Diskuze
Kolik lze za 24 hodin ujet elektromobilem? Česko-norský tým zajel rekord
Děkujeme za pochopení.
D15a49v15i40d 16D23l74o38u80h66ý
Zajímavější by byla z Chebu do Ostravy v zimě nebo horkém létě (kdy běží topení nebo klimatizace).
P68a86v73e45l 37D48o27b19e11š
Zajímavý rekord. Ale do běžné praxe k ničemu. Dle mého jsou elektro auta ideální do města. Myslím tedy malé elektro auta. A na dlouhé cestovaní zatím nějaký spalovák.
M39a11r34t66i62n 98K31a30r44á79s31e29k
Tak ono rekordy jsou obecne takova spise zajimavost, nez ze by neco prinasely do bezne praxe ze....
Jinak nevim proc do mesta, ideal je to naopak na trochu vetsi dojizdeni - napr ja jezdim kazdy den 70 km (2*35), znam lidi co jezdi i 2*100 do prace a zpet, to je prave idealni prostredi pro EV (dojezd staci i kdyby tu byla polarni zima, a zaroven auto udela dostatecny najezd aby se mely sanci projevit i nejake ekonomicke prinosy provozu elektroauta), kdyz s tim clovek bude jezdit par km po meste, tak zjisti, ze je levnejsi si vzit taxik.
Plus kdyz k tomu dennimu dojizdeni clovek jede par krat na chatu ( u me asi 250km) pripadne 2x rocne na dovcu nekde po evrope, tak na takovy provoz je treba uz dneska tesla v pohode pouzitelna, na druhou stranuu treba provoz co maji ve firme u nas obchodaci, tak tam by byla tezce k nicemu (standardne jezdi po dalnici 160 i vice, za den objedou vice zakazniku, u zakaznika nenabijou, pauza na nabijecka by je prilis zdrzely - je rozdil jestli dojede domu v 10 vecer nebo o pulnoci)
P29e49t56r 47B19á86č86a
Boze muj bezte s tema elektro herkama uz konecne nekam.
J75a88n 89T40a78r95a79b82a
A kolik by dali, kdyby misto okruhu k té same nabijecce jeli primku... Treba Vídeň - Lisabon... He?
P27e96t27r 61M40i82c40h18a93l
To musíš chtít. Skoro polovinu času strávit dobíjením a pak se honit jako trotl. Ne, fakt díky, ale tenhle propagandistický článek opět selhal.
J28i36ř48í 40S96c21h54w55a88c89h
ten článek jen naznačuje jen takové to "lidové":
Když se chce, tak se zvládne téměř cokoliv a když někdo nechce, tak to je horší, jako když nemůže....
P50e32t68r 72N94e77c12h93a94n21i45c97k43ý
Ano všichni jezdíme po německých dálnicích kolem supernabíječek.
V59l10a34d82i57s45l15a58v 32B83u77r53y44š21e42k
jsem moc nepochopil, proč by měli všichni jezdit po něčem kolem něčeho, je každýho věc kolem čeho jezdí, všichni nejezdí bílou oktávkou 1,9 TDI 66 kW s podvodnou STK kolem kravína, je každýho věc, kolem čeho po čem jezdí
R72o47m84a68n 67Š95e26s77t53á12k
V článku chybí informace kolikrát během pokusu nabíjeli. Zkusím spekulovat:
Baterii nabíjeli z 6 % na cca 65 %. 60 % z kapacity 74kWh baterie je 44,4 kWh. Auto mělo průměrnou spotřebu přes 31 kWh/100 km, jeden okruh měl 127 km. Během jednoho okruhu auto spotřebovalo cca 40 kWh. Mně z toho vyplývá, že během závodu přibližně 45 minut jeli a pak cca 15 minut dobíjeli.
O48d58s45t87r28a71n95ě83n75ý 48U16ž23i63v19a49t40e67l
K54a25r38e83l 44M38o55k20r52ý
V ČR je zhruba 5,5 milionů registrovaných osobních vozidel. Přírůstek elektrovozů je v řádech stovek ročně.
Pokud by počet e-aut dosáhl jednoho procenta (tj. 55 000), nebo dokonce 10 %, tak by mě zajímalo, jak a čím je chcete krmit. Jak hustá by musela být síť nabíjecích stanic? Jak tyto stanice krmit elekřinou (jsou to stovky kilowatt okamžitého výkonu)? Zvládne to naše rozvodná síť? Zvládnou to naše zdroje elektrické energie?
A jen tak mimochodem, z obyčejné zásuvky e-auto nenakrmíte do plna ani za celou noc..
V77l11a27d81i55s31l43a97v 98B27u40r59y87š92e76k
pokud by počet elektroaut dosáhl jednoho procenta a nebo 10 procent, tak by se tyto auta nabíjela elektrikou, to vim zcela jistě, naše síť to zvládne, zdroje také a hustota elektrických nabíjecích stanic by byla taková, jaká bude potřeba
V29í19ť38a 44K38r10u40t71i62š
V běžném středoevropském provoze, mimo části tras v DE s limity, jsem jel několikrát trasu 800-1450 km s běžným autem a brutto rychlostním průměrem 105 - 112 km/h. Bez snahy o nějaký rekord, prostě běžný dovolenkove presun navíc včetně okresek, kolikrát i v nějaké te zácpě kolem mest. A nepovažují to za nic výjimečného ...
Ale jo, jako pokus zábavné. Jezdit kolem jedné nabíječky naplno po dálnici bez rychlostního limitu, každých cca. 160 km dobíjet, tj. častěji než jednou za hodinu jízdy, abych se ve finále dostal na průměrnou rychlost běžného auta se spalovacím motorem ...
M25a27r13t29i88n 77K75a93r93á66s93e91k
Průměr 110 včetně pauz, okresem a kolon.... Co na to říct, jste prostě king!
O79n64d19ř32e10j 17L76o60š47o41t78h
Štěstí bylo, ze se u té nabíječky nesešla další 3 auta, pak by výkon byl 25% a bylo by po rekordu. Když bude na nabíječce 10 stojanů a všechny plné, tak za hodinu nabijete tak na 200 km.
Vím, dneska tam tolik aut nebude, ale ať si autor článku, nebo testu, představí, jak se ta horda aut na německé dálnici začne cpát někam ke stojanu.
R55a28d39e13k 39H77o19l48e63c65e92k
Podle internetu by se tam další 3 auta vešla, protože tam mají 4 stojany.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...