Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Číňané předběhli celý svět, začali prodávat první dobíjecí hybrid

Hybridní auta se již nějakou dobu prodávají a klasické elektromobily také na trhu najdeme. Ale plug-in hybrid, tedy vůz, který lze dobíjet ze zásuvky a motor na jeho palubě slouží především pro dobíjení baterií, dosud v prodeji nebyl. Celosvětový primát však získala čínská automobilka BYD.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

petr

16. 3. 2009 19:55
recenze lacetti

Když čtu ty chvalné příspěvky k vozu Lacetti, zbývá mi jen tiše závidět. Koupil jsem vůz nový. Od té doby mě čeká 4- tá oprava. Poprvé výměna těsnění hlavy a všech ventilů, pak vážka vzduchu, následovala výměna celého panelu s tlačítky klimatizace, vyhřívaní zrcátek a vnitřní cirkulace a opět mě čeká oprava vážky vzduchu. V servisu Chevrolet mi řekli, že je to asi páteční kus. A během těch oprav jsem si mohl povšimnout, že nejsem sám, kdo má problémy s tímto vozem. Brzy se ho zbavím, nemíním zbytek života neustále navštěvovat servis. To, že jsem si sám měnil již 3x žárovku ani nepočítám. Předtím jsem měl Felicii a lil jsem do ní jen benzín.Rv

0 0
možnosti

racer

14. 2. 2009 19:23
Good car

Tak tohle auto je fakt cool, uz se těším až budu moct pod plným plynem jen ťuknout do brzdy a zatáčky projíždět slidem. ;-D

P.S. Nezáleží ani na značce ani na výrobci, záleží jen na výrobku samotném. I Čína umí kvalitní výrobky.

0 0
možnosti

pepek

14. 1. 2009 15:36
asie nás zahubí

Celý svět by si měl uvědomit že nás čína ekonomicky zrujnuje. Tím že dají do číny výrobu a vydělá se na ni, tak následně se všem vrátí s pořádným úrokem. Mimochodem. První kdo vydal DVD přehrávače s odemčeným regionem byla čína, DIVx začal v číně. Dvousimkové mobily jdou z číny a ted jde první do výroby plug in opět z číny. Čína se neptá jestli to funguje, čína vyábí a dodává to co trh chce. Chete auto plug in, tady ho máte. chcete dvousimkový mobil tady ho máte. A svět kupuje finance se hrnou do číny. Zkuste se kouknout kolem sebe kolik obchodů, nemovitostí a jaké činosti u nás přebrali větnamci( asiaté). ti co mrzli u stolečku s teplákama adidas, dnes mají svá ghéta, vlastní lukrativní nemovitosti, prodávají co se jim zamane, začalo to padělaným textilem a botama, před Kazety po CD , DVD, nedávno se vrhli na fastfood, vyrábí si sami padělané cigarety, drogy. atd.

0 0
možnosti

Pavel

15. 1. 2009 12:24
Re: asie nás zahubí

a to co dřív prodávali za pár šušňů dnes už pomalu začínají prodávat za stejné ceny jako to stálo v "českých" obchodech, mají holt dobrou obchodní strategii - zlikvidovat konkurenci a pak nasadit vyšší ceny, stejně to dělají i obchodní řetězce, kolik malých obchůdků a samoobsluh ve vašem městě ještě funguje?

0 0
možnosti

TT

13. 1. 2009 21:19
Čína a kvalita?

Tak to ani náhodou.Jedinou kvalitní věc,kterou jsem kdy vlastnil s logem"Made in China",bylo čínské pero.V roce 1984,po každodením používaní vydrželo 5 měsíců.

0 0
možnosti

Pavel

15. 1. 2009 12:25
Re: Čína a kvalita?

zkus si rozebrat nějakou elektroniku a podívat se na štítek ;), 100% najdeš nějaký výrobek doma s "Made in China"

0 0
možnosti

Pavel

13. 1. 2009 19:00
Čína vs USA

a hned další článek na iDnes "

Zelená revoluce bude cestou z krize, věří americké automobilky", tak se zdá, že Číňané jsou trošku napřed

0 0
možnosti

MH

13. 1. 2009 15:55
nepodceňujte Čínu...

Číňané se velice rychle tlačí nahoru. Kdysi byli stejně jako dnes čínské, opovrhované japonské výrobky a kde jsou dnes? Prakticky ve všech oborech patří mezi elitu. Korejské automobilky byly také cílem posměchu a jak se po letech vyšvihli. A co Taiwan - kdysi zesměšňované cyklokomponenty dnes patří mezi světovou špičku...a tak bych mohl pokračovat. Tak jak dnes lidi slintají po japonských autech pro jejich vyspělost a spolehlivost, jednou budou slintat po čínských.

0 0
možnosti

bluespirit

14. 1. 2009 10:35
Re: nepodceňujte Čínu...

Sám jsem zvědav, za jak dlouho to bude. Zatím je kvalita čínských aut opravdu tragická. Osobně mám auto korejské výroby a jsem spokojen. Ale je také pravda, že tzv. korejská auta toho už v sobě moc korejského nemají. Jako můj Lacetti -motor  Holden Austrálie, elektronika ABS bosch, airbagy  siemens, design itálie, převodovka Aisin Warner.

0 0
možnosti

Ja

13. 1. 2009 15:38
wow

to chci!!! a je mi fuk ze to je cinske... uz aby to v evrope bylo.... puvodne jsem planoval chevvy volt, ale ten bude az buhvi kdy a kdovi jestli driv gm nezkrachuje...

0 0
možnosti

Funtomas

13. 1. 2009 12:36
40Ah

V autě mám 45Ah aku, takže můžu jezdit na startér?

Jo aha, číňani do toho BYDetu strkaj lionky na tisíc voltů. Tak to jo;-D

0 0
možnosti

valissen

13. 1. 2009 12:55
Re: 40Ah

Já mám 70Ah - můžu závodit.;-D

Doufám, že je to pouze překlep

0 0
možnosti

icmek

13. 1. 2009 12:32
tohle bude

zase auto na baterky :-/

0 0
možnosti

nobody

13. 1. 2009 11:57
China no.1

Vazeni diskuteri, pokud si dovozce-zadavatel  da pozadavek na co nejlevnejsi provedeni vyrobku, tak mu to china vyrobce udela. Pokud si takovy vyrobek koupite, protoze chcete co nejvice usetrit, tak samo ziskate presvedceni, ze china = sunt. To ale neni vubec pravda. V mnoha Vam neznamych oblastech je china no.1. Viz napriklad toto auto. Zkuste si otevrit obal nejake "znacky" (pokud to zvladnete a nevladnete jen datlovanim do diskuzi). Co tam asi najdete? Made in China.

0 0
možnosti

TT

13. 1. 2009 21:30
Re: China no.1

To ano.Ale pod kontrolou mateřských firem z venku.Díky Číně jde hodnota práce a hodnota výrobku do pekel.Evropa a USA bude bez práce,tudíž bez peněz.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška

25. dubna 2024

Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...

Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou

25. dubna 2024,  aktualizováno  8:43

Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...