Diskuze
Citroën C5 je zpátky jako nejvariabilnější SUV, bez pohonu 4x4
Děkujeme za pochopení.
J23a47n 61D49v38o22ř50á51k
meli jsme v rodine hodně Citroenů (vše vždy nové), já sám jsem měl novu C3 rok 2013. Všechny ty auta byly hezký, ale tohle... já teda nevim, al enedovedu si představit že bych to měl. Vnitřek je hezkej, ale ten zevnějšek...to už je i kija nebo hnůjdaj hezčí. škoda...
R51i24c20h38a63r52d 76M93r34a93z27e51k
...nez hydraulickeho podvozku si to muzou.... vite co... mam C 5 II s dvoulitrovym turbodieselem a az to jednou doslouzi (zatim 250 kKm) tak si zariskuju s trilitrovym sestivalcem... a samozrejme zase na hydraulice...
Z73d70e34n39ě51k 46D80u88b84e73c29k39ý
Ten třílitrový benzín má manželka a doufám, že ještě dlouho vydrží.
P52a22v31e97l 90M40a60t66o76u93š80e43k
I kdyby to tak reálně nebylo, působí to stejně lacině jako jejich nejmenší modely, jen ve větším měřítku...
Š43t82ě43p90á38n 65Č34e70r83n56ý
Kdesi jsem četl, že by C5 měla konkurovat 3008 od Peugeotu. Nicméně si myslím, že tu moc o konkurenci nejde, C5 je podle mě úplně jiný segment.
Když vezmu v potaz povedené motory, které jsou u obou aut stejné, tak design je diametrálně odlišný. Citröen udělal krok do neznáma, kde francouzské automobilky nikdy nebyly. Zatímco Peugeot se podle mě vrací k tomu dobrému, co ve Francii vzniklo - ostřejší tvary. Toto je naopak takové "vajíčko" na kolech.
Jinak tedy ke zkušenosti s motory - tu mám osobní. Mám 3008 v 1.2 PureTech a v automatu a "univerzálnější" auto dle mého názoru neexistuje. Do kufru nacpete opravdu cokoli, po sklopení sedadel jsem odstěhoval půlku chalupy. Podvozek je nastaven přímo ideálně na naše silnice - hodně komfortně, zároveň auto "neplave" ani v rychlostech nad 150 kilometrů v hodně, ani v zatáčkách. Po ujetí 10.000 kilometrů se průměrná spotřeba ustálila někde na 8 litrech - jezdím 70% město, 10% dálnice, 20% okresky. I přes nízký objem auto docela slušně zrychluje i v rychlostech nad předpisových 130 kilometrů v hodině. Zátah turba je zároveň příjemný, nejedná se "trhnutí" jako například u motorů TSI.
Byl jsem dlouhé roky zastáncem Fordu, konkrétně Mondea v 2.0 TDCi a do "frantíka" bych tehdy nešel ani omylem, vůbec ne do benzínu. Nicméně dnes dělají Francouzi (konkrétně Peugeot) natolik kvalitní auta, že bych nic jiného nepořídil. A k naftě bych se už s jistotou nevrátil nikdy.
B35o46h37u93m25i94l 71P57r89o37c37h52á68z95k61a
Mno, a zrovna ten motor TDCi pochází od PSA, takže jste pouze přesedlal z francouzského motoru do kompletně francouzského auta .
M50a68r68e73k 59J77a44n26e23č95k69a
Jojo z ikony je zase jenom další SUV. Raději tomu měli dát jiný název, než C5.
J39a82n 78J84a71n50e29č97e16k
Další automobilový expert Lukáš Vaverka se připojil k jiném automobilovému expertovi idnesu Františku Dvořákovi a píše o "Citröenu". V příštím článku nám pravděpodobně představí nový Wolksvagen, Porche nebo Hiunday.
PS: nechcete radši psát o vaření?
J40a74n 94J75a25n65e11č20e95k
Tak z nadpisu už to zmizelo, teď ještě v perexu
J72a85n 89M11a45c90h48á20č
Vše,pro co byli lidé ochotni koupit si Citroen,tak je pryč.
J84a89k87u87b 37S25e27k16e65r94a
Jezdil jsem týden v C4 kaktus (za mě fajn auto) a seděl jsem v novém Berlingu, které je velmi povedené a opravdu obrovské. Za mě toho Citroen nabízí dostatek.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!