Diskuze
Elektromazda s jedním a půl párem dveří míří z Tokia rovnou do Evropy
Děkujeme za pochopení.
J50i47ř78í 70S64c73h61m18i13d97t
Mě je úplně jedno na co to auto pojede, potřebuji levné, spolehlivé auto, které mě zaveze z bodu A do bodu B a to s využitím maximálních povolených rychlostí, takže vzhledem k tomu, že se koketuje s 160 km/h na některých úsecích, tak by bylo dobré, kdyby tuto rychlost auto dokázalo držet v plném zatížení bez uzardění.
V25l94a78d49i74s62l78a29v 58B67u23r31y54š34e52k
levné a spolehlivé s nájezdem půl milonu, taky bych takové chtěl, ale jen SUV 4x4, ale vím, že se to vylučuje, pokud má jet auto 160 na některých úsecích, tak nebude levné i když jsem jel nedávno z Bratislavy a letitá dácia logan se slovenskou SPZ s pěti asi Ukrajinci mně ujížděla i když jsem jel 150, no co se týká cen a kvality, tak vývoj jednoznačně už delší dobu spěje k tomu, že se vyrábějí levná auta na úkor kvality a bohužel se to týká i atmosferické mazdy navdory tomu, že nemá turbo, v podstatě stejný vývoj je u uzenin, kde nelze koupit kvalitní párky za 80 korun kilo a u všeho, děda šil boty, ručně, byly drahý, ale vydržely, když někdo za 10 let od výroby za ním přišel, tak mu je spravil, to dnes není a není to ani u nových aut, dnes koupíte boty, nestojí 2 platy, ale za rok je vyhodíte a číňani vám slepí zase nový, je to vývoj, auta nejsou výjimkou
V50l48a39d16i77s12l61a93v 67B90u18r51y15š51e37k
a že jako hrdá mazda do elektromobility nikdy nepůjde a postaví se EU svým geniálním kultovním dvoulitrem 88 kW, kterej sice blbě jede a nikdo neví proč se stal snem dikutérů, no a už je to tady, jako první horlivě se svým elektrickým esúvéčkem, zase zklamala, už bere objednávky, dřív než naše škodovka na její esúvéčko elektrický
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej stavebního pozemku 1893 m2.
Protivín, okres Písek
2 195 000 Kč