Diskuze
Čínské značky je třeba brát vážně. Umějí supersport i drsňáka do terénu
Děkujeme za pochopení.
L32i86b30o40r 80J85a69n71e43č10e57k
Kopie Jaguar, Jeep, Porsche.. O tom, ze Cina kopirovat umi, vsichni vedi.
J80i30n87d17ř19i79c67h 78Š48k83o25p54e66k
Hezký vzhled neříķá nic o kvalitě, životnosti automobilu.
J18u38l24i98u96s 32P57u49f70l29e82r
Čínu je potřeba brát vážně. Kdo to nedělá je 15 let pozadu.
M72i83c17h61a18l 97Ž61i46t13ň25á38k
jakkoliv můžou mít Číňané všechno dobře zmáknutý, tak ten pocit, že mě někdo uvidí v čínském autě, nebo na čínské motorce... Prostě pro mě nevolitelná cesta.
G32e80o21r50g 24K62o50m16b41e63r13e72c
to si kdysi pred xy lety rikali lide o japnskych autech, pak o korejskych a dneska to jde na odbyt jak teply housky. Zrovna tak to bude s cinanem.
J57o54z71e45f 76K10o40s59t67e34l86a16n83s70k86ý
Aziaté se obecně učí velice rychle. Prosadit se v Evropě se spalováky se opakovaně čínským firmám nepovedlo. U elektromobilů tomu patrně bude jinak.
Dizajn již není problémem - pro mnohé čínské automobiky dělají evropští dizajnéři. Také kvalita jde rychle nahoru.
Je dobré uvědomit si, že v Číně je neskutečná konkurence v produkci všeho, včetně vozů. V Číně kromě čínských firem prodávají sva auta všichni velci výrobci aut na světě. Většinou zde mají i výrobní závody. A Číňané nekopírujú jenom ze Západu, ale především sami od sebe.
Kdo se dokáže prosadit na čínském, velmi konkurenčním trhu, ten to již bude mít mimo Čínu jednodušší.
M74i26r92e29k 33G92a98j91e28r
Čína je především největším automobilovým trhem na světě. Proto se tam také budou prodávat i vyrábět, pokud to již není dnes, nejvyspělejší auta na světě, ať se tu někdo staví na hlavu nebo ne, a ať si tu někdo třeba zacpává uši a oči.
J85o80s42e86f 29H23a50l66o
S auty to dopadne stejně jako s mobily. Čína převálcuje zbytek světa. Oni jsou kreativní, brzy se naučí design a vyvinou technologie. Zatím mají problém se spalovacím motory, ale s elektromobily vše doženou.
V69l20a59d16i46m62í83r 46R71e64t70t97i92n14g66e53r
Oni mají problém se vším. A mimochodem, povrchovou úpravu kovů nezvládli dosud ani Japonci, Korejci natož Čínani. Stačí zvednout krásnou Hondu Accord na zvedak nebo Mazdu 6 a budete zírat na to, co jste viděli u Škoda 120.
R74a74d88i48m 43K79a79l57a61s
Tak, stačí je nekupovat, ale nechci nikomu nic radit. Když člověk prohlédne galerii ta inspirace v designu je u některých těch modelů zjevná. S technickými řešeními to asi nebude jinak.
Dávat peníze do vývoje je nákladná záležitost a já budu spíš podporovat ty, kteří se na něco pokouší přijít sami a nejen kopírují to, co se jim líbí u sousedů. Netvrdím, že v Číně žádný vývoj neprobíhá, to by nebyla pravda, ale měli by mít dost odvahy jít vlastní cestou a pokusit se inovovat sami. Jenže to už by z hlediska výrobních nákladů a rychlosti uvedení do prodeje taková pecka nebyla.
J53a58n 94S66t52e39h54l82i29k
Tak určitě máte pravdu. Ale 90% lidi se kouká na cenu. Říká se tomu konkurence. Něco jiného je samozřejmě firemní vůz. Tam z cizího krev neteče
M46a72r21t79i38n 63K18a82r60á37s38e93k
Tak cinska auta budou asi do budoucna vetsi konurecne, nez byly doted. Donedavna byl problem i v tom, ze pro expanzi do EU nebo USA by musela cinska automobilka vyvinou komplet novy motou, co by umel plnit mistni emisni normy. Nicmene nedavno cina i indie srovnaly emisni normu s EU (pouzivaji normalne EURO6 pro auta a EURO5 pro motorky, cina dokonce planuje "EURO 7" uz od roku 2023, zatimco my tady vestime ukonceni vyroby aut, kvuli zavedeni EURO7 v toce 2025), tak tento zasadni blok vstupu na trh odpada....
J88a40n 11D54e92r13k87a
Roky a roky špionáží přiznaných (na různých autosalonech) nebo nepřiznaných všelijak pokoutně, se prostě musí projevit. Sami by nepřišli s ničím ale nákupy evropských automobilek a s tím i know-how. A to nejen u aut.
R78o29m34a26n 24O72l66á92c41h
Před nimi přesně totéž dělali Rusové, a kde jsou dnes?
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...