Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Čung-chua: Čínský národ vyráží dobýt Evropu

Evropské automobilky zažívají těžké časy. Nejenže léta trpí pod náporem levnější konkurence ze strany japonských a korejských značek, ale teď budou muset odolávat útoku výrobců vozů z Číny.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Autoň

6. 4. 2005 10:30
Vysoké náklady na pracovní síly? ČR=2,80 Euro/hod.
V USA 20 Euro, SRN 28 Euro, Čína 0,75 centů a ČR 2,8 Euro!!!!! Tak proč jsou v ČR vyrobené vozy v prodeji za stejné peníze jako vyrobené v Německu za desetkrát tak vyšší platy????????????
0 0
možnosti

Vendula

6. 4. 2005 11:12
Re: Vysoké náklady na pracovní síly? ČR=2,80 Euro/hod.
Vaše otázka by měla znít: Proč nejsou za podobnou práci podobné platy? Skutečnost je taková, že můžeme bejt rádi, že u nás někdo ty továrny vůbec provozuje. Know-how se nechá "přenést" kamkoliv (pokud ho máte). Jsem zvědava, co budeme přenášet my (až se ostaní pohnou do lacinějších krajů) - které české firmy budou vznikat např. někde v Asii a co budou za použití tamní levné prac. síly produkovat? Tunely
0 0
možnosti

Hater

6. 4. 2005 10:05
čínská kvalita
Také jsem měl čínskou motorku 125 ccm - OHC, 2. ventily. Kvalita zpracování nevalná, ale hlavně se po 2000 km kousnul motor, resp. úplně protočila klikovka. Takže levnější neznamená kvalitní. Čínská strojařina = obecně naprostá prasečina. Nyní mám Hondu, taktéž 125 ccm - OHC, 2. ventily a úroveň dílenského zpracování a kvalita výrobku s rozdílem 15.000 Kč na ceně je naprosto nesrovnatelná.
0 0
možnosti

X

9. 4. 2005 11:38
Re: čínská kvalita
To by mě zajímalo jakou motorku jsi měl, protože číňani do toho svoje motory nedávají, spíš tam cpou různý japonce, Yamaha, Honda, Suzuki apod. V čínské motorce jsem ještě čínský motor neviděl.
0 0
možnosti

ja

5. 4. 2005 17:54
vlaknu
vis co, podivej se do Ciny sam a projdi si i nejakou fabricku. Neco jineho je, kdyz v Cine vyrabi firma s cizim kapitalem, nebo rovnou zahranicni. A take je rozdil mezi autem, ktere muze byt zivotu nebezpecne a nebo klavesnici ktera ma slouzit cca 2roky. To male auticko, co ma stat neco malo pres sto tisic, tak tech jezdi po Pekingu mraky a zadna kvalitka to neni. PS notebook, ze ktereho pisu, byl vyroben na Taiwanu.
0 0
možnosti

Vendula

5. 4. 2005 18:41
Re: vlaknu
Tak tohle nechápu... Domníváš se, že to autíčko za sto tisíc by měl bejt nějakej etalon kvality? Nebo snad, že tvůj notebook bude za dva roky na vyhození? 
0 0
možnosti

Vendula

5. 4. 2005 17:50
fake cars
Před časem sem někce čtla (Economist?), že v Chině někdo postavil menší fabriku ( už jim to zavřeli), kde se prostě vyráběly načerno vokopírovaný VW a jako VW to prostě i prodávali. Vyjadřoval se k tomu nějakej expert a tvrdil, že zrovnatak jako se nechaly a nechají vyrobit a prodat falešný Rolexy a další renomovaný hodinky, tak se dnes dá za použití počítáčů krásně obšlehnout jakýkoliv auto a doba falešnejch Ferrari a Bentley není zase tak daleko... Nebude to žrádlo, až si budu moc koupit Eenzo za půl melouna    
0 0
možnosti

pepa_u

6. 4. 2005 3:10
Re: fake cars
Obslehnout cokoli neni zase tak jednoduche. Rozmery mozna ano, postup montaze taky jeste jo, ale co materialy? Co vule, presnost vyroby? Mnoho detailu technologie nelze jednoduse vycist pouze z vyrobku. Jinymi slovy, kdyz se okopiruje Ferrari, tak treba i ze zacatku bude mit ten vykon a bude tak dobre sedet na silnici, jako original, ale vydrzi mu to do prvni poradne diry na ceste, nebo jen par prvnich kilometru....
0 0
možnosti

X

5. 4. 2005 17:19
Cena bude....
.... cca 460 000 Kč podle tohoto: http://www2.webpark.cz/syselpolni/auto1.jpg Tak nevím jestli to bude mít úspěch.
0 0
možnosti

Petr

5. 4. 2005 10:30
Reknu to jednou vetou
, Nejsem tak bohaty, abych si mohl kupovat levne veci.
0 0
možnosti

Vendula

5. 4. 2005 18:38
Re: Reknu to jednou vetou
Tohle je moudré židovské přísloví - platí bohužel pouze pro relativně movité lidi. Ti ostaní si lacinou věc rádi koupí  
0 0
možnosti

Lepidlo

5. 4. 2005 9:33
Jako spotřebitel tleskám, jako Čech myslím, že naše ekonomika dostane
za uši. Protože náš průmysl je silně spojenej s automobilovým trhem a jak jde vidět moc slibnou budoucnost nelze vidět.  Jedině,že EU uplatní cla na auta dovážená z Číny....
No jen aby zase Čínani nepostavili svoji továrnu někde u Kolína a nepřivezli si i pracovníky...
 
0 0
možnosti

Smrdutý Kojot

5. 4. 2005 9:13
sedan
ten sedan vypadá docela dobře... o kvalitu bych se dneska nebál... používají techniku made in EU, takže asi tak. obecně jsem fanda asijskejch aut (s evropským designem), jsou levný a kvalitní. každej tady ohrnuje nos nad hjůůůndajem a kiou, ale třeba v USA je hyunday velmi dobře hodnocen. jsou to auta stejné kvality jako třeba škodovka... proto nevidím důvod dávat 320 za upocenou 1,2 tří valec fobii, když stejnou výbavu má getz za 280 s mnohem živějším motorem.
0 0
možnosti

DiDi

5. 4. 2005 8:43
kvalita čínských výrobků
Pokud bude zachován standard kvality, pak bude asi celkem o držku v takových autech jezdit
0 0
možnosti

real_goldie

5. 4. 2005 9:32
Re: kvalita čínských výrobků
No vubec bych se nebal o kvalitu a technologii tech aut. Cina je treti zeme sveta, ktera vyslala cloveka do kosmu, tak nevidim zadnej duvod proc by nezvladli vyrabet auta.
0 0
možnosti

app

5. 4. 2005 7:02
Dovozní cla?
Pokud vím, existují v Číně něhorázný dovozní cla na auta. Proto tam řada automobilek zakládá společný podniky s číňanskemja, aby mohli vyrábět přímo na místě a byli cenově konkurenceschopný.
 
Jestlipak Evropa oplatí číňákům stejnou mincí a uvalí na jejich výrobky nějaké restrikce???
 
 
0 0
možnosti

Sasoň

5. 4. 2005 9:37
Re: Dovozní cla?
Přesně, jenže to loajální a demokratická Evropa nikdy neudělá. A sama si pod sebou podřízne větev...
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška

25. dubna 2024

Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...

Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou

25. dubna 2024,  aktualizováno  8:43

Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...