Kompresor vydoluje z osmiválce 620 koní výkonu a kola zadní nápravy si budou muset poradit s 823 newtonmetry krouticího momentu.
Výkonu má být ale prý ještě víc, nové corvettě prý už naměřili 650 koní, tisková zpráva si ale nechává rezervu. Konečné měření výkonu proběhne prý až v březnu 2008.
Že ale od nové corvetty výrobce očekává něco víc, napovídá i cejchování nového tachometru. Končí hodnotou 220 mil za hodinu, což je v přepočtu 350 kilometrů v hodině.
Zesílení se dočkala šestistupňová manuální převodovka a náležitých úprav se dostalo i podvozku. Odladěn byl také systém magnetického nastavování tlumičů Magnetic Selective Ride Control, nyní je bohatší o "okruhové" nastavení.
Pneumatiky mají vpředu rozměr 285/30ZR19, vzadu pak 335/25ZR20. Za nimi se schovávají karbokeramické kotouče, vepředu se do 394 milimetrových disků zakusují šestipístkové, vzadu (380 mmm průměru) pak čtyřpístkové.
Aerodynamici zvětšili výřezy pro přístup vzduchu. Nová je kapota z uhlíkových vláken, designéři v ní nechali okénko z polykarbonátu, aby bylo na motor hezky vidět.
Větší jsou také přední a zadní křídla. uhlík se nastěhoval také na střechu, auto se i díky tomu chlubí pouhými 1 520 kily hmotnosti.
Nová Corvette ZR1 se představí na silnici v létě příštího roku, vyrábět ji budou v GM Performance Build Center v michiganském Wixomu.
Cenu se dozvíme až časem, premiéra bude ale už v Detroitu za pár dní.