Evans z Top Gearu si vyřizuje účty s Clarksonovou partou a kritiky

aktualizováno 
Nový moderátor oblíbené britské show Top Gear Chris Evans zesměšnil trio původních moderátorů. Jeremy Clarksona, Jamese Maye a Richarda Hammonda přirovnal ke komickým postavičkám Zippyho, Bungla a Georgeho z dětského pořadu Rainbow. Ohradil se i proti vytrvalé kritice svého chování na place.

Nový moderátor Top Gearu Chris Evans | foto: ČTK

Evans označil původní moderátory oblíbené show za komické a neustále se hádající postavičky z dětského pořadu. Ve svém sloupku pro Mail on Sunday tak vrací úder za pravidelné kritiky nové verze Top Gearu, kterou vlastně ještě nikdo neviděl.

Evans ve sloupku napsal, že vyráží na cesty na natáčení „té automobilové show“. „Dobrý název, nemyslíte? Tak bych přejmenoval Top Gear, kdyby Zippy, Bungle a George vyhlásili, že vlastní veškerá nezvratná božská práva k názvu našeho pořadu,“ vzkázal v bojovném tónu Evans. Dodal, že druhou variantou je Carmageddon - název, který se mu vždycky líbil.

Chris Evans nemá převzetí Top Gearu dvakrát jednoduché, kritici se do něj pouštějí od chvíle, kdy BBC jeho jméno s novou verzí pořadu spojila. Kritika navíc zesílila poté, co vyšlo najevo, že z produkčního týmu Top Gearu odešli další důležití lidé - výkonná producentka Lisa Clark a editor Tom Ford. Evans se prý navíc při natáčení chová neurvale, alespoň se do něj pravidelně naváží britský bulvár s tím, že se při natáčení chová jako neprofesionální „diva“.

Hlavní moderátor podobné zkazky razantně popřel. „Nemáme ještě ani postavené studio, ve kterém bych se mohl chovat hulvátsky, teprve jsme ohlásili finální design. Až ho postavíme, slibuji, že do něj žádného slídila nepustím,“ vzkazuje Evans.

Nový leader Top Gearu se začátkem měsíce omlouval Britům za natáčení divoké jízdy kolegy Matta LeBlanca a automobilového chuligána Kena Blocka kolem pomníku britských veteránů v centru Londýna. Evans slíbil, že záběry pořízené BBC poblíž památníku se nebudou vysílat.

Natáčení nového Top Gearu je v plném proudu, první díly chce televize odvysílat už v květnu. Náklady na show však mezitím vzrostly o polovinu, uvádí server Mail Online. Zatímco za Clarksona dosahovaly náklady na epizodu kolem 450 tisíc liber, nyní stojí kolem 650 tisíc, což je v přepočtu přes 22 milionů korun.

Clarksonova parta natáčí konkurenční pořad:

Autor:

Nejčtenější

Stop motorizovanému násilí. Němečtí politici a aktivisté brojí proti SUV

Koncept mamutího SUV čínské značky Hongqi představený na autosalonu ve...

Autosalon ve Frankfurtu má už několik sezon smůlu, v roce 2015 v jeho průběhu odstartovala Dieselgate, před dvěma roky...

První škodovka na elektřinu startuje na 430 tisících korunách

Elektromobil Škoda Citigo-e iV při natáčení v centru Prahy

Malý elektrický Citigo bez stokoruny za 430 tisíc a hybridní Superb iV s cenou začínající na 876 900 korunách. Škoda na...

Bláznivý bio designér Colani zemřel, tvůrci sci-fi kamionů bylo 91 let

Luigi Colani

Setkat se s mužem s mohutným knírem v bílém roláku byl vždy zážitek. Hřímavě mluvil tak, že se mu nedalo odporovat....

Blesk z Itálie je nejrychlejší lambo všech dob, místo turba má kondenzátory

Lamborghini Sián FKP37

Automobilka Lamborghini si jde v mnohém vlastní cestou. Důkazem toho je i nová limitovaná edice vozu Sián. Za dva...

Nová Dieselgate. Německá média tvrdí, že VW stále švindluje s emisemi TDI

Turbodieselový motor řady EA 288

Koncern Volkswagen podle německé televizní a rozhlasové stanice SWR zřejmě manipuloval s měřením emisí také u novějších...

Další z rubriky

Auto budoucnosti samo nastaví sedadla a otevře dveře, v oknech má displeje

Německý specialista Brose představil auto budoucnosti, které si samo nastaví...

Přicházíte k autu a jeho interiér se začne přenastavovat. Sedadla vpředu i vzadu se uspořádají tak, aby se na ně snadno...

Ford Puma ukazuje, jak chtějí automobilky vyzrát na zákazníky

Nový Ford Puma

Jak donutit zákazníky, aby zaplatili za nové auto víc, i když větší nechtějí? Propojit sportovní styl, přidat něco...

ANALÝZA: Konec her, elektromobily je třeba začít prodávat

Elektrická platforma pro velké výkonné automobily je společným dílem firem...

Autosalon ve Frankfurtu má jednoznačné hlavní téma: elektromobilita. Kdo dokáže svou techniku efektivně vyrobit a také...

Najdete na iDNES.cz