Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Citroen C5: chytne druhý dech?

Na domácím hřišti pařížského autosalonu se chce francouzská automobilka samozřejmě předvést v plné parádě. Proto, kromě zajímavého a pohledného nástupce xsary - modelu C4, chystá i velmi výrazný facelift velké C5. Zepředu a zezadu jde o téměř nové auto, bachraté boky naopak zůstaly. Přibyly i technické lahůdky uvnitř.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

PRAGUE BB

30. 8. 2004 23:49
http://www.prague-bed-and-breakfast.com/
http://www.prague-bed-and-breakfast.com/" target="_blank" rel="nofollow">Prague Bed and Breakfast - Accommodation in Prague centre
0 0
možnosti

Pete

29. 8. 2004 15:51
žůžo
 C5 je nádhera, jsem rád, že francouzi jdou v designu svou cestou (německá auta - BRRR). Uvidíme, co provedli se zádí C5 break. Zadek sedanu byl před faceliftem asi hezčí, ale je to věc vkusu.
Ještě budu 10 let šetřit a pak rozbiju prasátko...  Ale vždyť to stojí skoro stejně jako Octávka 1,9TDI ... (a je to větší a lepší svezení).
0 0
možnosti

Karel

20. 8. 2004 15:38
citroen
Jezdím průměrně 40 tis km ročně. Vystřídal jsem Vectru, Citroen Xantii a nyní nové Mondeo. často jsem jezdili  i v Pasatu, které používal můj partner.  Je pravda, že C5 je hnusná ale rozhodující je pro mne komfort a spolehlivost. Xantie byla to nejlepší auto, které jsem dosud měl.  Tuším, že se k citroenu vrátím. 
0 0
možnosti

Vlaďa S.

20. 8. 2004 14:56
O versus O
Když už tady píšu ty svoje zážitky, tak bych se s vámi mohl podělit ještě o jeden. Před pár týdny měsíci jsem byl v Praze a na parkovišti do mě vrazil nějaký maník s Octávií. Já jsem byl Omegou. Vrazil do mě předním nárazníkem a blatníkem a měl to dost pochroumané. Ten blatník byl od pneumatiky tak milimetr, div měl auto nepojízdné a já na nárazníku Omegy jsem měl modročerný flek o velikosti cca 30x20 cm. Zaujalo mě, jak rozdílně byly vozy poškozené. Beru v úvahu, že nárazník u Omegy je plastový a ten se prostě vrátil zpátky do původního stavu. Ale při takovém poškození Octavie jsem zíral, že neprasknul. Ale šok pro mě přišl až když jsem přijel do servisu. Myslel jsem, že tam Omegu rovnou nechám, ať to přelakujou. Ale procovník v servisu vzal leštičku, leštící pastu a houbu a začal leštit a k mému údivu asi po 10 minutách modročerný flek zmizel a objevila se původní stříbrná metaliza. Je tam sice pár drobných škrábanců, ale ty jsou vidět jen zblízka, z 5 metrů nic nepoznáte.... Škoda, že se to nevyleštilo na místě nehody, stálo by za to vyfotit ta dvě auta vedle sebe...
0 0
možnosti

Vlaďa S.

20. 8. 2004 14:31
C5
Jo a když už tady píšu ty svoje postřehy. Tak si ještě dovolím napsat pár řádků. Moje poslední 2 auta byla Opel. Nejdřív Vectra 2,5 V6 a nyní Omega 3.0 V6. Obě jsem kupoval nová, Vectru jsem měl 3 roky a žádná závada. Omegu mám 4 roky a kromě nějakých problémů s automatickou převodouvkou před rokem, také nic. Ale přesto se na mě spousta lidí dívá, že když mám Opel, jako bych jezdil v Trabantu. Přitom ta Omega byla v nejvyšším provedení a s veškerou příplatkovou výbavou (1.480.000,-) Jo abych nezapoměl mám ještě dodávku Opel Combo, 7 let a pouze tam leju benzín a jezdím.... No a pak jsem chtěl ještě pár zkušeností od svých známých. Jeden známý si koupil BMW 5 a nadával na to, že přijel na servis, a to, že (s trochou nadsázky) tam auto 2x obešli a 1x se ohnuli, aby se koukli dolů a zaplatil za to 20 tisíc, to mu tak nevadilo, s tím prý počítal, ale že mu řekli, že je potřeba vyměnit 3 věci a ztoho tu první a druhou mají, ale na tu třetí musel 14 dní čekat, tak to už mu vadilo. Vzlášť, když to bylo pokaždé. Druhý známý si koupil také BMW 5 ä během prvního roku mu 3x opravovali motor.... A zrovna nedávno byl u mě kamarád, který si před rokem koupil Land Rover Discovery za 2 miliony (nechal se přesvědčit reklamou, že je to ta správná hračka pro správné chlapy) a přijel ke mě bez něj.... A říkal, že si opravdu užil, vždy prý měsíc jezdil a následně bylo auto měsíc v servisu..... Připomínám, že se u všech případů jednalo o nová auta a že se nejedná o případy že to někde někdo slyšel, ale buď mé osobní zkušenosti, nebo zkušenosti mých známých, které se staly přímo jim. Takže nevím, ale to, že má některá značka zvučnou image ještě automaticky neznamená, že s ní bude člověk spokojený... Přeju fajn odpoledne.
0 0
možnosti

Vlaďa S.

20. 8. 2004 8:37
C5
Zdravím. Před časem jsem v tisku četl o tom, že nová C5 má mít v nabídce i nový motor, který vyvíjel koncern PSA společně s Fordem, jedná se o šestiválec 2,7 HDI, který jako první nyní začali montovat do Jaguaru. Ale ve Vašem článku se o něm nezmiňujete. Zajímalo by mě, jestli se počítá s tím, že se bude do C5 montovat později, nebo ho bude Citroen mít jen v C6, která přijde na trh později, ale asi nebude v provedení kombi...:-( A ještě bych se chtěl zeptat, zdali Citroen něco provedl s palubní deskou. Ve stávající C5 je nic moc, nelíbí se mi a materiály působí dost lacině. Mám 4 roky starou Omegu V6 a tam je palubka o třídu luxusnější a protože o nové C5 uvažuji, tak bych nerad přesedlal do horšího... Pěkný den všem čtenářům. Vláďa S.
0 0
možnosti

Ondřej

20. 8. 2004 11:10
Re:
Si to kupte a za rok se s námi podělte o své zkušenosti.    Když se kouknete na inzeráty, tak ročník 2002 s 2.0 HDi se dá pořídit pod 400 tis a benzín ještě levněji - proč si myslíte, že někdo prodává po dvou letech auto se ztrátou 50ti %. Těch inzerátů je docela dost a kolik potkátě za den na našich silnicích C5tek
0 0
možnosti

kupec Samo

19. 8. 2004 22:22
C5
Ta C5 je takovy hnus, ze nevim odkud se traduje, ze francouzska auta jsou hezka.
0 0
možnosti

Hegi

19. 8. 2004 20:59
Všechno je třeba vidět v souvislostech
Lidičky, jak to tady čtu, tak vám malinkon chybí soudnost.  Jezdil jsem snad krom náklaďáku, traktoru a lokomotivy se vším a všechno se někdy pokazilo. Teď jezdím 8 let Citroeny a i když se tu a tam něco pokazí, tak si za to můžu většinou sám. Za tu dobu jsem na nich najel tak 560 000 km a měl jsem tak 10 závad. Je fakt, že mám jen diesly. XM, byť staré je nedostižné teď mám už třetí ato jen proto, že jsem začal na ročníku 91 a chci se propracovat k 99. BX staré 20 let jsem si užil asi 50 000 a neměla problém. Picasso jsem měl 3 roky a krom ventilátoru jsem neměl za 170000 km problém. TeĎ mám C8, 40 000 km za 4 měsíc, a zase všechno OK. V servisu super zacházení, i na té centrále co jsem četl o té aroganci záleží na koho natrefíte. Ale asi je to pravda. Ale kde to není. U autorizovaného BMW prodejce prodali mému známému jetou M3. Prý lehce škrábnutou. Když jí rozstřelil, nebyly v ní bagy a zjistilo se, že byla slepená ze 3 kusů. U audi, opět autorizovného prodejce prodali mému jinému známému kradenou A8. Jako novou. Ve 3 Octáviích jsem viděl 3 mrtvé (jeden byl můj kamarád) a ani jedomu nevylítly bagy. Tak co? Já si myslím, že je třeba to vidět v souvislostech a nenadávat jen na základě toho, že mám smůlu. Někdy jo, někdy ne.
0 0
možnosti

Ondřej

19. 8. 2004 17:11
Po osobní zkušenosti s C5 už žádný další Citroen nesmí do "baráku"
S C5 2.0 benzín mám zkušenosti od roku 2001, auto má nyní najeto lehce přes 80 tis - a je to od začátku krám - se starými Citroeny se to fakt nedá rovnat.
Závady se týkají úplně všeho - odešla hydraulika, loupe se kožený volant, upadlo sedadlo řidiče, neustále zmatkuje palubní počítač, tak jednou ročně odejde venkovní teploměr - pak blbne i klimatizace, protože se automaticky nastavuje dle venkovní teploty....  C5 taky  občas hlásí, že mu došla voda v ostřikovači, což většinou není pravda. Občas to nejde nastartovat a displej radí "Servis..." - za pár hodin auto o ničem neví a vesele jede . A ten podvozek si taky dělá co chce - auto se na hrbolech moc zvedá a pak začne téměř odskakovat.... Na dálnici autu vadí boční vítr - zřejmě i v důsledek ohromných převisů karoserie....  V rámci svolávaček nám už měnili část přední a později i zadní nápravy a někdy začátkem léta i původní plechové disky, protože se ukázalo, že mají výrobní vadu a můžou prasknout. 
Když budete něco reklamovat přímo u zastoupení značky Citroen pro ČR, tak narazíte na nauvěřitelnou aroganci - když jsem reklamoval kožený volant, který se začal po roce a půl loupat, tak mi řekli, že jsme si měli koupit prodlouženou záruku - cca 20 tis. Kč. Když jsem uvedl výčet doložitelných závad a problémů, které jsme s vozem do té doby měli, tak mi vedoucí úseku pro spokojenost zákazníků - tuším Ing. Hrabák e-mailem odpověděl, že by nás mělo to teď mělo 2 x mrzet, že jsme si tu prodlouženou záruku nekoupili. Co dodat.....
Mizerná je i ergonimie a zpracování interiéru - palubní deska je nesmyslně veliká a na nerovnostech dost drnčí a všechno je od řidiče daleko, kolem pedálů je těsno a mizerná je i loketní opěrka - loket z ní padá...
Jinak ten nový dizajn na mě působí, jak kdyby to někdo poskládal ze zbytků....
0 0
možnosti

dewils

19. 8. 2004 15:14
krásné autíčka
Nádhera, kdybych měl prachy tak si koupím C4 tří dveřovou
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili

11. dubna 2024

S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Švédská aplikace motivuje žalobníčky odměnou k nahlašování špatného parkování

18. dubna 2024

Někdo špatně zaparkoval! Rychle to vyfoťte, zdokumentujte prostřednictvím aplikace a získejte...

Čínský Dongfeng zaútočí na Evropu přes Itálii, chce tam postavit automobilku

18. dubna 2024

Společnost Dongfeng Motor jedná s Římem o tom, že by vyráběla vozy v Itálii. Čínská automobilka...

Kdy dát dětem první kapesné a kolik?
Kdy dát dětem první kapesné a kolik?

Kdy je vhodný čas dávat dětem kapesné a v jaké výši? To jsou otázky, které řeší snad každý rodič. Univerzální odpověď však neexistuje. Je ale...