u53b 58K80r16o11u58p88a 5654457208383

Aspoň jedna z věcí, co jsou pořád v Německu normální.

+1/−1
doporučit
24.10.2019 1:05

P89e55t95r 96H40o90r59á52k 1259663749794

Myslím, že neomezená rychlost stejně jednou padne. Já bych jako němec třeba zvolil omezení na 160, ať to není úplná šílenost, kde se jezdí i 250.

0/−1
doporučit
23.10.2019 12:23

M63o22j98m84i23r 40P27e93ř43i45n11a 6518400656

Německé ministerstvo dopravy je už řadu let v rukou bavorské CSU a ministr dopravy již skoro 8 let řeší pouze Seehoferův nesmysl o tom, že dálniční poplatek budou platit pouze cizinci. Promrhalo se na řešení stovky milionů € a další asi 800 milionů bude daňový poplatník platit za odškodnění firmám, kterým Scheuer nesmyslně již podepsal smlouvy, aniž vyčkal výsledek žaloby Rakouska.

130 km/h je jediným řešením, jak zmírnit hrozící kolaps na dálnicích, zlepšit životní prostřed, snížit počet dálničních zácp a snížit počet mrtvých.

Scheuer (ministr dopravy) kope jako CSU člen pouze za bavorskou automobilovou lobby.

0/−13
doporučit
23.10.2019 14:32

Premium

Do dvou let se ukáže neudržitelnost elektroaut, říká bývalý šéf Škoda Auto

Vadili jsme hlavně značce Volkswagen, když jsme postavili Octavii proti Golfu, říká v rozhovoru pro LN Vratislav...

Premium

Parkování zadarmo díky fíglu. Stačí si připlatit za vlastní espézetku

Češi parkující v centru Prahy na takzvaných modrých zónách zkoušejí fígl, jak nezaplatit za parkovné svého auta ani...

Premium

Proč vyhraje vodík. Vynálezce Tůma má o budoucnosti automobilů jasno

Už před dvaceti lety se projel vodíkovým autem, kterým chtějí Japonci na letošní olympiádě v Tokiu propagovat...

Najdete na iDNES.cz